Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] "wyskakujaca" dwójka
Autor Wiadomość
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 30-06-2010, 07:58   

K.K napisał/a:
Oczywiście na ten okres zapewnili mi auto zastępcze.


Jest to najlepsze wyjście z tej sytuacji :lol: :lol: :lol:
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
isic 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 9
Skąd: Śląsk
Wysłany: 30-12-2012, 19:55   

Mi natomiast wyskakuje piątka. Mam na liczniku 65 tyś. Od pewnego czasu po wbiciu piątki w momencie jak puszczam sprzęgło, bieg "wyskakuje" mi na luz. Czasami próbuje 4x czasami tracę cierpliwośc i włączam zaraz 6-stkę. Najlepsze jest to że nic nie zgrzyta, pozostałe biegi wchodzą jak w masło. Tylko ta nieszczęsna 5-tka :-( Jak kupiłem Outlandka II DID 2,0 to zdarzyło mi się sporadycznie że piątka wyleciała ale teraz to sie nasila. Co to może być? Forumowicze piszą, że może to być przyczyną wodzika lub stabilizatora? Droga to zabawa? :-X
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 03-01-2013, 20:51   

Steff napisał/a:
drelek napisał/a:
rezon napisał/a:
niestety możesz spotkać się z hasłem "Nic nam Pan nie udowodni".
mam maila od pracownika dealera, w książce nic nie mam wpisanego, z drugiej strony jak oni mi udowodnią że coś wgrywałem??
podłącza pod muta i sprawdzą licznik programowań

BZDURA!!! już mało kto programuje poprzez OBD - robi się to bezpośrednio na procesorze , co pozwala na ominiecie licznika , żadne ASO , poza powołanym rzeczoznacą nic nie wykryje jesli jest to zrobione jak należy. dodam że w/w rzeczoznawca jest w stanie to określić u ... tunera :shock: - tak to działa...zamkniete koło.
co do dwójki - outek ma prosty jak konstrukcja młotka mechanizm zmiany biegów : 2 linki - sprawdz czy na zaczepach sa poprawnie zamocowane, czy klipsy pancerzy linek sa na swoim miejscu.... bardziej bym obstawiał wadliwe obsadzenie w gniazdach linek , lub wade fabryczna w postaci złej długości linki niżeli awarię skrzyni ... ale takowa też się może pojawić... :P
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-01-2013, 21:56   

jmgmotocykle napisał/a:
poza powołanym rzeczoznacą nic nie wykryje jesli jest to zrobione jak należy.
Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-01-2013, 15:04   

jmgmotocykle napisał/a:
żadne ASO , poza powołanym rzeczoznacą nic nie wykryje jesli jest to zrobione jak należy


Bzdura nr 1


mitsu00 napisał/a:
Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie.


Bzdura nr 2

:wink:
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 04-01-2013, 17:19   

mitsu00 napisał/a:
jmgmotocykle napisał/a:
poza powołanym rzeczoznacą nic nie wykryje jesli jest to zrobione jak należy.
Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie.

odczyt parametrów ECU , a pomiar mocy to 2 inne aspekty!!! pisaliśmy wyżej o odczycie i udowodnieniu modyfikacji w ECU - nie o pomiarach parametrów auta w ruchu.....
jaceksu79 - rozwiń marną wypowiedz :doubt: - w świecie remappingu codziennie cos sie zmienia , cos nowego wchodzi - chetnie przyswoję wiedzę....

jeszcze jedno:
Cytat:
wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu

na podstawie jakich parametrów??? outek nie ma w miernika przeciążeń, żyroskopów itp... najwyższe formy wyposażenia maja GPS, czyli wiekszość nie ma ... sorki , ale brakuje mi danych... przyspieszenie (nawet jak taki parametr ma) od 0-100km/h jest żadnym parametrem określajacym moc i Nm...
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-01-2013, 18:16   

jmgmotocykle napisał/a:
chetnie przyswoję wiedzę....


nie zapytałeś czy ją udostępnię :P :mrgreen: - odpowiedź ... nie..
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 04-01-2013, 22:26   

jaceksu79 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie.


Bzdura nr 2
To co za dane z wykresami mi zczytales z auta po jezdzie probnej z podlaczonym MUTem w Grafixie przy serwise 80 tkm jakies 3 lata temu?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-01-2013, 22:27   

mitsu00 napisał/a:
jaceksu79 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie.


Bzdura nr 2
To co za dane z wykresami mi zczytales z auta po jezdzie probnej z podlaczonym MUTem w Grafixie przy serwise 80 tkm jakies 3 lata temu?


niech to dalej pozostanie moją słodką tajemnicą :D
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 04-01-2013, 23:02   

jaceksu79 napisał/a:
niech to dalej pozostanie moją słodką tajemnicą
A jednak cos tam kaman i nie taka zupelna "bzdura" :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 05-01-2013, 09:18   

jaceksu79 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
jaceksu79 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie.


Bzdura nr 2
To co za dane z wykresami mi zczytales z auta po jezdzie probnej z podlaczonym MUTem w Grafixie przy serwise 80 tkm jakies 3 lata temu?


niech to dalej pozostanie moją słodką tajemnicą :D

ehh... ma facet serwisik ASO i straszy ludzi konsekwencjami, bo gdyby nikt nie zaprzeczył, że ASO nie jest w stanie wykryć oprogramowania to ludzie masowo by dokonywali modów , a teraz będą myśleć że niby ASO ma bacik... :ANAL:
słodka tajemnica :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 05-01-2013, 09:46   

jmgmotocykle napisał/a:
ehh... ma facet serwisik ASO i straszy ludzi konsekwencjami


"facet" nie ma aso i nigdy nie miał aso oraz nigdy nikogo nie straszył oraz nie straszy ziomuś

A to,że czegoś nie chce powiedzieć to świadczy raczej o lojalności do byłej firmy...
Poza tym nikt nikomu nie zabrania robić programu w aucie... to jest problem właściciela i nigdy nie drążyłem u nikogo tego tematu... Jedynie w przypadku jakiejś naprawy gwarancyjnej gdzie ewentualna mapa mogła spowodować usterkę pojazd był wcześniej sprawdzany..takie są wymogi...
I jak ktoś mi pisze, że aso nie jest w stanie sprawdzić czy pojazd był mapowany to niech lepiej schowa się pod pień...
mitsu00 u Ciebie też nic specjalnie nie grzebałem i nie miałem zamiaru grzebać.. byłeś tylko na przeglądzie... a to, że jakiś tuman namieszał Tobie w sterowniku i zapłaciłeś jemu za to kasę oraz naraził Ciebie na problemy gwarancyjne podczas ewentualnej naprawy to Twój problem :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.