[EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
lucas100
Forumowicz
Auto: galant 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 42 Skąd: nowe miasto nad pilicą
|
Wysłany: 31-10-2012, 18:39
|
|
|
sprawdz najpierw przepustnice czy nie jest brudna i sprawdz miernikiem sygnały. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-10-2012, 19:18
|
|
|
Poproś o rzeczywiste parametry pracy, jak długo pracował na nowym paliwie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 31-10-2012, 19:25
|
|
|
robertdg napisał/a: | Poproś o rzeczywiste parametry pracy, jak długo pracował na nowym paliwie |
parametry będę miał w sobotę dopiero , auto zrobiło 10km |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
gumis
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2012 Posty: 40 Skąd: Jemielnica
|
Wysłany: 31-10-2012, 21:28
|
|
|
Wiesz co, miałem takie objawy kiedyś w Omedze. Szukałem, wymieniałem itp, okazało się ,że zawór utrzymujący ciśnienie na listwie wtryskowej był walnięty.
W Oplu można to sprawdzic sposobem domowym, czyli odkręciłem zaślepkę wejścia pod manometr i paluchem wcisnąłem zaworek. Ciśnienie było zerowe a, raczej jego brak. Samochód odpalał po dłuższym kręceniu, za chwilę gasł ,potem znowu odpalałem i znowu zgasł ,aż do momentu kiedy troszkę się zagrzał i ECU dostało sygnał, że silnik ciepły.
Sprzedałem grata...
Dodam, że również na zimnym silniku po dodaniu gazu dusił się i wogóle nie jechał, musiałem pulsacyjnie dodawac gazu, ale po zagrzaniu wszystko mijało.
A wszystkie problemy zaczęły się kiedy padła pompa paliwa i kupiłem tani, nowy zamiennik. Widocznie podawała za duże ciśnienie na listwę i zaworek dostał w (nie napiszę w co i nie wykropkuję ) . Koszt nowego przekraczał 350zł , a to za dużo jak na Omege |
|
|
|
 |
diabelll
Forumowicz
Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 150 Skąd: Krk
|
Wysłany: 31-10-2012, 23:19
|
|
|
a patrzales na ta pompe paliwa czy syfu w baku na sitku nie ma ? ja dalej obstawiam na uklad paliwowy |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
|
|
|
 |
Zolar
Forumowicz
Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 483 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-11-2012, 10:50
|
|
|
radek79 napisał/a: | auto już śmiga ,generalnie powodem awarii było kiepskie paliwo co spowodowało zacieranie wtrysków |
Co prawda nie bardzo mnie to interesuje bo nie bywam w Twoich okolicach, ale może napisz ku przestrodze innym gdzie tankowałeś. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-11-2012, 10:55
|
|
|
To mechanicy nie widzieli na komputerze, że robi się ubogo przed zgaśnięciem? |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 06-11-2012, 11:22
|
|
|
Owczar napisał/a: | To mechanicy nie widzieli na komputerze, że robi się ubogo przed zgaśnięciem? |
no chyba nie , dlatego zabrałem auto i sam robiłem |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 07-11-2012, 10:10
|
|
|
Dread87 napisał/a: | radek79, zatankowales lipnego paliwa czy pomyliles pistolety przy dystrybutorze? Jaka stacja? |
tankowała pracownica stacji , co wlała to już tylko ona wie , stacja na rasie Piotrków Tryb.a Radom , nazwy nie pamiętam |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
maddox161
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 34 Skąd: Radoszewice/Wieluń
|
Wysłany: 07-11-2012, 18:28
|
|
|
W większości samochodów nie da się wlać do benzyniaka ropy ponieważ pistolet od diesla ma większą średnicę i nie da się go włożyć do wlewu...co innego jak masz diesla, tam benzyny możesz zalać bo pistolet wejdzie bez problemu... |
_________________ Poznaj dary wszystkich zmysłów, albo zgiń w tancu upadłych Bogow!
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=62947
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-11-2012, 21:49
|
|
|
radek79 napisał/a: | auto już śmiga ,generalnie powodem awarii było kiepskie paliwo co spowodowało zacieranie wtrysków |
Nafta czyni cuda |
|
|
|
 |
|