Dławi się silnik przy dodawaniu gazu |
Autor |
Wiadomość |
Monter312
Nowy Forumowicz
Auto: Mittsubishi Carisma 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 25-10-2012, 16:30 Dławi się silnik przy dodawaniu gazu
|
|
|
Tak jak w temacie jaka może być tego przyczyta? |
|
|
|
 |
!GRUBY!
Forumowicz

Auto: Carisma '96 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2012 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-10-2012, 18:56
|
|
|
Końcówka sprzęgła? Ja u siebie też mam tak że jak za wcześnie wrzuce wyzszy bieg i ma za niskie obroty i wcisne dużo gazu to się dławi |
_________________ Damian |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 25-10-2012, 19:37
|
|
|
damiannowy7 napisał/a: | Końcówka sprzęgła? |
Absolutnie to nie wina sprzęgła. Jak by to była końcówka sprzęgła to by się sprzęgło ślizgało.
Możesz dokładniej opisać ten problem,a nie ; Monter312 napisał/a: | Tak jak w temacie jaka może być tego przyczyta? |
|
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM
Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D
Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 |
|
|
|
 |
hubcio87
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-10-2012, 23:20
|
|
|
sprawdz stan swiec oraz przewodow w.n., moze to wina ukladu zaplonu, masz gaziu? |
|
|
|
 |
Monter312
Nowy Forumowicz
Auto: Mittsubishi Carisma 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 26-10-2012, 12:33
|
|
|
Przy ruszaniu gasnie lub szarpie, jak dodam wiecej gazu to szapie ale mniej i rusza. Przy normalnej jezdzie jak puszcze gaz i znowu nacisne to tez szarpie, na trase jeszcze nim nie wyjezdzałem w takim stanie. Gazu nie mam. Może to być przyczyna słabego paliwa? |
|
|
|
 |
Faraday
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 252 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 26-10-2012, 13:34
|
|
|
Ponoć najlepszy sposób na sprawdzenie sprzęgła, to podjęcie próby ruszenia autem na trzecim biegu.
Jeżeli wszystko jest w porządku, to silnik musi zgasnąć. Jeżeli tarcza się ślizga, to uda się ruszyć. |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 26-10-2012, 15:30
|
|
|
TO na 100% nie jest wina sprzęgła. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności świece, przewody, cewki... |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-10-2012, 17:31
|
|
|
w takim przypadku wina sprzęgła mogłaby być taka, że za mocno klei... a sprzęgło jak się kończy to zaczyna się ślizgać. a nie jakieś szarpania itp...
w nocy zobacz czy nie świecą Ci się kable. Albo po prostu je wymień. pewnie dawno nie były wymieniane to na pewno by się w końcu przydało to zrobić. |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 26-10-2012, 22:51
|
|
|
Faraday, da się nawet na dobrym sprzęgle. Rok temu wypadł mi seger który trzyma przegub kulowy przy wybieraku w skrzyni. Wlazłem pod auto, ręką wbiłem 3 i dojechałem gdzie potrzebowałem.
Ja stawiam na przewody i świece. Przewody możesz sprawdzić tak, że w nocy (tylko nie pod latarnią) otwierasz maskę odpalasz silnik i rozpylasz na niego (szczególnie w okolice przewodów) wodę z jakiegoś spryskiwacza do kwiatków. Jak zobaczysz iskierki to kable na 100 % do zmiany- jednak nawet jak nie zobaczysz iskierek to także nie musi świadczyć o tym, że masz sprawne kable.
Ja miałem podobnie, wszystko było sprawne do pewnej jesieni - kiedy w powietrzu zaczęło być wilgotno. Objawy dokładnie jak Twoje. Wymieniłem świece i kable, od tamtej pory jest OK. Zawsze możesz ściągnąć przewody i położyć je na kaloryferze żeby wyschły. Jak wyschną to zobaczysz czy auto lepiej będzie jeździć. |
|
|
|
 |
tomekdt
Nowy Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 7 Skąd: Toruń/Wawa
|
Wysłany: 03-12-2012, 10:00
|
|
|
Czy do Carismy pasują przewody od innych aut (chodzi o to że mogą być tańsze)???? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-12-2012, 10:07
|
|
|
Droższe na dłużej Ci wystarcza, kup NGK to nie będziesz miał problemu przez kilka lat. Teść ostatnio zmieniał przewody i kupił JanMor czy coś takiego bo kosztowały chyba z 70zł. Za kilka dni chciał zmienić świece bo dalej autko kulało i przy zdejmowania przewodu z świecy zerwał z kabla w fajce końcówkę. Przewody te rozłażą się w palcach, narazie założył jeden stary ale niedługo raczej będzie musiał kupić nowy komplet. |
|
|
|
 |
Alien161
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16v 99 comfort sed
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2012 Posty: 32 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-12-2012, 02:13
|
|
|
tez stawiam na przewody i swiece mialem takie objawy w innym aucie po wymianie problem zniknal |
|
|
|
 |
|