Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierowne obroty
Autor Wiadomość
Andrzej55
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 15:48   Nierowne obroty

:( Cari 18.GDI 2000r .po wlaczeniu jakiegokolwiek urzadzenia el.spadaja obroty .wlacze dmuchawe i swiatla do tego szybe tyl i prawie gasnie.odpalam rano zaskakuje na 1500 obr. po 3 sek spadaja na 700obr tak jagby nie mial ssania.zauwarzylem ze na zimnym silniku nawet jak jest mroz wlaczaja sie wentylatory na chlodnicy zaraz po odpaleniu tj.po ok 20 sek.bylem 3 razy w serwisie czyscili przepustnice za 2 razem tez czyscili sprawdzali jakis potencjometr na przep,chyba TPS ustawiali komputer 3 razy i nic .jestem nowy 1 raz na forum dobrze mi sie jezdzi Mitsubishi ale doprowadza mnie to do szalu 3 razy w serwisie Mitsu.i rozlozyli rece.Ogolocili mnie z kasy a autko dalej nie chodzi .pomocy/
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-01-2007, 16:04   

Wpisz w szukajce falujace obroty, to moze czegos sie dowiesz :wink:
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 17-01-2007, 16:19   

Cholera :twisted: Czytając forum to można dojść do wniosku, że obroty to zmora chyba wszystkich Carism.Mnie też to wku...a i nie wiem gdzie szukać przyczyny :cry:
Cytat:
zauwarzylem ze na zimnym silniku nawet jak jest mroz wlaczaja sie wentylatory na chlodnicy zaraz po odpaleniu tj.po ok 20 sek.

Nie jestem specem jak niektórzy na tym forum, a którzy napewno Ci coś poradzą ale skoro wentylator wchodzi na zimnym silniku to wskazuje na uszkodzenie termostatu(czujnik temp.płynu chłodzacego).Ale poczekaj na fachową podpowiedź :wink:

Cytat:
1500 obr. po 3 sek spadaja na 700obr

Te 700 mnie nie martwi byle nie spadały niżej czyli tak jak u mnie do 400.
P.S.
Nie trzeba było zakładać nowego tematu tylko zadać pytanie w jednym z wielu o obrotach bo moderatorzy Cię "zrugają".Moze ze wzgl. na twój staż przymkną oko.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-01-2007, 16:50   

turek61 napisał/a:
Te 700 mnie nie martwi byle nie spadały niżej czyli tak jak u mnie do 400.

Na obrotomierzu Cari, delikatnie nad zerem i miedzy jedynka => jest taka "kreseczka" . Ona nam pokazuje limit 500 obr/min. ...jestes pewny ze masz obroty rzedu 400obr/min ??
<pozdroo>
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 17-01-2007, 19:15   

Robson86 napisał/a:
turek61 napisał/a:
Te 700 mnie nie martwi byle nie spadały niżej czyli tak jak u mnie do 400.

Na obrotomierzu Cari, delikatnie nad zerem i miedzy jedynka => jest taka "kreseczka" . Ona nam pokazuje limit 500 obr/min. ...jestes pewny ze masz obroty rzedu 400obr/min ??
<pozdroo>


Robson86 czy ja dobrze zrozumiałem :shock: Ta mała kreseczka oznacza 500 a nie 100 :?: Jesteś tego pewien :!: Bo jezeli tak to odwołuje wszystko co napisałem wcześniej na temat obrotów :oops:
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-01-2007, 21:22   

Pierwsza cienka kreseczka tuż nad grubą zerową na obrotomierzu to 500obr więc jak ci się trzymają obroty w połowie między 1000 a tą kreską to masz dokładnie 750obr :twisted:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Andrzej55
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 23:27   

Bardzo dziekuje faktycznie nie wiedzialem ze cienka kreska to 500 obr.wlasnie do tej kreski spadaja mi obroty po wlaczeniu jakiegos urzadzenia el.i dlaczego wlaczaja sie wentylatory na chlodnicy 20 sek. po odpaleniu nawet na bardzo zimnym silniku.po wlaczeniu swiatel i dmuchawy spadaja do cienkiej kreski spuszczam szyby prawie gasnie az przygasa deska i swiatla.Dziekuje za pomoc.
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 23:57   

co do tego wiatraka to czy przypadkiem nie ma klimatronika w aucie bo jak masz i skierowałes gałke od nawiewy maksymalnie w prawo (nawiew na szybe) to automatyczne załacza ci sie kompresor klimy a wtedy istnieje możliwośc że wiatrak bedzie sie załaczał. No jeżeli chodzi o obroty to zasadniczo u mnie wystepuje podobny efekt podczas np.: wciśnietego hamulca ale trwa on góra 5 sek. i obroty wracaja do normy (750 rpm). Musze jeszcze napisca że w serwisówce norma obrotów dla GDI to 600 plus minus 100 i zależy od wielu czynników (np.: temp. oleju w skrzyni biegów).


U ciebie chyba bedzie to raczej zwiazanem z niedoborem prądu dlatego wybrałbym się na twoim miejscu do elektryka samochodowego. A serwis w krakowie mitsubishi to tu na forum ma nie najlepsza opinie. czysciłbym tez nie samą przepustnice ale cały dolot i EGR także.
pozdro
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-01-2007, 09:30   

Andrzej55, ASO w Krakowie to, tak jak napisał deadly, kaszana. Zapraszam do mnie na PW - podam ci namiary na naszego lokalnego speca od miśków :)

[ Dodano: 18-01-2007, 09:35 ]
deadly napisał/a:
Musze jeszcze napisca że w serwisówce norma obrotów dla GDI to 600 plus minus 100 i zależy od wielu czynników (np.: temp. oleju w skrzyni biegów).

Jakbyś doczytał przypisy pod tabelką, to byś zauważył, że 600 +/-100 to obroty dla silnika zimnego. Natomiast po ok. 4min. od uruchomienia silnika w/g mitsu powinno być 750 +/-100.
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-01-2007, 16:21   

turek61 napisał/a:
Robson86 czy ja dobrze zrozumiałem Ta mała kreseczka oznacza 500 a nie 100 Jesteś tego pewien Bo jezeli tak to odwołuje wszystko co napisałem wcześniej na temat obrotów

Tak jest :)
saphire napisał/a:
Pierwsza cienka kreseczka tuż nad grubą zerową na obrotomierzu to 500obr więc jak ci się trzymają obroty w połowie między 1000 a tą kreską to masz dokładnie 750obr

:D :D
<pozdrawiam>
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.