Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Reprogram - ochrona turbosprężarki
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 10-01-2013, 20:28   

Andrex napisał/a:
Tak od nowości, przebieg mam śmieszny bo niecałe 50000 ( na co dzień jeżdzę autem służbowym ). Outek jest ruszany raz w miesiącu na weekend ( latem częściej ) oraz na urlopy ( Chorwacja, Bułgaria ) - być może przez 6 tygodni postoju kieronice turbiny się przyblokowały ?
A jak jeździsz? spokojnie czy raczej ciężko? Jeśli to pierwsze to jak najbardziej możliwe. Znajomemu przy nieco większym przebiegu zaczęło wywalać błędy i wchodzić w tryb awaryjny. Zawsze oszczędnie jeździ, z dostojenstwem :wink: . Po prostu rzadko dawał popracować turbinie. Nie puścił ci "bąka" ostatnio?
Ja miałem ciężką nogę, więc kierowniczki pracowały cały czas :twisted: Teraz też często pracują ale to już benzynowe ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Andrex 
Nowy Forumowicz
Andrex


Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 30
Skąd: Katowice
Wysłany: 11-01-2013, 10:44   

Staram się jeździć jak turbodieslem przystało... jak jest nagrzany to podczas przyśpieszania pełny but... studzić turbo itp. wszystko zgodnie z przykazaniami dla tubodiesla :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-01-2013, 13:04   

to zaklejenie się kierowniczek byłoby dość dziwne przy tak niskim przebiegu - sposób eksploatacji wręcz modelowy :) . Jak stoi, to się same nie zaklejają ;) . Czyli raczej ten update oprogramowania - zadzwoń/napisz do MMC i zapytaj czy mają obecnie jakieś akcje dot. silników 2.0DID w Outkach.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 15-01-2013, 17:49   

Jezdz do Masterstuning Wawa (zero reklamy) .Olej servis, i papudrakow.!!
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.