 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Spadek obrotów |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2012, 20:25
|
|
|
Owczar napisał/a: | Tomasz87 napisał/a: | Kiedyś zwróciłem uwagę, na linkę przy przepustnicy - od gazu: w pozycji biegu jałowego bez wciśniętego gazu linka miała po prostu luz. Może to nie rewelacyjne rozwiązanie, ale wyregulowałem jej napięcie na rozgrzanym silniku przy maksymalnym poborze prądu. |
Obroty reguluje się śrubą przy przepustnicy. W ten sposób nie wolno regulować! Nie masz hamowania silnikiem. |
Tak, wiem. Zdaję sobie z tego sprawę...
Nie jest to też tak, jak myślisz, że silnik ciągnie ostro na jałowym. Po wielu testach i sprawdzeniach, uznałem że może tak być...
Póki co obserwuję temat, bo drganie budy w galu mocno mnie irytuje. Póki co, mam takie rozwiązanie.
Jeżeli ktoś wpadnie na to, co i jak to chętnie sprawdzę i u siebie...
I tak jak napisał ktoś przede mną... śrubka przy przepustnicy pomaga na 3-5km.. |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-12-2012, 09:07
|
|
|
Tomasz87 napisał/a: | Nie jest to też tak, jak myślisz, że silnik ciągnie ostro na jałowym. |
Nie ciągnie, ale też nie hamuje na biegach. Jak robiłem coś przy kolektorze to przypadkiem napiąłem linkę i od razu było czuć różnicę. |
|
|
|
 |
|
|