 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] Coż to jest? |
Autor |
Wiadomość |
jaculo
Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 70 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-11-2012, 15:55 [2.5 TD] Coż to jest?
|
|
|
Witam, i mam do was pytanie.. Cóż to siedzi w lewym, tylnym błotniku.? Po zdjęciu nadkola pierwszy raz to zobaczyłem. Oprócz przewodu z wlewu do zbiornika, i jego odpowietrzenia, idą dwa cienkie, do czegoś do złudzenia przypominającego jakiś filtr... Ale filtr paliwa jest przy silniku.. Czy to może urządzonko związane z pneumatycznym załączaniem blokady tylnego mostu..??
Dziękuje z góry za odpowiedzi.. |
_________________ jaculo
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 27-11-2012, 16:39
|
|
|
Pochłaniacz oparów paliwa. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
jaculo
Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 70 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-11-2012, 16:49
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Pochłaniacz oparów paliwa. |
Dziekuje za info kolego, a powiedz mi czy to urządzenie należy co jakiś czas wymieniać - czy jak jest to jest... a jak niema to niema.. Gdyż jest ono dość skorodowane, chociaż jak szarpałem za rurki to nie wykazywały ochoty oderwania się....
Dziekuje za odpowiedź |
_________________ jaculo
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 27-11-2012, 19:04
|
|
|
Wywalić, rurki zaślepić. Przetestowane, sprawdzone niejednokrotnie. 90 procent Pajero po porządnym remoncie ramy (czyli po wyjęciu zbiornika) już tego nie ma i jeździ dalej. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
|
|