Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Galant 2.0td problem z pompa nie podaje paliwa
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-09-2012, 21:13   

gryzli167 napisał/a:
nagrzal sie troszke to troche lepiej pracuje ale mozna uslyszec jakies nierownosci w pracy silnika

Powietrze pompa gdzies zasysa , przewody przy wtryskach suche ??
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 27-09-2012, 22:17   

a napewno nie wycieka ci ropka z tego dekielka co sciągałes ? ja tak miałem to wyciekało mi delikatnie ale tylko na wysokich obrotach , jak przerywa to powietrze zaciąga , przez to i dymi pewnie , powietrze jest tez przyczyną złego odpalania posprawdzaj dobrze :) ewentualnie załóż zaworek zwrotny zeby nie cofało paliwa :)
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 27-09-2012, 22:24   

jutro koledzy sprawdze czy nie poboiera gdzies przypadkiem powietrza. ten dekielek jest suchy na laczeniu to na pewno nie jest tego wina. jutro po poludniu napisze jak to wszystko sprawdze. pozdrawiam

[ Dodano: 28-09-2012, 20:22 ]
obroty ustawilem, chodzi niby na wolnych obrotach ale ciezko strasznie pali dalej, przerywa co jakis czas i kopci strasznie. obejrzalem wszystkie przewody paliwowe i zdaje sie ze jest ok ale jutro powyminiam zaciski na przewodach bo tak jakby slabo zaciskaly ale to nie tego wina. mysle jakby bylo cos nie tak z pompa to gorzej by chyba bylo
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2012, 22:17   

gryzli167 napisał/a:
obroty ustawilem, chodzi niby na wolnych obrotach ale ciezko strasznie pali dalej, przerywa co jakis czas i kopci strasznie.


Tak jak pisałem , przestawione dawka paliwa , pompa tylko do ustawienia na stole pobierniczym w wyspecjalizowanym zakladzie pomp wtryskowych .
Sam nic nie kombinuj bo pogorszysz tylko sprawę .
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 29-09-2012, 00:23   

deejay napisał/a:
gryzli167 napisał/a:
obroty ustawilem, chodzi niby na wolnych obrotach ale ciezko strasznie pali dalej, przerywa co jakis czas i kopci strasznie.


Tak jak pisałem , przestawione dawka paliwa , pompa tylko do ustawienia na stole pobierniczym w wyspecjalizowanym zakladzie pomp wtryskowych .
Sam nic nie kombinuj bo pogorszysz tylko sprawę .




Dawke paliwa ustawia sie srubą z nakrętką kontrującą z tyłu pompy . Narazie zapracowany jestem , ale mam pompe do takiego 2.0 td :D i moge popatrzec jak ma byc ta sruba . A moze poprostu pompa jest zle ustawiona ??? Prawidłowy kąt wtrysku waha sie międz 2-3 mm
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 29-09-2012, 07:50   

hmm ale co mi sie moglo tam przestawic? moim zdaniem jedynie co moglo sie przestawic to to ciegielko do gazu na frezach i tyle bo co innego

[ Dodano: 29-09-2012, 07:53 ]
a jak ten kat wtrysku sprawdzic?? i jak ustawic w razie czego?

[ Dodano: 29-09-2012, 19:16 ]
witam. wyminilem zaciski, sprawdzilem wszystko i niby nie ma wycieku. kurde nie wiem juz co robic. kolega slavo rozkrecil pompe i skrecil do kupy i nic mu sie nie dzialo. moze to przez ta trojkatna srubke co podtrzymywala to od dawki paliwa i jak ja wykrecilem to moze sie troche dawka przestawila. jak myslicie sprobowac ta sruba od dawki paliwa cos poprobowac?? kurde jak nie to nie pomoze to nie wiadomo ile za regeneracje pompy bede musial zaplacic bo nie znam nikogo takiego co naprawia pompy :/
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 29-09-2012, 20:08   

ile masz tą srube wkiręconą w pompe ? masz czym dokładnie zmierzyc ??BYŚMY PORÓWNALI ja jak dekiel sciągałem to zaznaczyłem sobie jak ma byc dzwigienka . Kąt wtrysku sprawdza sie czujnikiem zegarowym wkrecanym w pompe a jak niemasz to do mechanika i ustawi bądz sprawdzi. Szkoda ZE JESTES 200 KM KM ODEMNIE BO BYM CI TO ZROBIŁ .

w razie putan mój nr gg:35532412

[ Dodano: 08-10-2012, 21:47 ]

Zielona strzałka - > wajcha któa podciąga obroty jak jest mróz :P
Niebieska strzałka -> wajcha która przestawia sie jak jest mróz i zmienia kąt wtrysku
Fioletowa strzałka - > termik którego koncówka chowa sie jak jest zimno i automatycznie obydwie wajchy (zielona i niebieska )zmieniają położenie
Czerwona strzałka -> ogranicznik maxymalnych obrotów


Czerowna strzałka - > po odkręceniu tej sruby wkręca sie czujnik zegarowy którym ustawia sie kąt wtrysku co do milimetra

http://www.fotosik.pl/pok...1d8ef31c61.html

Zielona strzałka -> do regulacji obrotów
Czerwona strzałka -> do regulacji dawki paliwa
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 09-10-2012, 20:54   

ma ktos moze z chelma albo okolic czujnik zegarowy??
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 11-10-2012, 22:09   

Rozkręciłem dzisiaj swoją pompe , i faktycznie po odkręceniu tej sruby trójątnej nie idzie nic przestawic , gdyżrobi ona tylko za oś , mozna tylko podejżewac ze zaciąga powietrze przez podkładke miedzianą która jak widomo jest jednorazowa , ponizej zapodaje ci foto w jakim położeniu u mnie była oś przed demontażem , moze poprostu żle złożyłes



[ Dodano: 11-10-2012, 22:15 ]
jeszcze takie :P

[ Dodano: 16-11-2012, 09:00 ]
kolego napisz co tam z galantem ? ;> Założyłes tą pompe co ci wysłałem ? opowiadaj bo ciekawy jestem "jak to działa " :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.