 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] Wymiana rozrządu i problem |
Autor |
Wiadomość |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-10-2012, 08:08
|
|
|
Firek napisał/a: | A niech mi ktoś powie który z tych kompletów od Zbyszka będzie najlepszy bo rozbieżność cenowa jest, a w poprzednim aucie zdarzyło mi się tak że droższe rzeczy padały szybciej od tych tańszych :/ i mam dylemat.... |
Przygotuje ci zestaw za dobra cenę. W środku oryginały, a gwarancja 3 lata. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
kargullo2
Forumowicz

Auto: Pajero'92 2,5tdi
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 35 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 07-01-2013, 21:59
|
|
|
Witam wszystkich. Wlasnie rozebralem rozrzad i widze ze olejem zapackane w okolicach zimmeringow od walkow balansowych.Oczywiscie je wymienie,ale jak z tymi luzami i oporami o ktorym pisze: rico.1 napisał/a: | Zablokuj wieniec, jak Krzyzak pisze, to niezawodny sposób na koło, a wałki balansów sprawdź - czy nie mają za dużych luzów, oporów, simeringi - jak jest w porządku, to nie kombinuj z balansami i wymień kpl. pasków + napinacze - nie oszczędzaj na niczym , bo potem możesz pluć sobie w gębę tak samo jak cała reszta, co oszczędziła na jednym napinaczu, albo dała do mechanika który pierwszy raz coś takiego widział i wymienił tylko pasek rozrządu. |
Jak stwierdzic czy nie sa za duze Pozdrawiam.
[ Dodano: 08-01-2013, 20:51 ]
Witam. Mam jeszcze jedno pytanie. Jak zablokowac walki balansowe w celu odkrecenia kol zebatych? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|