Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] mechanizm różnicowy?
Autor Wiadomość
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-11-2012, 15:53   [EA2A/W 2.0] mechanizm różnicowy?

Od kąt kupiłem gala mam z nim cały czas ten sam problem, sprawdziłem już chyba wszystko co możliwe półosie, przeguby itp.
Mianowicie chodzi o pojedynczy stuk przy zmianie biegu/ puszczeniu sprzęgła podczas jazdy, druga rzecz to sytuacja w której auto "kula" się 10-20 km/h i próbuję wcisnąć 1 bieg, gdy robię to szybko nic się nie dzieje ale gdy robię to delikatnie:(chwytam lewarek, wciskam sprzęgło i delikatnie przesuwam w pozycję 1 biegu nie włączając go również słychać stuk).
W rozmowie z mechanikiem stwierdzono iż może siadać dyferencjał.

Co wy na to?
 
 
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
Wysłany: 11-11-2012, 16:06   

Dzieje się tak zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku?
_________________
Carisma DA1A
Outlander CU5W
 
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-11-2012, 16:12   

TAK
 
 
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
Wysłany: 11-11-2012, 16:17   

Ja taki pojedynczy stuk przy zmianie biegu miałem gdy skrzynia się nagrzała i zacierało mi się łożysko oporowe na wałku.
_________________
Carisma DA1A
Outlander CU5W
 
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-11-2012, 16:26   

To akurat było naprawiane
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 11-11-2012, 16:36   

Sprawdź poduszki przednią i tylną.
Może któraś padła stąd luz powodujący stuki przy zmianach biegów.
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-02-2013, 11:57   

Jakli rodzaj koła zamachowego jest w Galu 2.0 z 98r. Myślę że dwumasy tam nie ma.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 12-02-2013, 13:05   

marcinspike, zwykłe..
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-02-2013, 15:22   

Jak zamach jest zwykły, to stuki raczej nie mogą mieć z nim związku.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2013, 15:36   

marcinspike napisał/a:
Jak zamach jest zwykły, to stuki raczej nie mogą mieć z nim związku.


Określ te stuki , kiedy i jak powstaja ?
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-02-2013, 16:17   

Na wstecznym stuknie zawsze. Stuka głównie podczas przełączenia z 1 na 2 bieg po normalnym puszczeniu sprzęgła, żeby nie stukało muszę bardzo delikatnie puszczać sprzęgło - wtedy jest ok.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2013, 16:27   

Z poduszkami silnika wszystko ok , zadnych luzów itp. ? Ktos to wczesniej sprawdzał :?:
To wcale nie musi pochodzić od sprzegła .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.