 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Witam problem z silnikiem nie wiem jak sprawdzić |
Autor |
Wiadomość |
czarek86s
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16 V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 1 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 19-10-2012, 21:47 [Cari 1.6] Witam problem z silnikiem nie wiem jak sprawdzić
|
|
|
Witam Panowie dzisiaj jechałem swoją Cari i usłyszałem metaliczny dźwięk po chwili auto zgasło ale zdarzało się to już z uwagi na to, że jest zasilana lpg więc wrzuciłem 4 i zapaliła. Odpaliłem tylko w celu zjechania na parking, żeby sprawdzić co się dzieje z silnikiem, zjechałem auto zgasło kolejny raz, a po otwarciu maski z okolic rozrządu leciał dymek. Odkręciłem obudowę i pasek jest cały, kołem mogę ruszyć trochę do przodu i do tyłu później jest opór a nie chce tego łamać na siłę. Na rozrządzie jest zrobione ok 43 tyś. km był wymieniany kompletny wraz z pompa wody na częściach polecanych na forum. Ktoś może ma pomysł co to może być stawiam na rozrząd a co Wy o tym myślicie słyszałem, że może być jeszcze panewka. Na gazie zrobione ok 5 tys.. A jeżeli to już rozrząd to jak najszybciej sprawdzić jakiego spustoszenia narobił w silniku. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-10-2012, 07:19
|
|
|
Sprawdż ocechowania na rozrządzie, jak się nie zgadzają to nalezy to poprawić czarek86s napisał/a: | A jeżeli to już rozrząd to jak najszybciej sprawdzić jakiego spustoszenia narobił w silniku. | Jak wyżej plus pomiar kompresji |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 20-10-2012, 11:33
|
|
|
Wykręć świece i obracaj wałem delikatnie, opór powinien być dużo mniejszy, jak obraca sie z równą siłą bez przyblokowań to strach już mniejszy. Mógł przeskoczyć pasek, albo klin na którymś kole pasowym puścił i przesunął fazy. Przy panewce raczej byś nie ruszył trochę w przód i trochę w tył. Opcji jest kilka: Tłok uderza w zawór, albo któraś korba pękła, jest jeszcze opcja ukręcenia wału ale to już chyba skrajność. Zdejmij klawiaturę i rozrząd, opuść tłoki do połowy i obracaj wałkami, później pozamykaj zawory i obracaj wałem jeśli nie chcesz od razu zrzucać głowicy. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
|
|