Gorące śruby |
Autor |
Wiadomość |
zibiiwo
Mitsumaniak
Auto: OII 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012 Posty: 66 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 12-11-2012, 20:20 Gorące śruby
|
|
|
Panowie-dziś wymieniłem opony letnie 18"(śruby mocujące z podkładką) na zimówki 16"(inne śruby-bez podkładek-były na wyposażeniu poprzedniego właściciela) i po przejechaniu kilku kilometrów z warsztatu do domu zauważyłem po dotknięciu śrub na przednich kołach iż są bardzo gorące(tylne zimne).Czy to normalny objaw,czy coś się dzieje? Z góry dziękuję za info i sugestie |
_________________ Pozdrawiam Zbyszek |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 12-11-2012, 20:53
|
|
|
Przód zawsze bedzie osiągał wyższe temperatury tarcz , natomiast przeczyściłbym zaciski hamulcowe , sprawdź czy jeden z klocków nie jest bardziej zużyty, świadczyło by to o "niepływaniu" zacisku. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 12-11-2012, 21:06
|
|
|
PiotrKw napisał/a: | sprawdź czy jeden z klocków nie jest bardziej zużyty, świadczyło by to o "niepływaniu" zacisku. | może tak być. Niestety zaciski Outka chyba są podatne na to. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
fufaj3
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 13-11-2012, 18:21
|
|
|
zależy jak szybko jechałeś i hamowałeś |
_________________
 |
|
|
|
 |
zibiiwo
Mitsumaniak
Auto: OII 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012 Posty: 66 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 16-11-2012, 14:46
|
|
|
fufaj3 napisał/a: | zależy jak szybko jechałeś i hamowałeś | - to było około 6km przez centrum miasta a Misiek to nie gepard.Jeżdżę spokojnie bez ciśnięcia gazu w podłogę |
_________________ Pozdrawiam Zbyszek |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-11-2012, 14:53
|
|
|
zibiiwo - no ze 2-3 hamowania z 60 -> do zera i felgi będą jeszcze długo ciepłe, a śruby pewnie gorące. W końcu Outlander to nie piórko i gdzieś tą energię (ciepło) musi oddawać.
Jeśli z obu stron są podobnie gorące to bym się nie przejmował. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 16-11-2012, 15:21
|
|
|
Najlepiej sprawdź po jeździe w trasie. Wtedy odpada nagrzewanie wskutek częstego hamowania. Nie powinny być gorące - zwłaszcza śruby. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
zibiiwo
Mitsumaniak
Auto: OII 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012 Posty: 66 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 16-11-2012, 15:29
|
|
|
krzychu napisał/a: | Jeśli z obu stron są podobnie gorące to bym się nie przejmował | - gorące są z dwóch stron |
_________________ Pozdrawiam Zbyszek |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 16-11-2012, 21:37
|
|
|
po trasie? to masz czym się przejmować |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
zibiiwo
Mitsumaniak
Auto: OII 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012 Posty: 66 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-11-2012, 18:43
|
|
|
rezon napisał/a: | po trasie? | -nie po trasie |
_________________ Pozdrawiam Zbyszek |
|
|
|
 |
|