Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Problem z silnikiem
Autor Wiadomość
bravo78.78 
Mitsumaniak


Auto: Galant Sw 2,0 16V-1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz/Szwecja
Wysłany: 25-08-2012, 12:02   

Woluś, NAPISZ na pw,masz taki sam motor jak ja ,wiec cos sie pomoze
 
 
 
Iroslav 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 30
Skąd: Jelcz-Laskowice
  Wysłany: 02-10-2012, 16:20   

Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pisze tutaj. Mianowicie kuzyn kupił Gala 2.5 V6 220 tysi najechane 97 rok i ma takowy problem. Kopci mu na biało jak by tego było mało przy wiekszych obrotach coś leci z tłumika i nie wigląda to na wode...:( zauwazył rownież spory ubytek oleju. Z płynem chłodniczym jest wszystko wporząsiu nie ubywa i nie ma "masła" pod korkiem.. Jaki może być tego powód, podejrzewamy uszczelke pod głowicą, czy to może być coś innego ? i jeszcze jak by sie ktos oriętował ile moze kosztować takowy remont silnika...

:( :(
_________________
Fan marki Mitsubishi :)
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 02-10-2012, 16:31   

Kup silnik od anglika co z automatem chodził, wymień i jeździj.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-10-2012, 16:44   

Iroslav napisał/a:
i jeszcze jak by sie ktos oriętował ile moze kosztować takowy remont silnika...
To zależy jak wygląda od środka, ale bez kilku tysiączków nie podchodź
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Iroslav 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 30
Skąd: Jelcz-Laskowice
Wysłany: 02-10-2012, 17:57   

No dobra... ale jestescie pewni ze to uszczelka pod głowica ? i z tym silnikiem juz nic dobrego nie bedzie ?
_________________
Fan marki Mitsubishi :)
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 03-10-2012, 00:40   

Iroslav, jeśli by to była uszczelka to musiałby brać płyn chłodniczy a więc by spierdzielał...skoro poziom jest ten sam..to może to być poprostu woda w rure wydechowej która paruje jak sie wszystko nagrzeje..?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-10-2012, 11:48   

A LPG jest? :)
Jak jest ubytek oleju i wali nim z rury to uszczelniacze zaworowe i/lub pierścienie. Trzeba o to szybko zadbać bo kat (jeśli jeszcze jest) nie lubi oleju :)
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Iroslav 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 30
Skąd: Jelcz-Laskowice
Wysłany: 04-10-2012, 19:32   

Kuzyn był u mechanika i powiedział mu zeby narazie nim pojeździł z 1000 km i zobaczy co i jak. katalizatora nie ma ktoś wyciął :shock: hehe a silniczek musze powiedzieć ze ładniutko chodzi popychaczy póki co nie słychać dzięki za rady.
_________________
Fan marki Mitsubishi :)
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 13-12-2012, 22:37   

Witam mam następujący problem, po odpaleniu Misiek zgasł :evil: Mianowicie po odpaleniu miał 1000 rpm potem obroty szybko spadły i zgasł pojawiła się kontrolka od silnika i aku.. za drugim razem odpalił ale musiałem trochę potrzymać nogę na gazie (zapaliła się kontrolka od silnika jak zgasła już wszystko było ok) na czym może polegać problem?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-12-2012, 07:41   

Trzeba odczytać kody błędów
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 14-12-2012, 08:53   

Nie mam dostępu do kompa obecnie. To się dzieje na dużym mrozie, nie będzie to czasem wina czujnika temp ?

[ Dodano: 14-12-2012, 10:06 ]
Przypomniało mi się, wczoraj zatankowałem auto do pełna i pojechałem do pracy, na fajrant już się zaczęły cuda.. tankuje tylko 98 na orlenie więc paliwo nie jest jakiegoś ciemnego pochodzenia
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 14-12-2012, 12:32   

Dobrze zatankowales?;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 14-12-2012, 12:59   

Nie zatankowałem ropy na pewno :P byłem u mechanika od razu stwierdził, że to czujnik od temp. w ogóle ssania nie ma. Problem tylko po dłuższym postoju na większym mrozie. Znajdę gdzieś nowy czujnik temp ? u Japaneze np. ? na allegro same używki są..
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-12-2012, 13:44   

W interCars bez problemu w ciągu doby facet/eps/sankei w okolicach 60zł
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 15-12-2012, 13:39   

Na intercarsie są tylko czujniki temperatury cieczy. To to samo ? On znajduje się po lewej stronie patrząc na silnik ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.