Problem z duzym spalaniem GDI |
Autor |
Wiadomość |
patrol2124
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1,8 GDI 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2012 Posty: 20 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 01-01-2013, 10:43 Problem z duzym spalaniem GDI
|
|
|
Witam juz sam nie wiem co tu jest grane z tym silnikiem najpierw byl problem z falujacymi obrotami gdy wymienilem przepustnice wraz silniczkiem krokowym cala kopletna , obroty utrzymuje nisko tak ze zapala sie awaria i nadodatek zauwazylem bardzo wysokie spalanie 15l/km moze wiecie co jest grane? |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 01-01-2013, 11:23
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki...ght=kody+bledow
niskie obroty w cari to standard no i falowanie tez sie zdarza:)
[ Dodano: 01-01-2013, 11:26 ]
ja mam na kompie spalanie w mieście około 11litrów. |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 01-01-2013, 12:12
|
|
|
A masz pewność, że tej nowej przepustnicy nikt nie poprzestawiał do tego stopnia, że trzeba było ją sprzedać a samemu założyć nieruszaną?
To może opisz jeszcze co się zmieniło po zmianie przepustnicy.
EDIT: Mateusz zakończyłeś walkę ze swoją Cari? |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 02-01-2013, 09:37
|
|
|
nie stety nie zakonczyłem walki:/ http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=555 wstawiłem logi ale temat na razie ucichł. |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
Dzik
Mitsumaniak

Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 245 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 02-01-2013, 09:48
|
|
|
ja bym sprawdził kompresję, założę się, że na każdym cylindrze masz kilo nagaru. Czasem wyczyszczenie daje bardzo dobre efekty |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 02-01-2013, 09:51
|
|
|
no ale czyszczenie nagaru to chyba kosztowna zabawa ? cała głowice ściągać? |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
Dzik
Mitsumaniak

Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 245 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 02-01-2013, 10:38
|
|
|
można nalewac siuwaksu przez świece i kręcic wałem. Może nie będzie takiego efektu jak przy zdjęciu głowicy, ale czyści 300x lepiej niż lanie do baku.
BTW. proponuje na przyszłośc la do giedejów 98 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 02-01-2013, 12:28
|
|
|
ale co mam wykręcić świece wlać bene tam czy co? i wtedy kręci rozrusznikiem? hehe |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-01-2013, 13:06
|
|
|
Na początku trzeba sprawdzić sprężanie i jeśli będzie wyższe od nominalnego to najlepiej zdjąć głowicę i wszystko wyczyścić ręcznie wraz z kolektorem dolotowym. Jeśli jest tam tyle nagaru, że kompresja jest większa niż normalnie, to żadne płyny i czary nie pomogą. |
|
|
|
 |
Dzik
Mitsumaniak

Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 245 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 02-01-2013, 13:11
|
|
|
plecho1, w 2 giedejach dało się tym sposobem przywrócić kompresje. Jak masz umiejętności to zrobisz sobie sam, warsztat pewnie policzy za samo zrzucenie glowicy 300 up. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-01-2013, 14:26
|
|
|
Czyściłem kiedyś kolektor z nagaru, próbowałem różnymi środkami i za każdym razem trzeba było mocno trzeć aby nagar choć trochę rozpuścić. Dodatkowo nagar w głowicy jest od wewnątrz na górnej części więc aby to dobrze rozmoczyć, to trzeba by auto wywrócić na dach bo inaczej wszystko szybko ucieknie przez pierścienie do oleju. Jedynym pewnym sposobem jest zdjęcie głowicy i niestety, ale w tym silniku jest to dość pracochłonne więc i kosztowne. Ale warto to zrobić i przy okazji dobrze uszczelnić miejsce częstych przecieków do gniazd świec. |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 02-01-2013, 15:35
|
|
|
Jakbym umiał złożyć potem z powrotem głowice to bym to zrobił mam kanał,klucze itp ale nie mam żadnej praktyki w tym temacie.Kolektor czyscilem to jest pestka,lśni aż Ale dalej rozbierać się silnik boję bo wiem że sam nie dam rady tego zrobić-złożyć
Musiałbym podjechać do jakiegoś mechanika na pomiar kompresji. |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 02-01-2013, 17:39
|
|
|
98 oktan i uczyć obrotów. GDI nie lubi kiepskiego paliwa. A 15 litrów w mieście w korkach i trasach 4km to normalne. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
patrol2124
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1,8 GDI 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2012 Posty: 20 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 02-01-2013, 20:01 duze spalanie problem z gdi
|
|
|
duze spalanie problem z gdi
Panowie co chodzi o paliwo to leje zawsze 95 na shellu fule shower ,i po dzisiejszej jedzie spalanie wzroslo do 18,3l/km jezdzilem po miescvie i poza miastem razem70km,wiec zdecydowalem jutro zakladam spowrotem ta stara przepustnice bo na tamtej bylo w granicach przy takiej jezdzie 10,5l/km tylko ze obroty mi falowaly lecz jazda byla lepsza jak myslicie czy moze bym, z tych dwoch skompletowal jedna bo zastanawiam sie czy nie przelozyc czujnik z jednej do drugiej czujnik sterowania ,musze cos w koncu ztym zrobic bo tak nie moze bvyc co radzicie? |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 02-01-2013, 20:38
|
|
|
patrol2124, musisz kombinować. Szkoda, że nie jesteś bliżej bo bym ci swoją dał na testy. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
|