Koło pasowe ?? |
Autor |
Wiadomość |
Patrykus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 1992
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2012, 11:29 Koło pasowe ??
|
|
|
Witam Was zacni forumowicze.
Zatem oświadczyć chciałbym, iż mam kolejny problem ze swoim ponaddźwiękowym i ponadczasowym pojazdem jakim jest Eclipse z 92r z nadzwyczajnie zrywnym i nie przeciętnym silnikiem o pojemności dwóch tysięcy cm3 4G63bolt.
Wymieniłem koło pasowe ponieważ się rozwulkanizowało i waliło, tak waliło, że wytarło i wyszerbilo dolną obudowe rozrządu.
Wymieniłem koło. Używane to koło. Lecz patrzę i oglądam i stwierdzam, że w przyzwoitym stanie. Więc założylem to koło. Fajne koło. Lecz urwalem jedna śrubę przy dokręcaniu... Moja wina wiem.
Lecz nie wiem jak się pozbyć tej śruby gdyż w zawodzie mechanika nie jestem aż tak doświadczony. Zrobilem na nowym kole pasowym z 35 km, po odpaleniu nie walilo bylo ok w czasie jazdy tylko kiedy dodaje gazu wali jak poprzednie.. lecz na luzie jak dodaje gazu i spogladam na nie równo się kręci a poprzednie latało na wszystkie strony.. Prawdopodobnie czeka mnie zakup nowego kola? |
_________________ Polowanie na S13 240SX
Mitsubishi Eclipse 2.0 '92r. obecny
Mustang GT 5.0 T-tops '88r. obecny lecz rozbity
Dodge Caravan 3.0 '94r. obecny.
Mazda 323F 1.8 '91r.
Daihatsu Charade GTI '94r. |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 23-10-2012, 15:46
|
|
|
Podjedź do jakiegoś warsztatu to ci wykręcą urwaną śrubę, ewentualnie na allegro są zestawy do wykręcania takich urwanych śrub, ale trochę kosztują |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-10-2012, 16:09
|
|
|
Patrykus, mam ze 4 takie koła w dobrym stanie i pewnie jestem w stanie Ci wyciągnąć tą urwaną śrubę |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Seboooo
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse 1g silnik 6 bold
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 12 Skąd: Mława
|
Wysłany: 23-10-2012, 23:10
|
|
|
szlifujesz je od góry i od dołu jak odkrecisz i zdejmiesz koło pasowe zakładasz jakis klucz który jest mechanicnie zaciskany i odkrecasz bez problemu |
_________________ Kocham ten samochód a zarazem nienawidze !!!! |
|
|
|
 |
Patrykus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 1992
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-10-2012, 21:07
|
|
|
Odkrecilem juz tą srube i wkrecilem nową.. Lecz po wymianie jak pisalem wczesniej dalej jest cos nie tak.. Jak silnik się nagrzeje i dodaje gazu jest hurgot identyczny jak na rozwalonym kole, do tego doszły obroty które nie opadają. na 1.5 tyś.
[ Dodano: 05-11-2012, 00:09 ]
Wie ktoś co to może być? |
_________________ Polowanie na S13 240SX
Mitsubishi Eclipse 2.0 '92r. obecny
Mustang GT 5.0 T-tops '88r. obecny lecz rozbity
Dodge Caravan 3.0 '94r. obecny.
Mazda 323F 1.8 '91r.
Daihatsu Charade GTI '94r. |
|
|
|
 |
|