 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E56A 2.4] Problem z ustawianie rozrządu pomocy! |
Autor |
Wiadomość |
cywka1989
Nowy Forumowicz
Auto: colt cao 4g64
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 15 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 27-12-2012, 18:28 [E56A 2.4] Problem z ustawianie rozrządu pomocy!
|
|
|
Witam, mam colta cao z silnikiem 4g64 od galanta w wersji usa, nie gdi. Rozebrałem go w celu remontu i wiem jak ustawić jeden z walków wywarzający, które są 2 w tym silniku, wcześniej złożyłem go na znaki i silnik wpadał w dziwne wibracji wiec na znaki na pompie oleju nie działa , wiem jak ustawić walem który jest na małym pasku rozrządu lecz nie wiem jak ustawić ten drugi który jest na głównym pasku. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-12-2012, 19:36
|
|
|
jak patrzysz na rozrząd przed sobą to po prawej stronie silnika pod kolektorem dolotowym na dole na bolku powinna być takie płaskie pole
Albo po prostu w tym rejonie bo może w 4G64 nie ma tego płaskiego pola nie mam pewności...
Na tym płaskim wytłoczeniu masz śrubkę odkręć ją ustaw pompę oleju na znaki i wsadź w ten otwór śrubokręt jeżeli wchodzi na 1,5-2,5 cm to wałek balansowy jest źle ustawiony obróć pompą oleju jeszcze raz i ustaw na znaki znów i wsadź śrubokręt znów w tyn otwór jeżeli wchodzi na około 5-6cm to wałek balansowy ustawiony jest poprawnie |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
Ostatnio zmieniony przez Wszyc 12-10-2013, 11:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-12-2012, 19:56
|
|
|
4G64 jeśli o to Ci chodzi
 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
cywka1989
Nowy Forumowicz
Auto: colt cao 4g64
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 15 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 27-12-2012, 21:49
|
|
|
Wielkie dzięki panowie, właśnie wiedziałem ze trzeba ten śrubokręta wetknąć ale nie wiedziałem ze ten wałek ma 2 możliwe pozycje na znaku, wielkie dzięki
[ Dodano: 29-12-2012, 15:21 ]
Witam. mam jeszcze jedno pytanie, jakie są skutki złego ustawienia tych walków, ponieważ przejechałem na złe ustawionych walkach 200km i zrobiły mi się delikatne dołki na panewkach od tych własnie wałków i nie wiem czy to od złego ich ustawienia?? |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 31-12-2012, 19:23
|
|
|
z tego co mi koledzy na forum pisali to jesli sązle ustawione wałki balansowe to przy okreslonych obrotach silnika będąwystępowały drgania , po chłopsku silnik nie bedzie wyważony jesli sie myle prosze poprawic |
|
|
|
 |
|
|