Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A 2.0DID] Tuning
Autor Wiadomość
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-12-2012, 23:07   [CY8A 2.0DID] Tuning

Witam wszystkich mam parę pytań/pomysłów na małe podrasowanie lancera
Myślę nad podniesieniem mocy tak około 190KM 400Nm, w ZTR rozmawiałem z gościem i powiedział mi że w Outlanderze z podobnym silnikiem podnieśli moc do 200KM, słyszałem też o wymianie koła dwumasowego na jednomas.
Chodzi mi również po głowie dolot i przelot, ale póki co się nad tym zastanawiam.
Chciałbym również na wiosnę wrzucić jakieś ładne 17 lub 18 i przy okazji zrobić coś z zawieszeniem, szukam w tej chwili informacji na temat zawieszenia od Sportbacka w w wersji Ralliart, ale widziałem też spręzyny Eibacha i -3mm od serii bo póki co nie robią dedykowanych (sportowych czy tam lepszych) amorków.
Zastanawiam się również nad wymianą przednich foteli na może jakieś z lepszym trzymaniem bocznym :D
Powoli również zaczynam się rozglądać nad tematem lepszego audio(subwoofer, wzmak i może lepsze głośniczki).
Chyba to już wszystko ;)
Chętnie usłysze wasze zdanie na powyższe tematy możne ktoś już robił coś w w/w rzeczy :D
 
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-12-2012, 23:31   

rolnikon, a nie lepiej po prostu kupić od razu lepszy samochód? :)
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 20-12-2012, 15:43   

Dokładnie jak kolega wyżej lepiej kupić inny wóz np kup Evo kształt ci zostanie
_________________
pablo diablo
 
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-12-2012, 16:59   

Evo? ale on przeciez chce tuningowane TDi itp....

Lepsza by byla BMW 330D lub mocniejsza...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
kubas 
Mitsumaniak
kubas

Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 226
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-12-2012, 18:48   

Jeśli chcesz podnieść moc do 190KM i 400NM musisz sie liczyć z wymianą turbinki na większą i dołożeniem intercoolera. Szkoda tego nie zrobić bo na obecnej przy takiej mocy długo nie pojeździsz raczej.
Jeśli chodzi o zawieszenie w wersji Ralliart to z tego co mi wiadomo nie różni się od seryjnego zawieszenia z wersji wyposażeniowej INTENSE, a więc:
-większe łączniki stabilizatorów (tzn. grubsze),
-rozpórka między kopułami amortyzatorów,
-pozostałe elementy są wymienione w którymś z tematów forum. Znajdziesz przez szukajke.

Co do foteli to chyba spokojnie można spróbować z EVO
Co do nagłośnienia, może warto byłoby sprawdzić czy są wyprowadzone jakieś wiązki do podpięcia dodatkowych głośników, tak jak jest to w Lancach z systemem Rockford Fosgate.
Zmieniarka CD pewnie by musiała być umiejscowiona w bagażniku. Chyba że da się pokombinować i dokupić oryginalne radio z Lanca ze zmieniarką.

Nawiązując do mocy mogę Ci powiedzieć tyle, że ja swojego podkręciłem do 162KM i 348NM. Nie ma nie wiadomo jakich rewelacji bo samochód waży ok 1500kg natomiast mi bardziej zależało na ekonomii. Po wyrzuceniu DPF i podciągnięciu mocy samochód pali ok 0,3-0,5 litra mniej niż wcześniej
_________________

 
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 20-12-2012, 22:11   

kubas napisał/a:
Co do nagłośnienia, może warto byłoby sprawdzić czy są wyprowadzone jakieś wiązki do podpięcia dodatkowych głośników, tak jak jest to w Lancach z systemem Rockford Fosgate.
Zmieniarka CD pewnie by musiała być umiejscowiona w bagażniku. Chyba że da się pokombinować i dokupić oryginalne radio z Lanca ze zmieniarką.

Ktoś wspomniał ze do 2009 roku kable były wyprowadzone do większości podzespołów audio. Ja mam radio Rockforda ze zmieniarką 6CD z OII bez problemu włożone w miejsce starego (15min roboty dla niewprawnego) i cyka. Rozbudowa wyżej to wymiana głośników i suba inna impedancja na te od RF plus koniecznie wzmak RF do kompletu. Zerknij do tematu "Audio w Lancerku" i zgłoś się do kolegi, który nawięcej podał informacji na ten temat pod koniec tematu. Możes nawet MMCS zapakować.
Łączniki stabilizatorow w RA faktycznie grubsze o bodaj 1mm. Plus rozpórka. Większe tarcze bodaj 294mm przód tyłu nie pomnę. Kubły od EVO lub RA ok 3000pln, ale będzie brak regulacji pionowej.
W dziale OII (ten sam silnik) masz temat o wzmocnieniu motoru z przyblizonymi mocami i cenami takich modyfikacji. Kojarzcie a znajdziecie, powiedział Pan. 8) i zgasił monitor. :rolleyes:
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 25-12-2012, 23:27   

rolnikon to nie takie proste :) i kolega ma rację by uzyskać takie moce konieczna jest już wymiana turbiny, poziomy ponad 200+ nie do przeskoczenia bo mamy za słabe również wtryskiwacze. Przy standardzie 170ps+ z dolotem nic nie kombinuj bo jest dobrze, ewentualnie możliwa wymiana filtru na wkład, K&N to cienki bolek :-)

PS na forum jest kolega patryk po wymianie turbinki, ja byłem po nim i jego jak i mnie czekały ciekawe koszta :P
_________________
Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.