ASX kontra ix35 |
Autor |
Wiadomość |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-03-2011, 14:39
|
|
|
Zamiana Outlandera na IX35, czy po prostu drugie auto? Jeśli to pierwsze to jestem pełen podziwu... |
_________________
 |
|
|
|
 |
desko
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi ASX 1.8 4WD
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 50 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 11-03-2011, 15:30
|
|
|
fakt, jeżeli lubisz autko którym jeździsz to nawet 10 wizyt w serwisie nie zepsuje radości z jazdy, a jeśli samochód drażni właściciela to będzie on szukać dziury w całym, kolega z pracy po 3 miesiącach sprzedał 911 bo jej po prostu nie lubił |
|
|
|
 |
irekmiecz
Mitsumaniak

Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 470 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
Wedrowiec
Forumowicz
Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 310 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-12-2011, 23:50
|
|
|
Średnia ocen wyższa w ASXie. |
|
|
|
 |
brbogdan
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 18 Skąd: Poland
|
Wysłany: 13-03-2012, 00:25
|
|
|
Dla moich potrzeb ASX 1.6 jest trochę lepszy od ix35 1.6GDI. Ma bardziej dopracowane zawieszenie od ix35, na którego wielu pierwszych użytkowników narzeka z tego powodu (autocentrum.pl). Ma też bardziej ekonomiczny i bardziej niezawodny silnik benzynowy. 1.6GDI z bezpośrednim wtryskiem paliwa może rodzić pewne obawy. Mitsubishi zrezygnowało z rozwijania swojego silnika GDI stosowanego kiedyś w Carismie. Za to ix35 1.6GDI oferuje lepsze osiągi. No i ma lepiej wykonane wnętrze kabiny. Dyskusja które auto jest lepsze to dywagacje nad wyższością świąt Bożego Narodzenia względem Wielkanocy. Wybór zależy od osobistych preferencji. Oba auta są warte zainteresowania ze względu na korzystny stosunek jakości do ceny. Koreańczycy robią coraz lepsze auta, ale dla moich potrzeb Mitsubishi jest wciąż lepszym i mniej ryzykownym wyborem. |
|
|
|
 |
medyc
Forumowicz
Auto: VW Tiguan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2010 Posty: 37 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 07-10-2012, 18:52
|
|
|
witam. "Oglądaliśmy" wraz z żoną ASX i IX35. Wybór padł na ASX i odbieramy w przyszłym tygodniu. Będzie to samochód żony i mam nadzieje, że będzie zadowolona . Pozdrawiam ! |
|
|
|
 |
sh
Forumowicz
Auto: ----
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2011 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-10-2012, 19:30
|
|
|
brbogdan napisał/a: | 1.6GDI z bezpośrednim wtryskiem paliwa może rodzić pewne obawy. Mitsubishi zrezygnowało z rozwijania swojego silnika GDI stosowanego kiedyś w Carismie. |
Tu mnie troche zagiales. Do tej pory zylem w przekonaniu ze silnik 1.6 MiVEC z ASX'a rowniez ma wtrysk bezposredni. Gdziekolwiek szukalem informacji na temat gazu do tego silnika to dowiadywalem sie jakie to jest problematyczne wlasnie z tego wzgledu. Czyzby jednak byl to klasyczny wtrysk wielopunktowy?
A tak poza tym to nie wiem czego sie bac w wtrysku bezposrednim, wiekszosc firm juz z tego korzysta i nawet tutaj ja uznalem to za pewnik. |
|
|
|
 |
Maciek111
Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 102 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 07-10-2012, 20:19
|
|
|
Pisząc prostym językiem IX na dzień dzisiejszy jest prawie nie możliwy do dobrego zagazowania. ASX będzie chodził i to całkiem dobrze. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-10-2012, 07:12
|
|
|
sh napisał/a: | Czyzby jednak byl to klasyczny wtrysk wielopunktowy? |
Tak
sh napisał/a: | A tak poza tym to nie wiem czego sie bac w wtrysku bezposrednim, wiekszosc firm juz z tego korzysta i nawet tutaj ja uznalem to za pewnik. |
Ale nie w podstawowej wersji 1,6... Zobacz sobie jakie są dopłaty. A swoją drogą sam wtrysk bezpośredni bez turbo raczej można uznać, za nieudany pomysł (przynajmniej na podstawie FSI VW który wymagał droższego paliwa, był ogólnie droższy w zakupie, a zysk mocy/momentu/oszczędności paliwa nie był współmierny do poniesionych kosztów). |
|
|
|
 |
|