[EA2A/W 2.0] Problem z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-12-2012, 18:02
|
|
|
tnalag napisał/a: | On znajduje się po lewej stronie patrząc na silnik ? | Po prawej, przed obudową termostatu. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-12-2012, 20:09
|
|
|
tnalag napisał/a: | Na intercarsie są tylko czujniki temperatury cieczy. To to samo ? On znajduje się po lewej stronie patrząc na silnik ? |
Cos zle szukasz
http://sklep.intercars.co...58d332a8a973e4f |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 16-12-2012, 20:30
|
|
|
Link nie działa, wchodzę na na Mitsu, Galanta EA, Układ elektr, czujniki, termiczne i tam są tylko od cieczy chyba że źle szukam Jak narazie przy tej pogodzie co dziś chodzi bez problemu, znowu się zacznie przy mrozach |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-12-2012, 20:48
|
|
|
tnalag napisał/a: | ink nie działa, wchodzę na na Mitsu, Galanta EA, Układ elektr, czujniki, termiczne i tam są tylko od cieczy chyba że źle szukam Jak narazie przy tej pogodzie co dziś chodzi bez problemu, znowu się zacznie przy mrozach |
http://allegro.pl/hyundai...2832528365.html |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 17-12-2012, 14:33
|
|
|
Czyli to jednak czujnik temp cieczy, a ja szukałem po nazwie czujnik temp silnika.. i ten od hyundaia pasuje do Gala ? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 17-12-2012, 21:15
|
|
|
tnalag, żeby mieć pewność co do czujnika to wypnij wtyczkę i wepnij w nią opornik ok 2,5 - 3 kΩ.
Jeżeli objawy ustaną to winny właśnie jest czujnik. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 19-12-2012, 14:44
|
|
|
I tak narazie nie sprawdzę ponieważ przy tej temperaturze odpala bez problemu, ale za to się ujawnił inny problem, auto sobie żabkuje jak jest wilgotno na dworze, we mgle. Najgorzej na 3 przy 1800 rpm. I szarpnie po zmianie biegu.. podejrzewam kable WN bo cewki i świece wymienione
[ Dodano: 20-12-2012, 12:43 ]
Dzisiaj zauważyłem, że przy włączonym nadmuchu na jałowym silnik wchodzi na jakieś 800-850 obrotów i delikatnie trzęsie budą, jak wyłączę nadmuch jest lepiej (przy wyłączonym nadmuchu, radiu i światłach problem znika) jakby napięcie spadało.. co może być przyczyną? Przy okazji wyłączenia radia i nadmuchu autem nie szarpie tak mocno jak wcześniej opisywałem. Kupiłem Gala z problemami widzę, co chwila coś się dzieje |
|
|
|
 |
|