Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik krokowy wolnych obrotow oscyluje
Autor Wiadomość
zbysze1 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 29
Skąd: Slask
Wysłany: 21-10-2012, 17:27   Silnik krokowy wolnych obrotow oscyluje

Przez nieuwagę styk silniczka krokowego od wolnych obrotów dotknął masy, przeglądałem bezpieczniki w komorze silnika i w kabinie z lewej pod kierownica, są cale . Może jest jeszcze jakiś bezpiecznik co daje napięcie na zapłon . Mam tez instalację gazową i tez od niej diody nie świeca. Kontrolki tablicy licznikowej świecą . Może to tylko bezpiecznik .
Silnik 1.3 .
Edit
Już na spokojnie to w komorze silnika w skrzynce bezpiecznikowej jest ten bezpiecznik, błękitna kosteczka z przezroczystą pokrywka . Auto odpaliło gdy go "zmostkowałem".
Mam problem z wolnymi obrotami, szczególnie na zimnym silniku . Wybudowałem dzisiaj silnik krokowy, przydławiłem otwór w którym dyszą sterował i patrzyłem jak pracuje . Nawet na nagrzanym silniku dysza co chwile wysuwała się i za chwile ponownie wsuwała .
Co może to powodować ?
Tymczasowo mam zabudowany tylko wirnik tego silniczka, mogę ręcznie zmieniać położenie dyszy i silnik pracuje równo . Wiem, ze na zimnym będzie problem, ale i tak ciągle gasł jak obroty spadły poniżej 1800.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2012, 23:13   

Pod maską masz jeszcze jeden bezpiecznik od instalacji LPG. Powinien być na przewodach od kompa. Często jest w obudowie z czarna lub czerwoną gumową zatyczką zabezpieczającą. Myślę że on Ci się zjarał
 
 
zbysze1 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 29
Skąd: Slask
Wysłany: 17-12-2013, 22:45   

Glowna przyczyna problemow z wolnymi obrotami byly za male luzy dzwigni zaworow. Do tego mialem przestawiona temperature wlotu powietrza, gdy na dworze -5 komputer odczytal, ze 40st C podaje.
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 30-01-2014, 19:36   

zbysze1 napisał/a:
Do tego mialem przestawiona temperature wlotu powietrza, gdy na dworze -5 komputer odczytal, ze 40st C podaje.


Co znaczy przestawioną temperaturę? Uszkodzony czujnik czy faktycznie coś się przestawiło?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.