Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nietypowe trapy
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 28-10-2011, 18:04   Nietypowe trapy

Mała rzecz a cieszy
http://mudmania4x4.com.pl...82u%C5%BCy.html
w opisie "TRAPY"
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
p121 
Nowy Forumowicz

Auto: space runner 1,8 z 94r-automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-10-2012, 22:17   

Dla mnie tanie i dobre trapy to kupowane na składach budowalanych ŁAWY KOMIENIARSKIE- maja idealną szerokosc i występują w dowolnych dlugosciach( preferuje 1m) , jeśli chemy używac ich jak most nad rowem wystarczy je wzmocnić kontownikiem po bokach .


Cena 50zł ocynk lub ok 120 malowany .


Inne trapy to mini wkladki kupowane ponoć w OBI do utzrymywania roślinnosci an zboczach,wykonane jak plaster miodu grubosci ok 5cm. dlugosci ok 30cm. Cena jakas smieszna a podłozone w blocie pod koła umozliwią przejechanie przez ok 3m do przodu.

Jak znajde strone z filmami o trapach to wkleję
 
 
Anceps 
Nowy Forumowicz


Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Małopolska
Wysłany: 01-11-2012, 14:03   

Co sądzicie o czymś takim:

http://kotwicepasowe.pl/

:badgrin:
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 01-11-2012, 14:41   

Anceps napisał/a:
Co sądzicie o czymś takim:

http://kotwicepasowe.pl/
odpowiem Ci krótko --->>>dają radę--->>> były testowane zobacz-->>> http://youtu.be/BrgGHeYgRvk

[ Dodano: 01-11-2012, 14:45 ]
Cytat:

Dla mnie tanie i dobre trapy to kupowane na składach budowalanych ŁAWY KOMIENIARSKIE- maja idealną szerokosc i występują w dowolnych dlugosciach( preferuje 1m) , jeśli chemy używac ich jak most nad rowem wystarczy je wzmocnić kontownikiem po bokach .
coś mi się wydaje że są za słabe --->>> masz jakiś filmik lub zdjęcia z Twojego zastosowania ?? Ja testowałem wzmocniony podest stopniowy--->>> jednorazowy użytek :mrgreen:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Anceps 
Nowy Forumowicz


Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Małopolska
Wysłany: 01-11-2012, 14:46   

Dzięki

Na Waldka zawsze można liczyć :!:

Wiesz może czy na 2T auto wystarczy 6 szpilek które są w komplecie czy trzeba dokupić dodatkowe?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 01-11-2012, 14:55   

Anceps napisał/a:
Na Waldka zawsze można liczyć :!:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Anceps napisał/a:
Wiesz może czy na 2T auto wystarczy 6 szpilek które są w komplecie czy trzeba dokupić dodatkowe?
Wiele zależy od gruntu/terenu. Lepiej jest mieć dwie więcej niż ma zabraknąć jednej lub rozważ ewentualność zastosowania wkręcanej śruby do ziemi-->> takie do robienia dołków pod słupki ogrodzeniowe troszkę zmodyfikowane np poprzeczna ( w stosunku do liny) blacha która jest wciskana w ziemię w momencie wkręcania. Ja jestem ze swojej zadowolony choć troszkę jest za ciężka http://www.youtube.com/wa...gWDE3EuSPAg3mhQ ale jak znam siebie :rolleyes: na tym rozwiązaniu nie poprzestanę :p
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Anceps 
Nowy Forumowicz


Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Małopolska
Wysłany: 01-11-2012, 15:16   

To iż ilość szpilek zależy od terenu - jest dosyć osobiste ale mam dodatkowe pytanie ... :idea: co Wam wyszło w czasie wykonywanych testów kotwic pasowych (sześć szpilek - czyli po trzy na pas) dają rade? :shock:
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 01-11-2012, 16:23   

Ja ich osobiście nie testowałem-->> robili to koledzy z forum www.wterenie.pl znajdziesz też tam dokładną relację opisową. Wyciągali Patrola właśnie na 6-ciu szpilkach czyli po trzy sztuki na pas i ku zaskoczeniu obserwatorów wyciagneli bez problemowo. Według mnie to lepiej jest chyba zamówić dłuższe pasy i te dodatkowe szpilki ale ...???

[ Dodano: 22-11-2012, 19:14 ]
Anceps napisał/a:
To iż ilość szpilek zależy od terenu - jest dosyć osobiste ale mam dodatkowe pytanie ... :idea: co Wam wyszło w czasie wykonywanych testów kotwic pasowych (sześć szpilek - czyli po trzy na pas) dają rade? :shock:

Zamówiłem wczoraj, dziś mam już na miejscu. Super szybka wysyłka. Kotwicę pasową-wyciagarkę będę testował na dniach to jak byś chciał to możemy jakoś się spotkać i sam wypróbujesz co to za ptica. Info na PW. Zamówiłem z 8 szpilkami czyli po cztery na stronę i dodatkowo ze specjalnymi pazurami/szpilkami do ziemi kamienistej i zamarzniętej.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-11-2012, 19:32   

I jak wypadły testy?

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 27-11-2012, 20:42   

Całkiem spokojnie tylko w Nissanie od początku było niesprawne sprzęgło co w znacznym stopniu utrudniło sprawę ale daje radę. W innym błotku to już tylko wyciągarka-->> sprzęgło Zamiast typowej wyciągarki to polecam. Czego brakuje to jakiegoś pokrowca ale.... nasza inwencja twórcza i pokrowiec się wykombinuje. Dobrze też jest mieć ze sobą jakiś elastyczny przedłużacz do "nawlekania" taśmy za felgę-->> mniej się wtedy wymażemy błotem. Za taką kasę to warto jest kupić taką kotwicę pasową
http://www.youtube.com/wa...gWDE3EuSPAg3mhQ
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-11-2012, 23:26   

Czyli od biedy za wincha wystarczy...

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 28-11-2012, 08:51   

Marcus65 napisał/a:
Czyli od biedy za wincha wystarczy...
spoko szczególnie dla Tych co nie chcą motać swoich samochodów a sporadycznie odzywa się zew jazdy w terenie.
Zwróć uwagę na zachowanie się tych pazurów: nie były do końca (na całą długość) wbite bo ziemia kamienista nie pozwalała a, w momencie szarpnięcia (te niesprawne sprzęgło) lekko się w ziemi ugięły ale nie odkształciły -->> czyli mogą również za kotwicę robić dla tradycyjnych wyciągarek. Jako że pasy na końcach są zakończone "uszami" można też użyć zamiast taśmy asekuracyjnej lub taśmy holowniczej. Wychodzi na to że kotwica- wyciągarka pasowa to 4 w 1 :) Postaram się spłodzić jakiś filmik z zastosowaniem jako kotwica pod wyciągarkę.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.