| Galant EAxx - inny kolor scheme | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10816
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2012, 10:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Prawie jak VR4.. http://otomoto.pl/mitsubi...-C26264090.html
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tomek   Mitsumaniak
 forumowy ekspert
 
  
 Auto: Q50s Red Sport
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 86 razy
 Dołączył: 02 Wrz 2009
 Posty: 11092
 Skąd: Wieliczka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Juiceman   Mitsumaniak
 Murgrabia Juice
 
  
 Auto: Galant Wagon 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 66 razy
 Dołączył: 07 Maj 2006
 Posty: 8681
 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2012, 14:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie wiem czy przypadkiem auto nie było w 2010 roku na Elbetreffen w każdym bądź razie znane na tamtym forum   http://www.mitsubishiclub...eder/Franek.htm
 |  
				| _________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
 
 ***********************************
 
 Galant Kombi 2.5 V6
 Carisma EXE 1.8 GDI
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Juiceman 14-11-2012, 14:14, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2012, 14:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie, to temat do działu Galanta (a przynajmniej do działu "tuning-antytuning")   Przenoszę.
 |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fj_mike   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Dyplomatyczne EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 86 razy
 Dołączył: 02 Maj 2008
 Posty: 6516
 Skąd: Gdynia/Aagotnes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2012, 20:27 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | Panowie, to temat do działu Galanta (a przynajmniej do działu "tuning-antytuning")   | 
 Ale temat to już po polskiemu mogłeś nazwać
   |  
				| _________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i  EA2W '02 by fj_mike
 
 Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły   by Owczar
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | motke   Mitsumaniak
 
 Auto: EA5W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 15 Gru 2008
 Posty: 430
 Skąd: Radom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2012, 20:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | I wszyscy będą wiedzieli że jedzie mitsubishi
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mouseman   Mitsumaniak
 Krzyś :)
 
 Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 24 Sie 2006
 Posty: 801
 Skąd: Legnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2012, 21:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Idealny support car w czasach kiedy evo rządziło na trasach rajdowych, osobiście uważam że wygląda ok |  
				| _________________ -=Galeria=-
 W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A  1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | inq   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Focus
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 28 Sie 2011
 Posty: 2776
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2012, 22:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spojrzcie na obrotomierz. Ja ogladm to na telefonie, ale chyba az.tak slepy nie jestem   |  
				| _________________ "Never drive faster than your angel can fly"
 Historia zatacza kółko
   Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
     
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | nabassu   Forumowicz
 
  
 Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 06 Maj 2007
 Posty: 625
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2012, 22:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | "profesjonalny lakier, a nie naklejki" jak by im sie w wurcach w takim EVO chcialo lakierowac całą tą listę sponsorów... szkoda, że te szare pasy ucięte niekonsekwentnie. Czerwony avance... jeździłbym. tylko rozporke wymienic na jakąś sztywną, fotele przerobić na kanape do salonu, bo do sportu to one sie nadają jak świni siodło. |  
				| _________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | motke   Mitsumaniak
 
 Auto: EA5W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 15 Gru 2008
 Posty: 430
 Skąd: Radom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-11-2012, 00:07 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | inq napisał/a: |  	  | Spojrzcie na obrotomierz. Ja ogladm to na telefonie, ale chyba az.tak slepy nie jestem   | 
 a co z nim nie tak?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | nabassu   Forumowicz
 
  
 Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 06 Maj 2007
 Posty: 625
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-11-2012, 00:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | "wolne" obroty |  
				| _________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mackbeth   Mitsumaniak
 
  
 Auto: JK04 M9R 2.0dCI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 16 Lip 2010
 Posty: 686
 Skąd: Wrocław/Łęknica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-11-2012, 06:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ano, zupełnie normalne na zimnym silniku.... To sie nazywa "ssanie'   |  
				| _________________ 三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10816
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-11-2012, 12:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak go wrzuciłem bo sie rozgladam za następcą dla mojego którego zrzera ruda.., ale różne pomysły mi po głowie chodzą. Ciekawe jaki jest jego stan podwozia, w koncu to 2001r.
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | inq   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Focus
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 28 Sie 2011
 Posty: 2776
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-11-2012, 13:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mackbeth napisał/a: |  	  | Ano, zupełnie normalne na zimnym silniku.... To sie nazywa "ssanie'   | 
 Ty tak na poważnie?
 |  
				| _________________ "Never drive faster than your angel can fly"
 Historia zatacza kółko
   Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
     
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10816
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-11-2012, 14:44 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | inq napisał/a: |  	  |  	  | mackbeth napisał/a: |  	  | Ano, zupełnie normalne na zimnym silniku.... To sie nazywa "ssanie'   | 
 Ty tak na poważnie?
 | 
 No ssanie to ssanie..:)
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |