 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Szukam Eclipse II gen. Oceńcie sami. |
Autor |
Wiadomość |
bobimasa
Forumowicz
Auto: Carsima II 1,6; L200 97r 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
nezik
Forumowicz
Auto: e30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 258 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-09-2012, 02:37
|
|
|
ten pierwszy to mój, w moim podpisie jest link do tematu z jego prezentacja.
tu link do sprzedamgo.pl, z wieksza iloscia zdjec, jednak w prezentacji jest link do galerii z ladniejszymi, oddajacymi kolor auta po umyciu
http://www.sprzedamgo.pl/...5r-.html#oferta
tu jest link do tematu rowniez na Mitsubishi Eclipse Klub Polska - mekp.pl, na ktorym widac etapy prac.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=6190
auto bylo robione w - jak to sie popularnie mowi - profesjonalnej firmie tuningowej - ProjectXs, ktora swego czasu specjalizowala sie w eclipsach. jeden z pracownikow PXs byl moderatorem na forum mekp.pl, tak tez do nich trafilem i jestem bardzo zadowolonych z pracy którą włozyli
link do oficjalnej strony PXs
http://projectxs.pl/
auto jest dobrej kondycji, odezwij sie do mnie i powiedz ze jestes z mitsumaniakow to stosowny rabat Ci przedstawie
co do drugiego linku, to turbo plus gaz, nie polecam. sam jestem zwolennikiem gazu, ale do wolnossaka, nie do turbo.
jeszcze zrobil zdjecie na ktorym wyglada jakby kopcił
jak bedziesz dzwonic, to pytaj sie czy juz regenerowal turbo. jezeli nie, to za niedlugo pewnie bedzie trzeba, jezeli tak to tez niedobrze, bo w polsce nie regenerują ich nalezycie i zaraz znowu olej puszczaja niestety. zreszta wkleje Ci co napisał kolega pracujący z firmie tuningowej
Cytat: | w Polsce regeneracja turbosprezarek polega na zasadzie albo sie uda albo sie nie uda...
mam kiepskie doświadczenia z większością firm regenerujących turbosprężarki w Polsce...
odsetek turbosprezarek działajacych po regeneracji i nie rozpadających się po kilku kkm to jakieś 10-15% (wykluczając z tej grupy grupe VAGa)
Wspomniany turbotec... gwarancja, certyfikaty itd itd... niestety jak przychodzi co do czego to zawsze ekspertyza jest jedna "błąd montażu, lub zanieczyszenia w ukłądzie dolotowym, nieszczelność... itd" nie ważne jak czysto byś składał w jak sterylnych warunkach do świeżo co zbudowanego silnika po doraciu... nie ważne... nie znam przypadku w którym uznali by swoją winę... |
wydech rozdzielony na dwie strony psuje osiagi, wlaszcza w turbo, gdzie najlepsza by byla jak najwieksza, jak najprostsza rura. ale dobra to tylko tłumik koncowy, wiec niech bedzie..
kola 19 - za duze. na bank beda ci uderzac w nadkola. ja jezdzilem na 18 - byly za duze - obdzieraly. 17 max do tego auta. miedzy 17 a 18, roznica niebo a ziemia, nie wyobrazam sobie 19...
na zdjeciach auto nie wygląda na obnizone, tylko na wypelnione duzym kolkiem nadkole, zobacz jak u mnie siedzi na 17, sprezyna - 35 mm.
przy takim setupie kazda nierownasc czy dziura - trzesz oponą na bank. zreszta to masz jak w banku na 19, z obnizaniem czy bez, jezeli to tego nie jest dostowany odpowiednio sztywny amor. a nie wiem czy i to by pomoglo...
jak chcesz to auto kupowac, to bierz bez tych felg, tam oferuje na zimowkach za 2 tysie mniej. ten letni sezon dojezdzisz, zimę i na wiosne kupisz sobie cos co Ci pasuje w Twój gust.
szyby przyciemnione piecowo - niestety wielki problem. folie da sie odkleic, tego niestety nie. trzeba cale szyby wymieniac, jezeli policja zabierze dowod, a nie ma sie znajomego diagnosty. prawo polskie stanowi, ze przepuszcalnosc swiatla ma byc taka i taka - i nie wazne czy jest to folia, czy piecowo z homologacją niestety.
za taki ksenon dowod zabieraja.
za swiatła tylne amerykanskie tez.
pisze z wlasnego doswiadczenia.
Cytat: | silnik oczywiście 4g63t, nie krecony , seria , dolot caly z kwasu , . zewnetrzny zawor upustowy blow off. pro perfekt |
nie wiem co to znaczy, ze silnik jest 'krecony'..
silnik ten wytrzymuje ponad 300 koni na seryjnych bebechach, wiec wiekszosc tuningowanych eclipsow gst, czyli fwd, ma seryjne, niemodyfikowane silniki. zmienia sie tylko osprzet i modyfikuje elektronike...
plus gosc ma wymieniony caly dolot, zalozyl blow offa, to ja nie wiem jaka to seria, nie rozumiem do czego sie odnosi, bo auto napewno nie jest na fabrycznych/seryjnych cześciach.
lepiej zamiast tego byloby wsadzic duzy intercooler fmic i odciazyc sprezarke.
i jeszcze a propos zaworu uspustowego. ten eclipse ma przeplywomierz, i jezeli nie zrobi sie remapu, uwzgledniajacego wlasnie bova, to przeplywka glupieje.
natomiast spalanie, ktore napisal jest realne.
a i nie czarujmy sie, ten silnik to mial troszke ponad 200 koni, gdy wyjechal z fabryki.
ogolnie eclipsy jak nie sa dbane i chuchane, to traca moc. takze ten egzemplarz z tym wydechem i gazem lpg, nawet jezeli turbosprezarka dmucha seryjne 0.8 bara co jest rzadkoscia (a nie sprawdzisz tego, jak nie ma zamontowanego dodatkowego wskaznika doladowania, bo seryjny nie ma skali), to ma max 180 koni. plus te duze kolka rowniez zmulają auto. poważnie - jest roznica, wiem po swoim.
takze osiagi pewnie na poziomie 130-150 konnego tdi max
trzeci to jest rs, czyli najubozsza wersja, do tego automat. straszny muł - byle zadbana corsa 1.4 16v bedzie szybsza. jak szukasz cos w miare szybkiego, to raczej manual polecam. zreszta widze, ze patrzysz raczej na turbo, to ci powiem ze bez turbo eclipse jest o wiele wolniejszy, nawet w manualu, a spalanie serii gst a gs, podobne tak naprawde. takze jezeli nie chcesz kupic 2.0 wolnossaka, zagazowac sobie i miec taki fajny, ładny dupowozik , tylko faktycznie cos szybszego, to jedynie gst/gsx
co Ci moge polecic z eclipsow 2g turbo - to ten samochod
http://www.sprzedamgo.pl/...7r-.html#oferta
to jest znajomy z Mitsubishi Eclipse Klub Polska. znam samochod - jest zadbany i doinwestowany. mody ma podobne co u mnie, tyle ze on najpierw uturbial wolnossaka.
byl robiony w warszawie, nastepnie na poprawki i finalne strojenie przeniesiony do firmy Project Xs, ktora jak juz wspomnialem rowniez pracowala nad moim autem
z tego co sie orientuje to jest w stanie sprzedac ten samochod za nie mniej niz 23 900, tylko powiedz, ze polecil Ci go nez z mekp, bo to jest cena dla klubowiczów.
tu jest temat na mekp.pl z historia tego samochodu
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=62
i temat z gielgy na mekp.pl
http://www.mekp.pl/viewto...der=asc&start=0
u mnie jak sie wzmocni lub wymieni sprzeglo i wystroi na 1 bar, to bedzie bardzo podobna moc i moment, poniewaz z mysla o takiej mocy przygotowywalem auto.
wyszloby Cię autko na setupie ok.300km@1bar z wliczonym rabatem ode mnie + sprzeglo i strojenie, w granicach 19-20 tys zł. plus minus oczywiscie. zalezy od cen czesci i robocizny.
sprzeglo na ktorym teraz jezdze jest w dobrym stanie, wiec mozna je bez problemow wzmacniac, co jest wielokrotnie tansze niz kupno nowego przystosowanego do mocy rzedu 300 koni.
