Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] [EAx 97-04] Mitsubishi Galant 2,5 V6 Wołów 1998
Autor Wiadomość
Misiek21 
Nowy Forumowicz
Świerzak

Auto: Polonez CARO 1,6 GLI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 2
Skąd: Ożary
Wysłany: 24-10-2012, 16:39   [EAx 97-04] [EAx 97-04] Mitsubishi Galant 2,5 V6 Wołów 1998

Witam serdecznie wszystkich :) Proszę o opinie na temat poniższego Galanta. Od jakiegoś czasu wymarzyłem sobie to autko lecz niestety mam ubogi budżet dlatego też zdaje sobie sprawę z tego że autko będzie do robienia.

Oto link do ogłoszenia:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C26445957.html

Mitsubishi Galant 2.5 V6 SKÓRA,KLIMA,ALU 17,LIFT



Kod:
DO SPRZEDANIA SWIEZO SPROWADZONY Z NIEMIEC MITSUBISHI GALANT Z 1998R. Z CALKIEM NIEZLYM WYPOSAZENIEM,I MOCNYM SILNIKIEM A ZARAZEM EKONOMICZNYM 7-8L.TRASA ,10L MIASTO.AUTO PRZEJECHALO NA KOLACH BEZ ZADNYCH PROBLEMOW.JEST TECHNICZNIE SPRAWNE CO POTWIERDZA NIEMIECKI PRZEGLAD TECHNICZNY TIV WAZNY DO 06.2013r WIEC NIE TRZEBA ROBIC PIERWSZEGO W POLSCE.AUTO STOI NA ALU FELGACH 17 CALI OCZYWISCIE 4SZT.PLUS STALOWKI Z ZIMOWKAMI. POLECAM.Auto do obejrzenia w miejscowosci WOLOW kolo WROCLAWIA woj. dolnoslaskie.


Mówcie wszystko co sądzicie, to dla mnie bardzo ważne. Z góry dziękuję za pomoc :)
 
 
krzychuzzz 
Mitsumaniak


Auto: 500E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 406
Skąd: Płock
Wysłany: 24-10-2012, 17:31   

Na części dobry :-)
A tak na poważnie to chyba trzeba by drugie tyle włożyć co on kosztuje żeby to jakoś wyglądało i jeździło.
Dla mnie szrot
_________________
02924/KMM
 
 
Misiek21 
Nowy Forumowicz
Świerzak

Auto: Polonez CARO 1,6 GLI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 2
Skąd: Ożary
Wysłany: 25-10-2012, 17:42   

Zdaje sobie sprawę z tego że wkład pieniędzy nie będzie mały ale chyba konieczne pierwsze wydatki (nie wliczając opłat) nie wyniosły by więcej niż 1000zł mam nadzieję :p
 
 
Szwagroz 
Forumowicz


Auto: Galant, 2,0 elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 635
Skąd: TP
Wysłany: 26-10-2012, 06:23   

pierwszy 1000 to ci nie styknie na wymianę rozżądu, pasków i oleju. Purchle na błotnikach, pekniety przedni zderzak, tylna klapa malowana, brak napisu galant na listwie z zamkiem, kielichy juz mocno rude, fakt że 5 koła do włożenia to minimum, chyba że auto do zajeżdżenia.
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 26-10-2012, 14:08   

Misiek21 napisał/a:
Zdaje sobie sprawę z tego że wkład pieniędzy nie będzie mały ale chyba konieczne pierwsze wydatki (nie wliczając opłat) nie wyniosły by więcej niż 1000zł mam nadzieję :p

na start tzn. olej i rozrząd kpl. powinno starczyć. Później jak byś chciał doprowadzić do stanu idealnego to wyjdzie cię ładnych kilka tysiączków.

Ja Ci radzę nie pchaj się w ten samochód. Za takie pieniądze to nie kupisz dobrego egzemplarza. A jak nie masz min. 8 tyś na sam zakup to uwierz mi, ale nie będzie cię stać na jazdę tym samochodem. Nie to żeby był drogi w eksploatacji, ale samo paliwo też kosztuje.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 26-10-2012, 14:23   

motke napisał/a:

na start tzn. olej i rozrząd kpl. powinno starczyć.


może na części starczy

ze 2 lata temu oglądałem kilka egzemplarzy po ok. 7-8 tyś
w każdym ten sam scenariusz: silnik chodzi jak żyleta (V6) albo jako-tako (R4), popychacze grają na potęgę (czyli nie dało się już tego zaleczyć nawet wymianą oleju), tzn. jest już źle, skrzynia ok (o ile to był manual), oczywiście jakby nie liczyć synchronizatorów, z którymi było zazwyczaj źle lub bardzo źle
no i we wszystkich autach, zawieszenie już po przejściach, i to sporych (czytaj: 75% wahaczy pewnie do wymiany)
mowa o autach przedliftowych, więc też i wszędzie tarcze pogięte
to było 2 lata temu, auta były droższe, teraz za te 8-9 tyś już coś się kupi, a takie padliny się przesunęły na poziom 4-6 tyś.
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.