[CY8A 2.0DID] Tuning |
Autor |
Wiadomość |
rolnikon
Mitsumaniak
Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 214 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-12-2012, 23:07 [CY8A 2.0DID] Tuning
|
|
|
Witam wszystkich mam parę pytań/pomysłów na małe podrasowanie lancera
Myślę nad podniesieniem mocy tak około 190KM 400Nm, w ZTR rozmawiałem z gościem i powiedział mi że w Outlanderze z podobnym silnikiem podnieśli moc do 200KM, słyszałem też o wymianie koła dwumasowego na jednomas.
Chodzi mi również po głowie dolot i przelot, ale póki co się nad tym zastanawiam.
Chciałbym również na wiosnę wrzucić jakieś ładne 17 lub 18 i przy okazji zrobić coś z zawieszeniem, szukam w tej chwili informacji na temat zawieszenia od Sportbacka w w wersji Ralliart, ale widziałem też spręzyny Eibacha i -3mm od serii bo póki co nie robią dedykowanych (sportowych czy tam lepszych) amorków.
Zastanawiam się również nad wymianą przednich foteli na może jakieś z lepszym trzymaniem bocznym
Powoli również zaczynam się rozglądać nad tematem lepszego audio(subwoofer, wzmak i może lepsze głośniczki).
Chyba to już wszystko
Chętnie usłysze wasze zdanie na powyższe tematy możne ktoś już robił coś w w/w rzeczy |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-12-2012, 23:31
|
|
|
rolnikon, a nie lepiej po prostu kupić od razu lepszy samochód? |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 20-12-2012, 15:43
|
|
|
Dokładnie jak kolega wyżej lepiej kupić inny wóz np kup Evo kształt ci zostanie |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-12-2012, 16:59
|
|
|
Evo? ale on przeciez chce tuningowane TDi itp....
Lepsza by byla BMW 330D lub mocniejsza... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
kubas
Mitsumaniak kubas
Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 226 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-12-2012, 18:48
|
|
|
Jeśli chcesz podnieść moc do 190KM i 400NM musisz sie liczyć z wymianą turbinki na większą i dołożeniem intercoolera. Szkoda tego nie zrobić bo na obecnej przy takiej mocy długo nie pojeździsz raczej.
Jeśli chodzi o zawieszenie w wersji Ralliart to z tego co mi wiadomo nie różni się od seryjnego zawieszenia z wersji wyposażeniowej INTENSE, a więc:
-większe łączniki stabilizatorów (tzn. grubsze),
-rozpórka między kopułami amortyzatorów,
-pozostałe elementy są wymienione w którymś z tematów forum. Znajdziesz przez szukajke.
Co do foteli to chyba spokojnie można spróbować z EVO
Co do nagłośnienia, może warto byłoby sprawdzić czy są wyprowadzone jakieś wiązki do podpięcia dodatkowych głośników, tak jak jest to w Lancach z systemem Rockford Fosgate.
Zmieniarka CD pewnie by musiała być umiejscowiona w bagażniku. Chyba że da się pokombinować i dokupić oryginalne radio z Lanca ze zmieniarką.
Nawiązując do mocy mogę Ci powiedzieć tyle, że ja swojego podkręciłem do 162KM i 348NM. Nie ma nie wiadomo jakich rewelacji bo samochód waży ok 1500kg natomiast mi bardziej zależało na ekonomii. Po wyrzuceniu DPF i podciągnięciu mocy samochód pali ok 0,3-0,5 litra mniej niż wcześniej |
_________________
 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 20-12-2012, 22:11
|
|
|
kubas napisał/a: | Co do nagłośnienia, może warto byłoby sprawdzić czy są wyprowadzone jakieś wiązki do podpięcia dodatkowych głośników, tak jak jest to w Lancach z systemem Rockford Fosgate.
Zmieniarka CD pewnie by musiała być umiejscowiona w bagażniku. Chyba że da się pokombinować i dokupić oryginalne radio z Lanca ze zmieniarką. |
Ktoś wspomniał ze do 2009 roku kable były wyprowadzone do większości podzespołów audio. Ja mam radio Rockforda ze zmieniarką 6CD z OII bez problemu włożone w miejsce starego (15min roboty dla niewprawnego) i cyka. Rozbudowa wyżej to wymiana głośników i suba inna impedancja na te od RF plus koniecznie wzmak RF do kompletu. Zerknij do tematu "Audio w Lancerku" i zgłoś się do kolegi, który nawięcej podał informacji na ten temat pod koniec tematu. Możes nawet MMCS zapakować.
Łączniki stabilizatorow w RA faktycznie grubsze o bodaj 1mm. Plus rozpórka. Większe tarcze bodaj 294mm przód tyłu nie pomnę. Kubły od EVO lub RA ok 3000pln, ale będzie brak regulacji pionowej.
W dziale OII (ten sam silnik) masz temat o wzmocnieniu motoru z przyblizonymi mocami i cenami takich modyfikacji. Kojarzcie a znajdziecie, powiedział Pan. i zgasił monitor. |
|
|
|
 |
QaDo
Forumowicz
Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 79 Skąd: K-zy
|
Wysłany: 25-12-2012, 23:27
|
|
|
rolnikon to nie takie proste i kolega ma rację by uzyskać takie moce konieczna jest już wymiana turbiny, poziomy ponad 200+ nie do przeskoczenia bo mamy za słabe również wtryskiwacze. Przy standardzie 170ps+ z dolotem nic nie kombinuj bo jest dobrze, ewentualnie możliwa wymiana filtru na wkład, K&N to cienki bolek
PS na forum jest kolega patryk po wymianie turbinki, ja byłem po nim i jego jak i mnie czekały ciekawe koszta |
_________________ Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h |
|
|
|
 |
|