[3.2 DID] Pierwsze wrażenie |
Autor |
Wiadomość |
spox73
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 , Space Runner
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 19 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 11-12-2012, 09:45 [3.2 DID] Pierwsze wrażenie
|
|
|
No więc kupiłem z 2005 z przebiegiem 105 tys. W ciągu 5 dni przejechałem ok 1500 km. Dla jasności ujeżdżam także Galanta 2.5 V6 i Space Runnera 2.0. Moje pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Moje pierwsze wrażenia:
1. Wysoko, dostojnie ale tez i lekko mułowato.
2. Doskonała skrzynia biegów. Na tempomacie się płynie.
3. Wygoda i przestrzeń.
4. Antena w szybie ściąga wszystkie mozliwe fale
5. Doskonałe napędy. Ujeżdżałem w cięzkim terenie jakieś 10 km. Wprawdzie nie było błota a tylko wielkie koleiny, ale szedł pewnie do przodu jak czołg.
6. Na śniegu pewnie i stabilnie.
Ale żeby nie było słodko kilka łyżek dziegciu:
1. Totalnie badziewne radio W 142. Głosniki chyba mają potencjał.
2. wycieraczka kierowcy zbiera śnieg na rant szyby robi małą bułę a poźniej ugniata go na rancie. Podgrzewanie psikanie nic nie dają. Stałem w korku jakąś godzine i 2 razy wychodziłem żeby wykonąć odlodzenie.
3. Jakość wyświetlacza i info na nim przedstawiane... A wszyscy sprzedający piszą że mają komputer pokładowy.
4. Deska rozdzielcza - powiedzmy że ma dość oryginalny design. Trzeba się dłuuugo patrzeć żeby się spodobała
5. przycisk podgrzewania wycieraczek umieszczony obok wyłącznika kontroli poslizgu. Trzeba uważać.
6. Wkładki na kubki umieszczone w jakimś dziwnym tylnym położeniu. Po przecunięciu podłokietnika do przodu nie ma mozliwości sięgnięcia do kubka.
7. Hamulec trzeba cisnąć centralnie a nie jak nam wygodnie bo jest trochę twardy. Pewnie to kwestia wyrobienia "łożyskowania" pedała albo pedału.
Genralnie jestem zachwycony. Szczególnie, że zima zaskoczyła drogowców. Zdaję sobie sprawę, że jest to samochód terenowy, którym bardzo przyzwoicie można poruszać się po twardych drogach. I takiego potrzebuję.
Za moment wymieniam olej w skrzyni i silniku. Ktos ma jakieś doświadczenia z lubuskiego z mechanikami? Jakie są standardowe stawki napraw i przeglądów?
I tylko jedno pytanie. Jak uchronić silnik przed niskimi temperaturami? Macie jakieś sprawdzone sposoby? Producent podaje żeby dolewać benzyny... ale mam trochę obaw.
Macie jakiś sprawdzony patent jak umieścić bagaże na bagażniku dachowym? |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-12-2012, 16:43
|
|
|
¤ Mieszanie oleju napedowego z Mixolem
sprawdz temat |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 11-12-2012, 17:43
|
|
|
spox73 napisał/a: | Jak uchronić silnik przed niskimi temperaturami? Macie jakieś sprawdzone sposoby? Producent podaje żeby dolewać benzyny... ale mam trochę obaw. |
Pierwsze to dobry akumulator (y) , drugie dolewam dodatku Skydd . Nie miałem problemów nawet w okolicach -30 stopni . Samochód stoi na dworze. Mixol tez ale to nie na zamarzanie
spox73 napisał/a: | Macie jakiś sprawdzony patent jak umieścić bagaże na bagażniku dachowym? |
Krótki czy długi ? U mnie w długim otwarte tylne drzwi i trzymanie się rączki koło słupka . I ładuję box . |
|
|
|
 |
spox73
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 , Space Runner
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 19 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 12-12-2012, 09:40
|
|
|
pajero jest dłuuuugie. Jakoś ogarnę ten bagażnik.
Zmieniłem radio. Brzmi lepiej aczkolwiek chyba skonczy się zmaną głośników. Przyzwyczaiłem się do brzmienia z Galanta a tam głosniki są o 3 klasy lepsze. Pokombinuję jeszcze z radiem z Galasia, może to tutaj tkwi sekret. |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 12-12-2012, 18:34
|
|
|
Na codzien jezdze X-Trailem 114 KM i mam uczucie, iz przyspiesza lepiej niz Pajero mimo ze stosunek masy do momentu i mocy Pajero ma korzystniejszy. Moze dlatego ze X trail ma 6 biegow i system Common Rail. Pojechalem nawet na hamownie aby sprawdzic parametry Pajero i wszystko wyglada normalnie.
http://imageshack.us/phot...wniapajero.jpg/ |
|
|
|
 |
|