Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A 2.0DID] Wydech przelotowy
Autor Wiadomość
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 30-12-2012, 16:45   [CY8A 2.0DID] Wydech przelotowy

Ktoś myślał albo robił wydech przelotowy ?
 
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 30-12-2012, 18:54   

Przelotowy wydech przydaje się przy modyfikacji 220PS i więcej.
Ja mam 205 PS na seryjnym i z katalizatorem. Tuner mówił mi o przelotowym, że to da więcej mocy na górze czyli powyżej 4000 obr. no i ten smród spalin.

Ja mam garaż podziemny i małe dzieci więc się nie zdecydowałem.
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-12-2012, 00:53   

ja chciałbym też przelot dla dźwięku
 
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 04-01-2013, 00:06   

Dzwięk taki se, w Skodzie Octavi RS 2.0 diesel 140PS z modem na 200 po wymianie turbinki, wywalono kata, dpf, pełen przelot i jedyne co fajnie to gwiżdże :)

Dymu i smrodu przy sprawnych wtryskach nie ma.
_________________
Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 04-01-2013, 00:17   

rolnikon, diesel na przelocie wcale nie brzmi dobrze :mrgreen:
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 04-01-2013, 07:39   

QaDo napisał/a:
Dymu i smrodu przy sprawnych wtryskach nie ma.


Tu bym polemizował, paliwo jakie mamy w Polsce każdy wie, po drugie EGR się otwiera na wolnych obrotach, i po odpaleniu auta aż się silnik nagrzeje też. W dolocie jest troszkę oliwy z odmy która się miesza ze spalinami z egr-u. Więc nawet sprawne wtryski tu nie pomogą.

Można założyć OIL CATCH TANK i zaślepić egr , wtedy sprawne wtryski mają znaczenie, w przeciwnym wypadku smród i lekki dymek zawsze będzie.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2013, 20:06   

patrycjuszek napisał/a:
EGR się otwiera na wolnych obrotach, i po odpaleniu auta aż się silnik nagrzeje też.

EGR działa praktycznie w całym zakresie pracy silnika, mniej więcej do 3300 obr/min i dawki paliwa nie przekraczającej 80% dawki maksymalnej.
EGR nie działa na zimnym silniku (poniżej 30 st C), kiedy temp. na dolocie jest niższa od 0 i kiedy ciśnienie atmosferyczne jest niższe od 850 mbar.
Do 70 st C spaliny nie są chłodzone, powyżej tej temp. spaliny kierowane sa na rdzeń chłodnicy EGR.
patrycjuszek napisał/a:
zaślepić egr ,

I masz od razu błąd P0401.
patrycjuszek napisał/a:
Więc nawet sprawne wtryski tu nie pomogą.

Na wszytkie smrody samochodu na gnojówkę sposobem jest DPF.
_________________

 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 06-01-2013, 10:18   

A ja myślałem że jednym z zadań egr-u jest szybsze osiągnięcie przez silnik właściwej temperatury pracy. :(
 
 
szerszeniak 
Forumowicz


Auto: AUDI 80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 41
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-01-2013, 23:16   

patrycjuszek napisał/a:
A ja myślałem że jednym z zadań egr-u jest szybsze osiągnięcie przez silnik właściwej temperatury pracy. :(
bo jednym z zadań jest
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 07-01-2013, 10:52   

Dzięki EGR silnik osiągnie wyższą temperaturę, ale jest to działanie poboczne, cel jak każdy wie całkiem inny. Ogólnie EGR zbędny gadget. NIe jest wymagane jednak jego zaślepianie. W nowszych samochodach stosuje się tylko wykodowanie w sterowniku i tyle ;)

Co do zapachu spaliny wiadomo nigdy nie pachną fiołkami, ale przy lejących wtryskach szczypie w oczy, gryzie w gardło.
_________________
Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.