 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:01 |
[I 2.0] Zbieżność - ustawianie zbieżności TYŁ |
Autor |
Wiadomość |
junior.kwidzyn
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 136 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 5 Skąd: Kwidyzn
|
Wysłany: 03-01-2013, 10:06 [I 2.0] Zbieżność - ustawianie zbieżności TYŁ
|
|
|
Witam,
Mam problem z moim Outlanderem, zbiera mi bieżnik tylnej opony od strony wewnętrznej,
byłem u dwóch diagnostów i nie mogą ustawić zbieżności, zawieszenie ok, ostatnio nawet wymienione gumy stabilizatora-tył, urządzenia wykazują rozbieżność a koła powinny być zbieżne
Proszę o pomoc |
|
|
|
 |
m@rcin
Mitsumaniak
Auto: outlander 2,0 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 102 Skąd: sulechów
|
Wysłany: 03-01-2013, 16:50
|
|
|
u zwykłego diagnosty nie ustawi zbieżności byłem ze swoim również u specjalisty, który zajmuje się 4x4 zobacz czy w twojej miejscowości jest partner tej firmy masz tu linka http://nowacki.partneropony.pl/ Powodzenia |
|
|
|
 |
szerszeniak
Forumowicz

Auto: AUDI 80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 41 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-01-2013, 23:36
|
|
|
Na dolnych wahaczach są fasolki regulacyjne jeśli nie mogą ustawić tzn że śruby stoją w tulejach wahaczy i dlatego nie da sie wyregulować do wymiany tuleje wraz ze śrubami regulacyjnymi. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 06-01-2013, 00:03
|
|
|
szerszeniak napisał/a: | Na dolnych wahaczach są fasolki regulacyjne jeśli nie mogą ustawić tzn że śruby stoją w tulejach wahaczy i dlatego nie da sie wyregulować do wymiany tuleje wraz ze śrubami regulacyjnymi. | Wymieniałem u siebie tuleje i z własnego doświadczenia wiem że szykuje się droga naprawa. Jeśli śruby stoją w górnych tulejach, to do wymiany całe górne wahacze. Jeśli w dolnych tulejach to same tuleje da się kupić, ale żeby je wymienić trzeba sporo się narobić, więc tanio nie będzie. |
|
|
|
 |
|
|