Koszty koszty i jeszcze raz koszty |
Autor |
Wiadomość |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 31-10-2012, 23:34 Koszty koszty i jeszcze raz koszty
|
|
|
Jak to jest koledzy ze po jakimś czasie śni się nam VR-4. Bo jak dla mnie ten sen staje się coraz bardzie rzeczywistym. Już znalazłem VR-4 przez która nie mogę spać.
Tylko zadaje se pytanie czy uda mi się ja utrzymać
I teraz mam pytanie
1- jaki jest koszt przerobienia (na europejczyka )
2- jaki jest koszt utrzymania rocznie auta
3- czy za te pieniądze wsadzone w vr-4 bym wolał kupic ...???
Będę wdzięczny za szczerą wycenę i odpowiedz |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM
Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D
Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 |
Ostatnio zmieniony przez cwaniak 01-11-2012, 01:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 01-11-2012, 00:30
|
|
|
1-poczekaj aż będzie można rejestrować w PL Japonce
2-rocznego vr4 raczej nie znajdziesz , a jeśli chodzi o koszty utrzymania na rok to wszystko zależy jakie auto kupisz i na jakim poziomie będziesz chciał go utrzymać
3-IMO nie ma nic co by mogło się zbliżyć (w tych pieniądzach oczywiście) |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-11-2012, 01:16
|
|
|
adaxo napisał/a: | 1-poczekaj aż będzie można rejestrować w PL Japonce | w Belgii
On jest zarejestrowany w Belgii (tu prawo zezwala na rejestracje Japońca czy Angola) i będzie w Belgii eksploatowany tylko chce ze względu na komfort jazdy i dla bezpieczeństwa go przerobić
adaxo napisał/a: | 2-rocznego vr4 raczej nie znajdziesz , a jeśli chodzi o koszty utrzymania na rok to wszystko zależy jakie auto kupisz i na jakim poziomie będziesz chciał go utrzymać |
Sorki juz sie poprawiłem, chodzi mi o to jaki jest koszt (filtry klocki oleju itp) |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM
Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D
Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 01-11-2012, 07:54
|
|
|
jako auto na co dzień i w podobnych pieniądzach do tego dużo bardziej oszczędne kupił bym BMW 530 przedostatni wypust... oszczędny, nieawaryjny, łatwo podciągnąć do około 300km i robi każdego VR4... do tego łatwiej sprzedać... |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 01-11-2012, 10:22
|
|
|
cwaniak napisał/a: | w Belgii
On jest zarejestrowany w Belgii (tu prawo zezwala na rejestracje Japońca czy Angola) i będzie w Belgii eksploatowany tylko chce ze względu na komfort jazdy i dla bezpieczeństwa go przerobić
|
No to tym bardziej bym go nie ruszał, jeżdżąc w normalnych krajach gdzie wszędzie są autostrady Ja nie odczuwam żadnego dyskomfortu jadać japońcem, a z tego co wiem to vr4 wymaga dość sporej rzeźby żeby je przerobić, wiec tak do końca nie wiem co będzie bezpieczniejsze, rzeźbiony na LHD czy jazda RHD po Belgii |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-11-2012, 10:28
|
|
|
A jaki jest koszt przerobienia vr-4
Słyszał ktoś coś na temat tego warsztatu
KRISTOFF
Przekładki Anglików Wrocław
ul. Kościerzyńska 13
tel. 698 896 053
[ Dodano: 01-11-2012, 19:10 ]
A to kilka fotek tej VR-4 99r
 |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM
Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D
Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-11-2012, 12:09
|
|
|
Koszty:
1. Wstępne (po zakupie)
- wymiana oleju w silniku (4.2l) + filtr oleju
- wymiana dynamiczna oleju w a/t (12l), lub w manualnej skrzyni (3l)
- wymiana oleju w transfer boxie (0.6l)
- wymiana oleju w tylnym dufrze (0.6l)
- wymiana płynu w sprzegle AYC (0.5l)
- pasek rozrządu z rolkami
- napinacz hydrauliczny
- pompa wody
- uszczelniacze wałków rozrzadu
- uszczelniacz wału korbowego
- paski wieloklinowe x2
- rolka napinacza paska alternatora
- rolka napinacza paska klimy
- świece x6
- filtr powietrza
- filtr paliwa
- łączniki stabilizatora 2x przód, 2x tył
- końcówki drążków kierowniczych x2
2. Roczne:
- wymiana oleju silnikowego + filtr oleju
- olej w tylnym dyfrze
- olej w transfer boxie
- filtr paliwa
3. Co 2 lata:
- jak w pkt.2 plus
- paski wieloklinowe
- filtr powietrza
- łączniki stabilizatora
- końcówki drążka
- klocki hamulcowe
- serwis klimy
4. Co 5 lat:
- jak w pkt. 1 plus:
- hamulce (klocki i tarcze)
Po wejsciu na stronę Camskilla sobie wyrobisz orientację ile co kosztuje:
http://www.camskill.co.uk...and_Accessories |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 04-11-2012, 23:35
|
|
|
cwaniak napisał/a: | czy możecie polecić warsztat który to zrobi na 6 z dużym + |
nie wiem czy powinienem...
http://garaz.firmeo.biz/
Według mnie nie nikt nie zna się na miśkach tak jak oni
2 fto przerobione na lhd, 2 rvr-y przerobione na lhd itp, teraz przekładali vr4 na lhd, ale nie wiem czy skończyli poza tym nie wiem czy będą mieli czas i chęć ale zapytać zawsze można |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
|