ja zaplacilem za strojenie tysiąc zeta w pxs, jednak wiem, ze niektore firmy robia to taniej.
takze moc podobna jak u kolegi od srebrnego by była , a 4 tysie taniej
jak juz wielokrotnie pisalem, poniewaz robilem auto etapami, to mialem w tym roku to osiagnac, jednak byla okazja, ze przesiadlem sie do innego samochodu.
no i teraz niestety nie oplaca mi sie utrzymywac dwoch i musze eclipsa sprzedac za cene, ktora nawet mi nie zwroci kosztow wszystkich modyfikacji
jezeli chodzi o stan samochodu na dzien dzisiejszy, to wszystko jest ok. założyłem nowe klocki ebc green stuff, bo poprzednie się skończyły.
poniewaz auto w zimie bylo garazowane od paru sezonow, to nie mam jako takich zimowek. mam gdzies oryginalne felgi - wiatraki, i na nich jakies stare zimowki zjechane, na ktorych auto moze co najwyzej stac .
no i bym jeszcze wskazniki na słupku wymienił, na jakies z czarnym tłem, bo te sa brzydkie
a tak to nic, tylko lac benzyne i jezdzic
wiem, ze do rzeszowa z gdanska daleka droga, ale sadze ze nie bylbys zawiedziony.
malo jest zadbanych, doinwestowanych eclipsow w Polsce. przykro to powiedziec, ale nawet nie wszyscy klubowisze mekp.pl dbaja porzadnie o swoje samochody.
moge nagrac filmik jak chodzi, kamerką hd jak cos.
zadzwon po 16 jezeli jestes zainteresowany na nr tel. z aukcji, to dogadamy sie co do ceny
mam nadzieje, ze chociaz troszeczke Ci przyblizylem temat eclipsow, bo jak widze teraz to niezle dlugi post mi wyszedł |
_________________ Mitsubishi Eclipse GST 2.0 turbo wejdź i skomentuj
Nie wstydźcie się, klikajcie 'Pomógł' |
Ostatnio zmieniony przez nezik 07-10-2012, 20:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bobimasa
Forumowicz
Auto: Carsima II 1,6; L200 97r 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-09-2012, 22:31
|
|
|
Witam.
Dzięki za czas. Ten czarny Eclipse fakt przekombinowany, tuning optyczny...
Zainteresowany jestem, ale na spokojną rozmowę w ciągu dnia nie za bardzo mam czas, bo musze na tą fure jeszcze zarobić. Podaj cenę na priva, na mejla nie bo nie zaglądam. Jak widac nawet dobra fure cięzko sprzedać więc i mi sie nie spieszy, musze jeszcze Carisme sprzedac, w końcu wystawiłem ogłoszenie... Ja ogólnie raczej nie będę podnosił mocy, jezeli juz, chcę tylko szybki samochód, którym moge jeździć na przemian z L200, ktorym teraz praktycznie cały czas jeżdżę. Takie 2 ekstrema, surowy pickup który wszędzie wjedzie, oczywiście jest już na sterydach i szybki mały samochodzik.
Czy cos kwalifikuje sie do wymiany?
Aha filmik w HD na pewno by pomógł.
pozdrawiam
[ Dodano: 14-09-2012, 20:43 ]
Co powiecie na to?
http://otomoto.pl/mitsubi...-C25444226.html
Wydaje się w pełni rozsądny samochodzik z małym przebiegiem |
|
|
|
 |
nezik
Forumowicz
Auto: e30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 258 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 21-09-2012, 06:19
|
|
|
Musisz sobie zdawać sprawę, że to jest wolnossący silnik 420a 2.0 16v chryslera, który został uturbiony. Troszkę mało koni przez to, nie wiem jak skrzynia tą moc wytrzymuje.
Brzydkie światła, brzydkie progi, seryjne off-road'owe zawieszenie.
Jeżeli załozył EBC Red Stuff'y i nie zmienił do tego tarcz do nich dostosowanych, to zaraz się pogną.
Spalanie też wyssane z palca.
A tak to fajny egzemplarz. |
_________________ Mitsubishi Eclipse GST 2.0 turbo wejdź i skomentuj
Nie wstydźcie się, klikajcie 'Pomógł' |
|
|
|
 |
|
|