Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Niższa moc, spadek mocy, możliwe przyczyny
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-10-2012, 00:30   

Marcino napisał/a:
)A moze to powinienem się rozgladac za tłumikiem od kolektorów do katalozatora czy rury raczej wytrzymaja?


http://moto.allegro.pl/mi...2645115599.html
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-10-2012, 00:33   

Przed chwilą go oglądałem. Już ni pierwszej świeżości :)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10733
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-10-2012, 09:33   

Mój wyglada jeszcze gorzej, bede poszukiwał.

[ Dodano: 17-10-2012, 23:21 ]
Hmmm jak to powiedzieć... nie dała mi nieszczelnośc na wydechu spokoju... wiec po meczu poszedłem do garażu... wziąłem dodatkowo lustereczko małe od zonki, latarkę, rurkę obejrzałem...... i objechałem dokoła spawarka. Byłem w szoku.... bo nic nie dmucha, nie świszczy...tak niewiele roboty a cieszy, trzeba było już dawno to zrobic, ale widocznie na wsztko przychodzi odpowiedni czas..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 31-10-2012, 17:47   

Dobra czas przyszedł zdać sprawozdanie, więc dowiedziawszy się ówcześnie co było nie tak z wydechem i usłyszawszy o wesołej kwocie 200-250zł robocizna + kolektor/uszczelka pojechałem do kogo innego, od razu stwierdził, że albo uszczelka albo kolektor pęknięty, no to rozebrał uszczelkę wymienił, kolektor pospawał, miał 4 pęknięcie bodajże, niestety poinformował mnie iż za jakiś czas może się odezwać i lepiej w tedy wymienić bo takie rozwiązanie jest doraźne i że mogę powoli się rozglądać za takowym no i rzeczywiście przestał pierdzieć świszczeć. Robocizna łącznie z uszczelką 80zł

Zresetowałem i zaprogramowałem ECU ale nie wiem czy dobrze i czy to jedyna czynność, która zapisuje poprawne odczyty. Więc jak macie jeszcze jakieś rady odnośnie tego to śmiało.

We wstępnej próbie przyspieszania wypadł chyba lepiej niestety nie wiem czy jestem teraz obiektywny, ale przy 180 na 4 dalej się rozpędzał, tylko drogi zabrakło.

Także przedmuch był ZA SONDĄ co do mocy to dam jeszcze znać jak dokładnie zbadam sprawę, ale wstępnie daje jakieś 5% na plus. No i mruczy tak pięknie, że nie chce się przestać przyspieszać ;p

A no i jeszcze wyszło, że końcówka drążka wyrobiona, bo prosiłem żeby pogibał Miśkiem bo mi coś wali po lewej.

Niestety mitu jeszcze ani nie potwierdzam ani nie obalam.

Pozdrawiam i dziękuje za udział w Pogromcach mitów - Czy wydmuch za sondą powoduję spadek mocy ;p
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-10-2012, 18:03   

WreX napisał/a:
no to rozebrał uszczelkę wymienił, kolektor pospawał, miał 4 pęknięcie bodajże


To są pęknięcia w kolektorze czyli tuż przy pierwszej sondzie i przed drugą sondą, która w galancie po II lifcie ma wpływ na korekty.
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 31-10-2012, 18:06   

Wiem, ale X osób wcześniej zatwardziale twierdziło, że druga para sond lambda nie ma żadnego wpływu i że ważne są tylko te pierwsze przed katalizatorami. Chyba głównie o to był spór. Chyba, że źle zrozumiałem, niemniej jednak jest tak jak było mówione.
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-10-2012, 18:20   

Ja pisałem że wydmuch za sondami nie ma znaczenia, bo przedmuch miał być w rurze łączącej o kształcie Y łączącej oba kolektory. W przedlifcie druga para sond nie ma znaczenia. W polifcie ma, choć w mniejszym stopniu niż pierwsza para.

[ Dodano: 31-10-2012, 18:24 ]
WreX napisał/a:
Chyba, że źle zrozumiałem, niemniej jednak jest tak jak było mówione.


No nie do końca:

WreX napisał/a:
ale jest jakaś nieszczelność między kolektorem a pierwszym katalizatorem przed złączem elastycznym.
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 03-03-2013, 01:51   

Odkopuję,

od tamtego czasu wymieniłem niedawno świece oraz dzisiaj zresetowałem ECU wg zaleceń Owczara czyli, rozgrzać silnik, wyłączyć odpiąć klemy, włączyć na 7min bez żadnych odbiorników włączonych, na pozycji P czy tam na luzie, wyłączyć po tym czasie, odpalić ponownie i włączyć, światła, w automacie dać na "D", radio, klime, ogrzewanie tylnej szyby nawiew full i tak koło 5min, później zgasić i koniec.

Na tej samej drodze gdzie ponad 200 się nie dało, dzisiaj było 220 zanim się skończyła, do setki też szybciej idzie także może komuś się przyda. Dodam, że świece były stare więc też to pewnie miało wpływ.
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 10-05-2013, 22:52   

Wygląda na ta że w moim GDi (manual) również występuje owy problem w układzie wydechowym o to objawy:
- dostałem baty od GDI w automacie
- na autostradzie w Niemczech 180 i to raczej był koniec. Skoda Yeti tdi szła łeb w łeb do owej prędkości :mrgreen: naszczęście on też mia chyba maks :mrgreen:
- przy przejeżdżaniu koło barier autostradowych z otwartym oknem słychać było pierdzenie.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.