Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6W 2.0D] Problem z chłodzeniem
Autor Wiadomość
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2012, 11:52   

Współczuje. Niestety tych diesli jest mało ale i tak bez porownania więcej niż kiedyś. Tu masz silniczek:
http://allegro.pl/silnik-...2314368808.html
i telefon bo aukcja za 3 godz. się kończy.
tel. 604 149 653

Ja jakbym się na tym znał to bym przełożył sobie 2,5 v6. Robienie tego u kogoś to pewnie majątek.
 
 
darul1
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2012, 17:34   

masz tu numer do gościa z Poznania 601721383.
Zajmuje się tylko i wyłącznie głowicami, jeśli takiej nie ma, być może naprawi Ci to pęknięcie, chyba że te silniki nie chodzą na spawanych. Ale jeśli tak jest, to On na pewno o tym wie. Jedno jest pewne, że na tym się zna jak mało kto a na koszty Cię nie naciągnie.
PZDR Darek
 
 
rzib 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2012, 10:22   

GALANT 2.0 GLS TD 2001r Mam podobne objawy od 2 miesięcy. Zaczęło się po trasie ok 200 km zauważyłem max płynu w zbiorniczku i delikatnie bąbluje do wyrównawczego (bąbelek co 2-3 sek) Jak odpalę na zimnym w zbiorniczku jest minimum płynu i bąbelki nie występują. Z ogrzewaniem i temperaturą wszystko ok nawet na trasie 150 km. Co jakiś czas sprawdzam płyn tac co tydzień i muszę dolać 2-3 setki plynu. Mechanik u którego byłem powiedział że najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą, ale żeby jezdzić jak się pogorszy (tzn. objawy się nasilą to wtedy będzie wiadomo co.

Co o tym myślicie wstawić do mechanika żeby robił od razu czy jezdzić, może macie inny pomysł??? :(

Czy ktoś wie czy diesel w tym modelu ma podgrzewacz paliwa??? myślę o zamontowaniu czegoś takiego Mam już 3 Gala w dieslu i z poprzednim miałem kłopoty w zimę tankując paliwo na kilku stacjach dopóki nie zamontowałem podgrzewacza przepływowego przez ciecz chłodzącą. Tylko nie mogę go znalezć.

PROSZĘ O POLECENIE MECHANIKA W WARSZAWIE KTÓRY SPRAWDZI I EW. ZAOPIEKUJE SIĘ MOIM GALANTEM.
Proszę o pomoc

adres z podgrzewaczem
http://allegro.pl/podgrze...2816091806.html
Ostatnio zmieniony przez rzib 09-12-2012, 11:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-12-2012, 10:52   

Rób jak najszybciej, póki głowica nie pękła. Pod warunkiem że to już nie są objawy głowicy. Po dokładnym sprawdzeniu głowicy złóż na oryginalnych częściach jeśli Chcesz pojeździć.
 
 
rzib 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2012, 10:58   

czy ktoś wie coś na temat moich pozostałych 2 pytań?
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-12-2012, 12:51   

szares napisał/a:
Masakra chyba już nigdy nie kupie japońca

tylko benzyna!

rzib napisał/a
czy ktoś wie coś na temat moich pozostałych 2 pytań?

Polecam kolegę Owczar'a dużo wie na temat TD
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 09-12-2012, 14:42   

rzib, Twój problem znam z autopsji. Rób jak najszybciej, tak jak pisał Owczar. Jak pękła Ci głowica to masz problem... Przy okazji zmiany uszczelki pod głowicą musisz ją splanować (zeszlifować, wygładzić), robią to w każdym lepszym warsztacie, dodatkowo zażądaj testu szczelności głowicy. Dodatkowo - bardzo ważne jest to, żebyś dobrał odpowiednią uszczelkę głowicy. Na uszczelce są znaczniki, w postaci dwóch lub trzech kropek. Musi być ta sama. Dodatkowo, żeby sprawdzić czy płyn chłodzący nie dostał się do oleju, odkręć korek wlewu oleju i sprawdź, czy nie ma tam "maślanego" nalotu. Wszystkie potrzebne części dostaniesz u Japaneze. Będziesz potrzebował podkładek jednorazowych pod wtryskiwacze, więc jak będziesz zamawiał uszczelkę, nie zapomnij o tym.
Po wymianie uszczelki zalej dobry olej i płyn chłodzący.
Na resztę pytań nie odpowiem, ale obiło mi się o uszy, że ogrzewany filtr paliwa podchodzi z Pajero i nie ma problemu z montażem.
Jeśli używasz teraz samochodu, nie dolewaj zwykłej wody, bo jest zima, jak zamarznie płyn to może skończyć się źle dla całego silnika.
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
rzib 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2012, 15:05   

Zgłupiałem... Pojechałem na zakupy zrobiłem jakieś 30 km otwieram maskę i ............... NIC nie ma bąbelkowania do zbiorniczka oba przewody płynu zasilanie i powrót ciepłe. Więc już zgłupiałem.... Jakie jest prawdopodobieństwo że to jakaś głupota???? bo bym się zdenerwował jak się okaże że to Nie uszczelka a mechanik wszystko rozbierze to i tak trzeba będzie uszczelkę robić i za robociznę zapłacić.
PROSZĘ O POLECENIE WARSZTATU W WARSZAWIE>
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 09-12-2012, 16:08   

Przewody z i do chlodnicy byly twarde?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
rzib 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2012, 17:45   

górny był twardy i ciepły, dolny też był ciepły ale nie sprawdzałem czy twardy.
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 09-12-2012, 17:51   

jak bedzie chlodny dolej plynu, odpal go i sprawdz, bo wyglada mi to na uszczelke pod glowica
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-12-2012, 18:58   

rzib napisał/a:
Czy ktoś wie czy diesel w tym modelu ma podgrzewacz paliwa??? myślę o zamontowaniu czegoś takiego Mam już 3 Gala w dieslu i z poprzednim miałem kłopoty w zimę tankując paliwo na kilku stacjach dopóki nie zamontowałem podgrzewacza przepływowego przez ciecz chłodzącą. Tylko nie mogę go znalezć.


Jeździłem swoim 3 zimy, w tym także w mrozy -30 stopni. Lałem do niego diesel skydd plus PB 95 w stosunku 1/10 i śmigał jak złoto nawet w największe mrozy.

rzib napisał/a:
Zgłupiałem... Pojechałem na zakupy zrobiłem jakieś 30 km otwieram maskę i ............... NIC nie ma bąbelkowania do zbiorniczka oba przewody płynu zasilanie i powrót ciepłe. Więc już zgłupiałem....


Wyjedź na autostradę i go przegoń, a potem zjedź na stację i naszykuj płyn. To książkowe objawy. Swoim mogłem jeździć miesiąc po mieście, a wystarczyła jedna trasa i płynu nie było.

A o warsztat pytaj na forum regionalnym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.