Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty, gaśnie
Autor Wiadomość
Spasi 
Forumowicz

Auto: 3000GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 31
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 01-07-2012, 13:11   Falujące obroty, gaśnie

Witam, mam problem z obrotam,falują, gaśnie praktycznie zawsze jak jest nagrzany w momencie jak wcisne sprzęgło, podrzuca całym silnikiem, ogolnie jezdzic sie da ale czuje ze nie ma mocy, no i na kazdych swiatlach musze go odpalac, czasami 2 albo 3 razy. Najgorzej jest na skrzyzowaniach, bo gasnie mi na srodku, na szczescie troche go juz opanowalem i zawsze zdaze go na nowo odpalic, ale troche juz mnie to wnerwia. Krokowy był czyszczony jakieś 4 miesiace temu. Pomocy... Pozwolilem sobie nagrac filmik zebyscie wiedzieli o co mi chodzi:
http://www.youtube.com/watch?v=EAqsQ8CtpU4
Pomocy...
 
 
grabsio
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2012, 06:46   

pierwsze to wyczysc przepustnice jezeli to niepomoze to moze jakas sonda padla albo silniczek krokowy do tego niezbedny komputer chlopaki mieli taki problem niepamietam co bylo bo wtedy mialem jeszcze colta w nim pomagalo czysczenie i pol litra detki czyli denaturatu na pol zbiornika paliwa chodzi o wyczysczeni ukladu paliwowego z wody czysci wtryski i caly uklad to najtanszy sposob niz kupowanie drogich srodkow do tego sluzacych
 
 
janus2007 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SportBack
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-07-2012, 09:42   

Witam
Chciałem się podłączyć do tematu. Posiadam również G1 i nie mogę sobie poradzić z kilkoma tematami które dotyczą falujących obrotów. Mianowicie wykonałem remoncik silnika (pierścienie, panewki, planowanie, czyszczenie) po tym zabiegu myślałem że się uspokoi. Przy okazji demontażu poszczególnych podzespołów wyczyściłem przepustnicę, kolektor dolotowy. Po złożeniu ku mojemu zaskoczeniu dalej pracuje po prostu źle na wolnych obrotach. Trzęsie całym silnikiem przy 900 obrotach, delikatnie falują. Nowe przewody zapłonowe, świece, zastanawiam się jak zbadać czujnik Halla (notabene reaguje na jego regulacje) oraz układ zapłonowy. Mam jeszcze inny dziwny objaw mianowicie z samego rana po odpaleniu przejadę jakiś kilometr i nie mogę go wkręcić na więcej niż 2000 obrotów. Pochodzi chwilkę i wraca do normy. Według instrukcji włączyłem tryb serwisowy do ustawiania zapłonu, i tak nie chciał się wyregulować. Do tego kiedy spada z wysokich przygasa. Mam dziwne wrażenie że złego kąta wyprzedzenia zapłonu, jednak dopiero w tym tygodniu dostanę lampę do zbadania tematu.
Jak sądzicie w którym kierunku pójść wymiana układu zapłonowego, cewki, czujnika hala, krokowego (notabene raczej działa również czyszczony słychać go jak się ustawia). Sonda jest nówka przed weekendem wymieniałem i sprawdzałem jej działanie.
Chodzi źle na wolnych na wysokich ładnie, już mi się koncepcje kończą, a postanowiłem zrobić mu remont generalny, ale dopóki się nie uporam z wolnymi stoję w miejscu. Jak możecie pomóżcie.
 
 
HARRY3101 
Nowy Forumowicz
ECLIPSE 1G

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 30
Skąd: Teresin-Bydgoszcz
Wysłany: 03-07-2012, 20:14   

Witam...Sądząc po objawach mamy podobny problem...ja walczę już z tym długi czas i uporać się nie mogę...Mechanikiem nie jestem,ale stawiam na czujnik halla...niebawem będę go wymieniał także dam znać o rezultacie :roll:
 
 
janus2007 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SportBack
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-07-2012, 18:58   

Witam, objaw 2000 obrotów znikł, chociaż nic nie robiłem, za to jutro mam zamiar wymienić układ zapłonowy, cewkę i dla pewności krokowy zobacze co uda się zdziałać i również dam znać.

[ Dodano: 11-07-2012, 21:32 ]
Witam
Wymieniłem dzisiaj cewkę i układ zapłonowy, ale to nic nie dało, cały czas tak samo się zachowuje. Już nie wiem co zrobić dalej.

