Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS GDI] Utrata mocy, dławienie i lampka check engine
Autor Wiadomość
jkrjerry 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 6
Skąd: internet
Wysłany: 29-12-2012, 18:47   [MSS GDI] Utrata mocy, dławienie i lampka check engine

Witam,
miałem dzisiaj problem z autkiem podczas jazdy na autostradzie z prędkością 130-140km/h, nagle samochód zaczął się dławić i tracić moc oraz zapaliła się lampka "check engine", po spuszczeniu z gazu wrócił na obroty i lampka zgasła, ale przy ponownym przyspieszeniu problem pojawił się ponownie, więc znowu zwolniłem i tak w kółko, tak że ostatnie 30 km autostrady pokonałem z jednostajną prędkością 90-100km. Po zjeździe z autostrady jak zwolniłem na skrzyżowaniu to zgasł mi kilka razy i dopiero po odczekaniu ok. 5 min. udało mi się uruchomić silnik i dojechać do domu (jakieś 6km) już bez problemów.
Co może być przyczyną takiego zachowania?
Dodam, że w baku miałem mało paliwa, wskazówka zbliżała się do zera, ale rezerwa jeszcze nie świeciła.
Z góry dzięki za rady.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 02-01-2013, 18:18   

Kiepskie paliwo i bak zasyfiony. Przepustnica też juz pewnie ma dużo nagaru.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
maniak30 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 177
Skąd: czestochowa
  Wysłany: 02-01-2013, 21:07   

Mam tak samo jak mam mało paliwa....
Zatankuj i wszystko bedzię ok
_________________
Najważniejsze jest obudzić się następnego dnia.......
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-01-2013, 21:11   

Jazda na prawie suchym baku powoduje spalenie się pompy paliwa która jest w baku. Pompa ta jest chłodzona i smarowana paliwem i bez niego nie długo pożyje.
 
 
jkrjerry 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 6
Skąd: internet
Wysłany: 03-01-2013, 13:10   

Przepustnicę czyściłem niedawno, więc to na pewno nie jej wina.
A chyba macie rację że to mogło być od paliwa, bo po zatankowaniu nie miałem już problemów. Pogoniłem go znowu po autostradzie 160km/h i chodzi elegancko.
Raczej staram się nie schodzić poniżej 1/4 baku, ale wtedy nie było stacji i niestety musiałem się już doczołgać do zjazdu.
A co gorsza pojechałem do mechanika i nie udało mu się nawiązać komunikacji z komputerem, tak więc nie wiem nawet co to za błędy wyskoczyły.
Zastanawia mnie tylko ta kontrolka silnika, czemu się zapaliła jakiś rok temu miałem podobną sytuację, ale zdławiło tylko silnik na chwilę i nie zapalił się check engine, po zatankowaniu spokój.
 
 
maniak30 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 177
Skąd: czestochowa
  Wysłany: 03-01-2013, 19:32   

Za małe ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia, po prostu pompa się zapowietrza jak przekracza około 3,5 tys obr/min
Mechanik nie ma właściwego oprogramowania do tego samochodu(ogólnie ciężko jest połączyć się z japończykami) a ponad większość ma vagi.
_________________
Najważniejsze jest obudzić się następnego dnia.......
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-01-2013, 19:41   

Do diagnozy tego silnika wystarczy kabel od VW za około 50 zł i program Evoscan, wszystko masz w tym temacie http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
jkrjerry 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 6
Skąd: internet
Wysłany: 07-01-2013, 13:17   

dzięki za info, w takim razie muszę spróbować się podłączyć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.