 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem ze skrzynią automatyczną |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 28-08-2012, 08:44
|
|
|
Z tego co podają w specyfikacji wynika że spełnia Mitsubishi SP-II i SP-III więc powinien się nadawać. Cena podobna jak za Valvoline MAX Life ATF (syntetyczny), który z moich własnych doświadczeń sprawdza się bardzo dobrze. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Rafi5
Mitsumaniak
Auto: Mitshubishi sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 49 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 29-08-2012, 11:06
|
|
|
Filtr i olej wymieniałem w tamtym roku .Valvoline Maxlife ATF ( czerwona butelka )
Zastanawiam się czy kiedy wyciągałem płytę sterującą aby ją wyczyścić czy wszystko złożyłem tak jak trzeba. Ale skrzynia pracuje i chodzi. Może trzeba wymienić jakieś tarczki ktoś kiedyś o tym pisał. Co o tym sądzicie? |
|
|
|
 |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 07-09-2012, 17:54
|
|
|
No i wszystkie kłopoty ze skrzynią zniknęły. Najpierw chciałem zrobić porządek z silnikiem który mi przerywał po 3tysiącach obrotów, i po podmiance silniczka krok. , przepływki , świec , kabli , cewki , aparatu zapłonu , wszystkie powyższe czynności nic nie dały. Więc podmieniłem ECU silnika , i wszystko wróciło do normy , skrzynia również pracuje jak należy i przycisk pod pedałem gazu również działa. Bardzo mi ulżyło , bo chciałem już skrzynię zmieniać. Po rozebraniu ECU okazało się że oczywiście wylał kondesator . Pozdrawiam wszystkich. |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 04-10-2012, 15:32
|
|
|
Pisałem o tym w swoim temacie, ale brak odzewu, może ktoś nie widział... Ostatnio jadąc w trasie ok 450 km ( wcześniej auto stało ok tygodnia ) po ok 100 km zaraz po wyprzedzaniu, z użyciem kick down'u auto tak jakby odcięło zapłon - już w momencie kiedy byłem przed wyprzedzanym autem - tzn. po hamowaniu silnikiem z ok 140-150 km/h, auto zwolniło do ok 90 km/h ( zero reakcji na gaz), wyłączyłem i włączyłem zapłon i władność do auta wróciła. Dodam że wcześniej jechałem na tempomacie ok 110km/h. Sorry jeżeli piszę to nie we właściwym dziale. Skrzynia w codziennej jeździe bez najmniejszego szarpnięcia zmienia przełożenia, czy opóźnienia i olej jest nowy ( chociaż nie do końca wiem jaki i przy najbliższej wolnej gotówce go zmienię). |
|
|
|
 |
|
|