Przesunięty przez: sruba 07-08-2007, 09:49 |
[COLT CZx 1,1]Piszczący pasek ? |
Autor |
Wiadomość |
pati colt [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2007, 18:28 [COLT CZx 1,1]Piszczący pasek ?
|
|
|
witam
od jakiegoś czasu przy rozruchu autka dobiega dzwięk piszczenia / wizgotu ; prawdopodobnie jest to pasek klinowy i tu moje pytanie jaki pasek mam kupić ? Czego szukać do miśka ?
pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez robot 10-02-2007, 13:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2007, 19:05
|
|
|
Ja mam podobny problem , po odpaleniu autka przez kilka chwil dziwnie popiszczy, następnie przestaje?
Paski są prawie nowe, firmy Gates, nie wiem o co biega , naciąg tez ok, ciekawe co to moze być? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 14-01-2007, 19:14
|
|
|
To może najpierw zacznij od sprawdzenia naciągu tego paska... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Jacek Jabłoński [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2007, 22:03 odpowiedz
|
|
|
auto jest pewnie jeszcze na gwarancji więc polecam najbliszszy serwis mm |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2007, 22:16 Re: piszczący pasek ?
|
|
|
pati colt napisał/a: | witam
od jakiegoś czasu przy rozruchu autka dobiega dzwięk piszczenia / wizgotu ; prawdopodobnie jest to pasek klinowy i tu moje pytanie jaki pasek mam kupić ? Czego szukać do miśka ?
|
W sklepie sprzedawca powie Ci jaki bedzie pasowal do Twojego modelu , zapyta tylko wlasnie o model pojazdu i wszystko bedzie wiedzial.
Wymiana to 15min roboty i piszczenie znika , trzeba tylko odpowiednio naciag ustawic i po tygodniu sprawdzic jeszcze raz naciag bo pasek wtedy ulozy sie odpowiednio dopiero. |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2007, 23:34
|
|
|
często jak zmieniałem pasek na nowy to przy duzej wilgoci chwilę piszczy po odpaleniu, naciag ok itd ... zazwyczaj winne były same paski Gates lub Rev
po założeniu Mitsuboshi nigdy nie miałem tego problemu |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2007, 23:57
|
|
|
Właśnie może to wina paska, ale słyszałem , że firma Mitsuobushi czy jakoś tak jest do bani? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-01-2007, 08:05
|
|
|
Bastek napisał/a: | Właśnie może to wina paska, ale słyszałem , że firma Mitsuobushi czy jakoś tak jest do bani? |
zle slyszales |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2007, 23:17
|
|
|
Jeśli źle słyszałem to zostałem wprowadzony w błąd przez pewnego zacnego z resztą członka tego forum!
[ Dodano: 16-01-2007, 23:19 ]
Poza tym coraz więcej agresji widac na tym forum, moż elepiej się nie odzwyać! |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 16-01-2007, 23:33
|
|
|
Bastek napisał/a: | Poza tym coraz więcej agresji widac na tym forum, moż elepiej się nie odzwyać |
eeee tam agresjiii
Gdyby kazdy mial to samo zdanie to takie forum jak te byloby po prostu nudne
Wracajac do tematu firma Mitsuboshi robi bardzo dobrej jakosci paski
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2007, 23:46
|
|
|
Nie chciałem nikogo urazić oczywiście, ale po co wytykać komuś ewentualną wadę słuchu:)
[ Dodano: 16-01-2007, 23:47 ]
Może coś więcej w takim układzie o tej marce? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-01-2007, 00:28
|
|
|
Bastek napisał/a: | Może coś więcej w takim układzie o tej marce? |
Rozpęta się wtedy 3 Wojna Paskowa
Opinii jest tyle ilu ludzi na forum. Większość poleca i zakłada Mitsuboshi, bo paski tej firmy Mitsubishi zakładało fabrycznie w autach.
Wojmi zarzuca, że Mitsuboshi to chińszczyzna i poleca Gates'a (notabene handluje tymi paskami ale nie do aut).
-komuś pękł Gates
-komuś pękł Conti czy Contitech
-Romelowi pękł Mitsuboshi (o ile dobrze pamiętam) bo go zdjął i jeszcze raz założył a podobno tak nie wolno
Rozwiązanie:
Kup pasek Sun - tak jak ja |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 17-01-2007, 01:53
|
|
|
Pasek wielorowkowy bez wzgledu na marke piszczy jak jest za slabo naciagniety -- jak jest za mocno bedzie chuczal alternator /a dokladniej lozysko/ .
Instukcja: zalozyc tak by bylo mozliwe lekkie ugiecie paska pod naciskiem palca, jezeli piszczy delikatnie dociagnac po ustaniu piszczenia wszystko powinno byc ok wazne jest by robic to co 1 obrot i dac mu troche popiszczec tak nie czesciej regulowac jak raz na 1-2 dni.
Co do wymienionej marki josie, stanol na wysokosci zadania i wszystko wyjasnil- wot polityczny umysl WOJNY PASKOWEJ NIET
/wojna dotyczyla paskow rozrzadu/
[ Dodano: 17-01-2007, 02:06 ]
Bastek napisał/a: | Może coś więcej w takim układzie o tej marce? |
niewiadomo kto je importuje oficjalny przedstawiciel na Polske sie od paskow rozrzadu odcina - twierdzi ze nie on ze niewie itd.
Jest to chinszczyzna ale przyzwoita --- przy pasku alternatora wielorowkowym mozna to wlozyc jak sie urwie male ryzyko zniszczenia auta /sam uzywam PIX i jest OK/
No kwestja gustu
Bastek napisał/a: | Poza tym coraz więcej agresji widac na tym forum, moż elepiej się nie odzwyać! |
To normalne i trzeba sie odzywac jak najwiecej i jak najbardziej na temat
Krzyzak napisał/a: | zle slyszales | Dobrze slyszales a wybor nalezy do Ciebie |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-01-2007, 08:19
|
|
|
Ja kupiłem auto z Niemiec, które w grudniu miało tam przegląd w serwisie i wszystkie paski zostały wymienione na Mitsuboshi. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-01-2007, 09:25
|
|
|
josie napisał/a: | -Romelowi pękł Mitsuboshi (o ile dobrze pamiętam) bo go zdjął i jeszcze raz założył a podobno tak nie wolno |
Romel to zdejmowal i zakladal go 4 razy nie pilnujac kierunku - a to jest najwazniejsze, nie samo sciaganie. Mitsuboshi po przebiegu 60 tkm jest jak nowy, pasek ContiTech jako balans sypie sie w rekach - po skreceniu o 90 st. zeby same zaczynaja odchodzic. Sprawdzone przez Sambremana. |
|
|
|
 |
|