Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Problem z wkręceniem do odcięcia
Autor Wiadomość
ozzy89 
Forumowicz


Auto: Honda Accord CH6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 192
Skąd: Paczyna
Wysłany: 04-10-2012, 17:06   [CA4A 1.6] Problem z wkręceniem do odcięcia

Odkąd kupiłem Malibu mam problem z wkręcaniem się na najwyższe obroty. Wchodzi czasem na 5 tys. i dalej nie chce. Dzieje się tak, gdy wciśnie się pedał gazu do podłogi. Gdy wciskam do połowy wskazówka ładnie idzie do odcięcia. Wymieniałem kompletną przepustnicę, przepływomierz z 4G92 jak i z 4G93. Za każdym razem to samo. Świece, kable WN, kopułka, palec rozdzielacza też wymienione. Tak samo filtry.

filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=g3kW8vDNgsk

logi z evoscana:

http://www66.zippyshare.com/v/56528511/file.html
 
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 04-10-2012, 21:53   

ja bym się zainteresował przepustnicą a dokładnie TPSem
 
 
ozzy89 
Forumowicz


Auto: Honda Accord CH6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 192
Skąd: Paczyna
Wysłany: 04-10-2012, 23:22   

wyderka napisał/a:
ja bym się zainteresował przepustnicą a dokładnie TPSem


TPS wymieniałem razem z przepustnicą, ale sprawdzę jeszcze. Ustawiałem go na czuja. Jak go dobrze ustawić z miernikiem ?

Dodam jeszcze, że silnik gaśnie po odpięciu trąby słonia. Swego czasu kojarzę, że w 4G13 nie gasł. Sprawdziłem też w 4G93 DOHC i też nie gaśnie.

Problem rozwiązany! Przyczyną był źle ustawiony zapłon.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.