Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
"Terkotanie" z tyłu na nierównościach
Autor Wiadomość
Silverrr 
Mitsumaniak
Jackdaw


Auto: Lancer SB 2008 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 415
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 16-08-2012, 20:13   "Terkotanie" z tyłu na nierównościach

Witajcie :) Niedawno zacząłem słyszeć terkotanie podczas jazdy na nierównościach (obojętnie jak dużych). Przy większych prędkościach mocniej, przy mniejszych słabiej. Odgłos przywoływał mi na myśl, że poluzowała się może jakaś płytka lub coś podobnego i sobie podskakuje wesoło. WYDAWAŁO mi się, że odgłos pochodzi z przodu pojazdu. Dopiero kolega, który ze mną jechał wychylił głowę przez okno i stwierdził definitywnie, że to z tyłu, choć rzeczywiście ze środka słychać jakby to był przód.
Przerdzewieniu ulega srebrna płytka znajdująca się bezpośrednio nad tłumikiem. Jest to niby jakaś osłona termiczna... Mam auto z 2008r. mechanik założył mi nową śrubkę, przykręcił blachę trochę solidniej i jako tako problem został rozwiązany. Z tego co się dowiedziałem, w autach z 2009 i 2010 o wiele szybciej to gnije... Ech, oszczędność i produkcja "na sztukę"...
Gdyby Wam się takie coś przydarzyło to pierwsze co sprawdźcie osłonę termiczną :) Na 99% to będzie :) Można w ogóle wywalić w cholerę... to chyba tylko zbędny gadżet.
_________________
Zwycięzca konkursu "Parkowanie L200 na kopertę" - VIII Zlot Mitsumaniaków - Wilkasy 2010. 24 sekundy :D
 
 
 
zenker 
Mitsumaniak


Auto: Lancer X 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 81
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-08-2012, 16:00   

dzieki wielkie wlasnie mialem jechac z tym na serwis u mnie to samo wlasnie sie dzieje tak patrzyłem i wlasnie myslalem ze to ta oslona poniewaz z prawej strony niema srubki mozna przykrecic to?? nad tym jest kolo zapasowe nic sie nie stanie jak wkrece tam srubke jak ty to masz dzieki za odp pozdrawiam
 
 
Silverrr 
Mitsumaniak
Jackdaw


Auto: Lancer SB 2008 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 415
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 19-08-2012, 22:58   

Nad tą blachą idą dwa mocowania. Polecam do tego wkręcić lub przewiercić blaszkę i plastikowym zaciskiem przymocować. Ja niedługo chyba w ogóle to wywalę bo znowu mi terkocze...
_________________
Zwycięzca konkursu "Parkowanie L200 na kopertę" - VIII Zlot Mitsumaniaków - Wilkasy 2010. 24 sekundy :D
 
 
 
zenker 
Mitsumaniak


Auto: Lancer X 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 81
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-08-2012, 12:46   

doszedłem co mi tak stukało na nierownosciach jak ktos tez ma tak nich sobie to sprawdzi byłem w aso i wymienili mi sruby w zaciskach z tyłu poniewaz w lewym kole zacisk stukal na nierownosciach o tarcze wiec wyobrazacie sobie co sie dzialo na nierownosciach dziwna sprawa nigdy w samochodzie mi sie takie coś nie przydazyło powoli się zastanawiam czy lancery wogole coś maja wspólnego z japończykiem haha:)o lakierze nie wspomne bo jest oddzielny tego temat porazkaaaa mam całą maske już białą kolor auta niebieski:) pozdrawiam wszystkich
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-08-2012, 13:17   

zenker napisał/a:
doszedłem co mi tak stukało na nierownosciach jak ktos tez ma tak nich sobie to sprawdzi byłem w aso i wymienili mi sruby w zaciskach z tyłu poniewaz w lewym kole zacisk stukal na nierownosciach o tarcze wiec wyobrazacie sobie co sie dzialo na nierownosciach dziwna sprawa nigdy w samochodzie mi sie takie coś nie przydazyło powoli się zastanawiam czy lancery wogole coś maja wspólnego z japończykiem haha:)o lakierze nie wspomne bo jest oddzielny tego temat porazkaaaa mam całą maske już białą kolor auta niebieski:) pozdrawiam wszystkich

Może Lancer nie jest najbardziej dopracowanym samochodem jaki można sobie wyobrazić, ale póki co na Forum jest moim zdaniem bardzo mało poważnych usterek/awarii.. Temat zazwyczaj kończy się na stukaniu/pukaniu/terkotaniu... i lakierze - tylko Maniax'owi86 polakierowali jak trzeba :P
A generalnie wszyscy są zadowoleni :)
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 05-09-2012, 16:33   

Druga możliwość i częsta przypadłość gdy tył aż bije jakby trafiony był amorek - gumy od łącznika stabilizatora. Przy przebiegu 70tys norma :roll:
Z tego co wiem są tylko oryginały... koszt 36zł sztuka. Zamienniki mają mniejszą grubość bynajmniej na pewno do CY8A
_________________
Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h
 
 
x-tro 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sedan '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Radom
Wysłany: 18-10-2012, 22:01   

QaDo napisał/a:
Druga możliwość i częsta przypadłość gdy tył aż bije jakby trafiony był amorek - gumy od łącznika stabilizatora. Przy przebiegu 70tys norma :roll:
Z tego co wiem są tylko oryginały... koszt 36zł sztuka. Zamienniki mają mniejszą grubość bynajmniej na pewno do CY8A


Potwierdzam powyższe, przebieg lekko ponad 80tysKM, siedząc w kabinie tłukło na większości nierówności - również wydawało się tak jak by to było z tyłu. Pojazd dociążony - pojazd cichszy (oczywiście nie tędy droga ;) . 2 dni temu byłem w ASO. Konieczna była wymiana końcówek kierowniczych (jeśli dobrze pamiętam - więc zupełnie nie z tej strony ... )

wymieniono:
http://ycbearing.en.aliba...M_4422A018.html

Potem geometria i nie powiem, prowadzi się jak nowy...
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 26-12-2012, 00:05   

Dotatkowa info i bardzo możliwa:
Pukanie nawet udczuwalne w okolicy drążka zmiana biegów to pukanie w tylnych kołach klocków/szczęk hamulców po prostu masakra :-) Tego szajsu nie wybaczę mitsubishi.
Zresztą podobny efekt osiągniemy kopiąc w koło, a niestety alu i inne badziewia niosą wibrację
_________________
Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.