System MMCS i połączenie telefonu. Problem!!! |
Autor |
Wiadomość |
moniaquba
Forumowicz UWAGA! OSZUST!
Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 342
|
Wysłany: 03-01-2013, 01:49
|
|
|
BlaiseOSW, zmień ASO kolego |
_________________ UWAGA MA TEGO UŻYTKOWNIKA - OSZUST, OKRADAJĄCY UŻYTKOWNIKÓW PRÓBUJĄCYCH KUPIĆ OD NIEGO CZĘŚCI!!! |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 03-01-2013, 14:05
|
|
|
Witam
Moze byc padnieta bateria w czujniku kola
Odnosnie zestawu HF
Po operacji odblokowania wykasuj wszystkie telefony oraz ksiazke telefoniczna (jezeli ktos wgral)
Zestaw sie zresetuje.
Po tej operacji wgraj telefon/y
Odnosnie blokady HF
Do roku MY2010 mozna odblokowac HF w taki sposob jak to podal Janek_W (jest to jedyny sposob - dotyczy to wszelkiej masci zestawow bez zlacza usb)
Od roku MY2010 z usb nie wszystkie z tym dzialaja, ale jest funkcja w MUTIII do odblokowania zestawu.
Pozdrawiam |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2013, 14:10
|
|
|
tokyo napisał/a: | Do roku MY2010 mozna odblokowac HF w taki sposob jak to podal Janek_W (jest to jedyny sposob - dotyczy to wszelkiej masci zestawow bez zlacza usb)
Od roku MY2010 z usb nie wszystkie z tym dzialaja, ale jest funkcja w MUTIII do odblokowania zestawu. |
No to ja się pytam, co to za ASO było, co rozłożyło ręce??? |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 03-01-2013, 19:37
|
|
|
BlaiseOSW napisał/a: | w ASO powiedzieli mi za czujnik w kole 1000 PLN |
Zmień kurna ASO. W Białym, miesiąc temu, za niecałego tysia dawali cały zestaw. Ktoś ostro pali głupa, albo myślą że złapali renifera po świątach. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
BlaiseOSW
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 11 Skąd: OSW
|
Wysłany: 03-01-2013, 20:34
|
|
|
no dokladnie tak dzieki takimwłaśnie forum człowiek może być mądry i nie dawać nabijac się w butelke.... pytanko czysto teoretyczne co sie stanie z MMCS jak odłączy sie akumlator? jest jakiś kod czy coś bo boje się to robic.... |
|
|
|
 |
fargo
Mitsumaniak

Auto: 2.0 GTS '08 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 347 Skąd: KrakówNH
|
Wysłany: 03-01-2013, 21:16
|
|
|
BlaiseOSW napisał/a: | pytanko czysto teoretyczne co sie stanie z MMCS jak odłączy sie akumlator? jest jakiś kod czy coś bo boje się to robic.... |
Jak nikt wcześniej nie grzebał to nic się nie powinno stać, przekonasz się jak odłączysz aku |
|
|
|
 |
BlaiseOSW
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 11 Skąd: OSW
|
Wysłany: 03-01-2013, 21:23
|
|
|
hehe co to znaczy "wcześniej grzebał" przy czym? właśnie niewiem czy odłączyć bo nie uśmiecha mi sie później śmigać bez MMCS:D |
|
|
|
 |
ORZECH
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2011 Posty: 11 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 03-01-2013, 21:26
|
|
|
BlaiseOSW napisał/a: | a jak go sprawdzić ? w ASO powiedzieli mi za czujnik w kole 1000 PLN |
to jest ameryka? jak tak to mam taki czujnik koła 250zł |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2013, 21:30
|
|
|
BlaiseOSW napisał/a: | co sie stanie z MMCS jak odłączy sie akumlator? |
Chyba nic
Tylko po podłączeniu trzeba podobno przejść przez procedurę nauki komputera wolnych obrotów, czyli wyłączyć wszystkie odbiorniki i pozostawić pracujący na luzie silnik przez parę (ile?) minut. |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 04-01-2013, 00:05
|
|
|
Witam
MMCS - nic sie nie stanie, moze nie pamietac stacji, oraz ustawien (jezyk, ustawienia dzwieku itp),ktore da sie ustawic przez zwyklego smiertelnika, ale to wszystko
MMIS - tansza navi do mitsubishi, poprosi o podanie kodu jaki zostal ustalony na poczatku programowania stacji, ale to pikus jakby ktos mial problem to pomoge
Lancer - odpinasz aku, zapinasz i jedziesz dalej - wszystkie misku (ASX, Outlander, Lancer, Colt) z kompem ETACS pamietaja ustawienia
Moze byc problem z autkami, ktore maja kontrole trakcji. Moze , a nie musi zapalic sie kontrolka trakcji - przejechac kawalek, zrobic 8 i powinno wrocic do normy.
Moze byc problem z autkami z AS&G - start/stop - tego nie sprawdzalem,ale moze wymagac podpiecia MUT III i inicjalizacji
Pozdrawiam |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-2013, 00:08
|
|
|
tokyo napisał/a: | Lancer - odpinasz aku, zapinasz i jedziesz dalej - wszystkie misku (ASX, Outlander, Lancer, Colt) z kompem ETACS pamietaja ustawienia
Moze byc problem z autkami, ktore maja kontrole trakcji. Moze , a nie musi zapalic sie kontrolka trakcji - przejechac kawalek, zrobic 8 i powinno wrocic do normy. |
Dzięki, warto wiedzieć! |
|
|
|
 |
|