[ Dodano: 15-07-2012, 14:27 ]
Witam
Jestem po wymianie układu zapłonowego, cewki, krokowego, przepływomierza, Praca się poprawiła. Na wolnych obrotach już nie szaleje tak jak wcześniej. Za to kiedy jade na luzie cały czas falują. Śruba od wolnych obrotów prawie całkowicie zakręcona bo inaczej faluje. Przepustnica wyczyszczona jeszcze raz. Słyszałem że ważne są czujniki temperatury, oraz nie do końca wiem czy może miec wpływ czujnik podciśnienia, jak sądzicie w jakim kierunku dalej iść?
Do tego ma obja że kiedy spadaja obroty to tak jakby zaczynał palić stukowo, tego objawu też bym chciał sie pozbyć. Czujnik IPS oraz położenia przepustnicy wyregulowany książkowo, tak jak to zostało opisane na stronce. Może znacie jakis wypasiony warsztat w trójmieście godny polecenia ?
 
 
magnum53 
Nowy Forumowicz
magnum53

Auto: eclipse 1G 2,0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 7
Skąd: Zaborów woj. mazowieckie
Wysłany: 20-09-2012, 22:08   

Witam kolegów potrzebuję pomocy ,w moim Eclipse 1G 2,0 16v mam problem z obrotami wolne musiałem podkręcić na przepustnicy do 1100 by nie gasł a na ciepłym silniku falują od 1200 do 2000.Wykonałem nauke obrotów ale nie pomogło ,chyba że może coś nie tak zrobiłem .Prosze o pomoc.Pozdrawiam. :p
 
 
azhi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse (3g) GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2012, 06:10   

Wyjmowałeś przed objawem akumulator? Ja miałem w moim eclipsie taki patent że po wyjęciu akumulatora na jakiś czas, Eclipse zaczał wariowac, tracić obroty, gasnąć. Okazało się że ecu uczy się an nowo obrotów i jazdy autem, po około 100 km - akurat jak zajechałem do mechanika aby to zrobić, problem ustał i od tamtej pory auto jeździ bajkowo.
_________________
Mitsubishi Eclipse 3.0 V6 GT 2001 r.
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-09-2012, 07:14   

azhi napisał/a:
Wyjmowałeś przed objawem akumulator? Ja miałem w moim eclipsie taki patent że po wyjęciu akumulatora na jakiś czas, Eclipse zaczał wariowac, tracić obroty, gasnąć. Okazało się że ecu uczy się an nowo obrotów i jazdy autem, po około 100 km - akurat jak zajechałem do mechanika aby to zrobić, problem ustał i od tamtej pory auto jeździ bajkowo.


To już ma załatwione. To nie to.
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
magnum53 
Nowy Forumowicz
magnum53

Auto: eclipse 1G 2,0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 7
Skąd: Zaborów woj. mazowieckie
Wysłany: 21-09-2012, 19:28   

Witam. Dziś dokonałem czyszczenia przepustnicy po czyszczeniu i złozeniu troszkę oszalał ale po 2 min było oki zobacze jutro jak sie nim troszke pojeżdzi co sie będzie działona obecną chwilę jest oki.Dzieki Stary Afler za pomoc ,dodatkowo jeszcze zrobiłem to o czym mi mówiłes.
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 06-11-2012, 11:14   

Panowie jezdziłem eclipsem 12lat .Chłopaki procedura nauki od nowa wolnych obrotów musi być b. dokładnie wykonana .
To znaczy jeśli rozgrzejesz silnik jazdą - objawem jest włączenie się wentylatorów i przelewanie płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym .
Wtedy zdejmujesz klemę na kilka minut ( resetują się ustawienia i błędy zapisane w ECU )
ponownie zakładasz klemę akumulatora wyłączasz wszystkie odbiorniki prądu i odpalasz silnik bez dodawania gazu , musi tak troszkę pochodzić na wolnych obrotach aż uruchomią się ponownie wentylatory . WYŁĄCZAMY SILNIK .
Robimy próbną jazdę ale bez szaleństw . Robimy stop silnikowi i sprawdzamy kody migowe w gnieżdzie diagnostycznym .
Jeśli wyrzuca jakiś błąd -to należy go usunąć .
Podstawową ..........sprawą przy regulacji jest poprawne działanie TPS . i przepustnicy .Jeśli któraś z nich będzie walnięta to będą powracały problemy z obrotami po rozgrzaniu silnika .
Jeśli ktoś potrzebuje czujnik TPS lub przepustnice to chętnie odsprzedam ponieważ zmieniłem samochód i pozostało mi trochę części więc tanio puszczę .
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.