Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik temperatury w przepływomierzu...
Autor Wiadomość
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 17-10-2012, 21:19   Czujnik temperatury w przepływomierzu...

Witam, po kilku minutach na postoju czujnik intake air temperature zawyża wskazania temperatury np z 40 do 45. Czy to normalne? nagrzewa się od silnika ? a może poprostu przepływka pada ? Nie mam błędów, GDI w lato ma połowę mocy co w zimę i dlatego piszę.
_________________

 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-10-2012, 21:46   

Budrys napisał/a:
Witam, po kilku minutach na postoju czujnik intake air temperature zawyża wskazania temperatury np z 40 do 45. Czy to normalne?


Sprawdz parametry przy wyzszych obrotach . Otoczenie i samo powietrze nagrzewa sie pod maską i temp. rośnie jesli silnik pracuje na biegu jałowym .
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 18-10-2012, 15:00   

Zerknąłem na loga z maja tego roku. temperatura zasysanego powietrza podczas jazdy wynosi od 42-45stp jak na maj to całkiem ciepło.
_________________

 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 20-10-2012, 09:05   

Budrys, po pierwsze, to czujnik temp, to taka niby dioda widoczna obok plastra miodu, więc przeczyszczenie tego to nie jest wielka filozofia. Po drugie, popatrz, czy nie masz gdzieś rozszczelnionego dolotu i nie ciągnie powietrza zza chłodnicy :?
Tak się tylko upewnię, żaden spec od tjuniku nie wywalił ci tej rury zasysającej powietrze szczeliną pod maską?
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 20-10-2012, 09:13   

zwolin napisał/a:
Budrys, po pierwsze, to czujnik temp, to taka niby dioda widoczna obok plastra miodu, więc przeczyszczenie tego to nie jest wielka filozofia. Po drugie, popatrz, czy nie masz gdzieś rozszczelnionego dolotu i nie ciągnie powietrza zza chłodnicy :?
Tak się tylko upewnię, żaden spec od tjuniku nie wywalił ci tej rury zasysającej powietrze szczeliną pod maską?

Dopiję kawę i ruszam pod maskę, robię teraz czyszczenie kolektora dolotowego, egr, przepustnicy, to zerknę na to. A powietrze silnik zasysa z plastikowej końcówki kończącej się obok akumulatora.
_________________

 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 20-10-2012, 14:54   

Budrys napisał/a:
. A powietrze silnik zasysa z plastikowej końcówki kończącej się obok akumulatora.

Ła, to przed liftem widzę było tak samo jak w SOHC. Zobacz, czy nie da się tego jakoś osłonić tak, żeby nie dmuchało w tamtą stronę z chłodnicy. Ja w SOHC to wywaliłem kolanko z tłumikiem szmerów i ciągnęła z nadkola. Było trochę lepiej i fajniej chrumkała :mrgreen:

Ja tam wszystkie przepływki czyszczę carb cleanerem stp profilaktycznie ze dwa razy na rok i odpukać jest Ok.
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-10-2012, 11:01   

Poniżej 3 wersje dolotu w Carismie GDI jeżeli nie masz tych tłumików przed filtrem, kup używane, lub dołóż rurę i wyprowadź przy nadkolu albo obok chłodnicy. Będzie wtedy ssał zimne powietrze.



_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 31-10-2012, 16:21   

Najlepiej było by kupić puszkę filtra i łapak powietrza z polifta. Na zdjęciach po maską widać, że by to pasowało.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.