Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] 2,5 v6 vs 2,5 v6 ford mondeo-cougar
Autor Wiadomość
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 16-10-2012, 23:03   

dziekuje wszystkim za pomoc musze sie jednak przejechac w galantach denerwuje mnie stukot zaworow czesto nawalaja;/
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-10-2012, 23:23   

Krzyzak napisał/a:
tak z ciekawości, to chodzi o te silniki Duratec? - bo kiedyś w Basi rodzinie mieli Escorty (też coś z ...tec na końcu :) ) 1.6 i paliły więcej niż moje V6 w Galu...
ogólna opinia jest taka, że silniki benzynowe Forda palą dużo...

Darek, tamte to były Zetec, rzędówki. Takie sobie.
Ford mocno poprawił swe silniki tak od 2002 roku.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-10-2012, 23:26   

i9i napisał/a:
Fordy są bardzo odporne na zaniedbania, brak napraw i ogólne olewanie stanu technicznego

No to jest hit miesiąca :mrgreen:
Chyba, że faktycznie one lepiej jeżdżą jak się nic przy nich nie robi bo głaskałem z każdej strony i Sierrę i Scorpio a te dranie za nic to miały :p
Nawalały co chwilę inne części i układy, o korozji nie wspomnę, ale tutaj Mitsu wypada podobnie :finga:
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 16-10-2012, 23:34   

komarsnk napisał/a:
No to jest hit miesiąca :mrgreen:
do pewnych granic zapomniałeś zaznaczyć :p
Jak się nabędzie zajechanego strupa, to chuchanie i głaskanie nie zastąpi dawno już spóźnionego remontu. A wiadomo, że mało które ściery były użytkowane "w niedzielę" :D
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 17-10-2012, 08:13   

swinks_UK napisał/a:
i 3.0 pozwalają na bardzo dużo jeśli chodzi o fiku miku z mapami paliwa, czy kątem wyprzedzenia zapłonu.


Ten 3.0 V6 to nie jest legendarna jednostka z ST220 i madzi 6speed z ceramicznymi prowadnicami ktora nie daje rady po zagazowaniu?
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 17-10-2012, 09:54   

sampler napisał/a:

Ten 3.0 V6 to nie jest legendarna jednostka z ST220 i madzi 6speed z ceramicznymi prowadnicami ktora nie daje rady po zagazowaniu?

Ta sama :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 17-10-2012, 19:50   

Danielox napisał/a:
dziekuje wszystkim za pomoc musze sie jednak przejechac w galantach denerwuje mnie stukot zaworow czesto nawalaja;/



zapraszam do mnie, przejedziemy sie moja 2,5v6 tka, pooglądasz i powiesz jak ci sie podoba, i zobaczysz czy cos klepie czy stuka.
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 17-10-2012, 22:10   

waldi-1 napisał/a:
Danielox napisał/a:
dziekuje wszystkim za pomoc musze sie jednak przejechac w galantach denerwuje mnie stukot zaworow czesto nawalaja;/



zapraszam do mnie, przejedziemy sie moja 2,5v6 tka, pooglądasz i powiesz jak ci sie podoba, i zobaczysz czy cos klepie czy stuka.


jezeli jest taka mozliwosc to super bo wiem tylko tyle ze czesto pisze o zaworach
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-10-2012, 16:56   

nic takiego niezauważyłem i niewiem nic na temat klepania zaworów czy stukania, jak to mówią jaak sie dba tak sie ma, zapraszam w weekend, masz niedaleko :D
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.