[Cari 1.8 GDI] Problem i wielka niewiadoma |
Autor |
Wiadomość |
piotrek91911
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2012 Posty: 8 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 02-12-2012, 12:16 [Cari 1.8 GDI] Problem i wielka niewiadoma
|
|
|
Witam. Jakis czas temu kupilem cari 1.8gdi 1998r uszkodzona w sensie ze na komputerze wyskakiwal blad ze to czujnik cisnienia paliwa. po wymianie czujnika niby wszystko w porzadku. po przejechaniu jakis 5-6km autko znowu zaczelo wariowac nie wchodzil na obroty, nie mial sily i dodajac gazu przy obrotach okolo 3500obr. obroty nagle spadaly i gasl. mechanik powiedzial ze to prawdopodobnie pompa wysokiego cisnienia. kupilem pompe. niby ok da sie jechac ale problem nadal pozostal. auto przy wiekszych obrotach szarpie i traci moc. jadac normalnie po jakies 3tys obr auto sie sprawuje w miare dobrze co roz nieco szrpnie ale da sie jechac. po kolejnym podlaczeniu komp. do auta po tym szarpnieciu wyskakuje blad. " za male cisnienie paliwa" i "wtrysk". czy to mozliwe ze przez uszkodzony wtrysk jest taki problem ze dostaje za male cisnienie paliwa. dodam ze przy szarpnieciu cisnienie z 5bar spada ponizej 1bar. Moze mogl by ktos doradzic co jest grane z takim przypadkiem? dodam ze w cewki i swiece tez byly juz wymienione. A i dodam ze autko stalo jakies pol roku nie jezdzone. Z gory dziekuje i pozdrawiam |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-12-2012, 12:46
|
|
|
Może wina filtra paliwa, może wina regulatora ciśnienia a może też jest jakiś problem z pompą w baku.
Tu masz ciekawy temat odnośnie układu paliwowego: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
Ja osobiście zaczął bym od rozruszania i ponownego wyregulowania regulatora ciśnienia. |
Ostatnio zmieniony przez plecho1 02-12-2012, 12:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Xiah
Forumowicz
Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 231 Skąd: Płock
|
Wysłany: 02-12-2012, 12:49
|
|
|
kiedyś mój brat miał podobny problem, przy prędkościach 60-80 i dalej przy przyspieszaniu samochód ostro szarpał (nissan almera tino) okazał się walnięty czujnik położenia wału, a w konsekwenci poszedł rozrząd do wymiany. sprawdz czy ni emasz moze obluzowanej rolki od napinacza paska, może pasek przeskauje po ząbkach, albo jest wyszczerbany. |
|
|
|
 |
piotrek91911
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2012 Posty: 8 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 02-12-2012, 13:26
|
|
|
no to w tym tygodniu sprawdze czy to moze byc to o czym piszecie. jak cos bede informowal na bierzaco. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-12-2012, 14:17
|
|
|
Jeśli masz takie sparki ciśnienia i wyskakują Ci błędy dotyczące układu paliwowego to najprawdopodobniej tu leży problem. |
|
|
|
 |
piotrek91911
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2012 Posty: 8 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 02-12-2012, 20:55
|
|
|
To na co bys stawial w ukladzie paliwowym? co radzil bys sprawdzic ewentualnie co wymienic? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-12-2012, 21:35
|
|
|
Poczytaj w temacie z linku jak sprawdzić i wyregulować ciśnienie i wymień filtry paliwa. Jeden masz w komorze silnika pod bezpiecznikami i pod puszką z filtrem węglowym i dwa małe w samej pompie wysokiego ciśnienia. |
|
|
|
 |
|