 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z centralnym zamkiem |
Autor |
Wiadomość |
nashkarol
Forumowicz

Auto: Mitsu Cari 1.8 GDI 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2013 Posty: 122 Skąd: NBR
|
Wysłany: 17-01-2013, 08:49 Problem z centralnym zamkiem
|
|
|
Czolem MitsuManiacy
Potrzebuje pomocy z centralnym zamkiem w mojej Cari, mianowicie:
z kluczyka wszystko jest super, zamyka i otwiera bez problemu, oryginalnym piotem rowniez otwiera i zamyka wszystkie zamki, tylko doatkowo mrugaja kierunkowskazy (przy otwieraniu raz dlugo, a przy zamykaniu trzy razy krotko) - i tu pojawil sie problem. Jak otwieram pilotem, zapalaja sie kierunkowskazy, po chwili lewa strona gasnie, a prawe kierunki pala sie caly czas ... Musze wtedy kilka razy zamknac i otworzyc przyciskiem na pilocie, zeby kierunki zgasly. Dokopalem sie do malego czarnego sterownika pod kierownica, sterownika chyba, bo wychodzi z niego czarny kabelek luzem, antena chyba. Jak klikam pilotem, to w tym "pudeleczku" cos klika, ale czyszczenie stykow itp nic nie pomaga ... lewa strona kierunkow dalej sie zawiesza. Nigdzie w internecie nie znalazlem takiego steronika i nie jestem pewien czy w nim jest problem.
Moze ktos mial podobna sytuacje i jakos to rozwiazal, mozna gdzies cos takiego kupic, czy trzeba kupic nowy, uniwersalny steronik z nowymi pilotami ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 17-01-2013, 14:52 ]
Piszcie prosze jakies wskazowki, musze sie jakos uporac z tym centralnym, w przy takich mrozach kluczykiem otwierac nie jest tak kolorowo
[ Dodano: 17-01-2013, 20:04 ]
Autentycznie nikt nie mial takiego przypadku ? Moze jakies przypuszczenia chociaz ? |
|
|
|
 |
game1
Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 64 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-01-2013, 23:06
|
|
|
Kolego to pudełeczko o którym piszesz do przekaźnik radiowy do centralnego zamka. Nie pamiętam jak jakie miał dokładnie oznaczenia. Jak go odłączysz to to pilot nie będzie działał. Moim zdaniem problem nie tkwi w przekaźniku. Na forum było gdzieś opisane podłączenie kierunkowskazów do centralnego. Zacząłbym od tego czy nigdzie nie zwiera. |
|
|
|
 |
nashkarol
Forumowicz

Auto: Mitsu Cari 1.8 GDI 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2013 Posty: 122 Skąd: NBR
|
Wysłany: 18-01-2013, 08:22
|
|
|
Dokładnie tak jak piszesz Game1, jak odłączam to pudełeczko, to brak reakcji pilota przepraszam za mało fachowy język ...
Na tym przekaźniku jest napisane tylko TYPE KMR 400
Na górze jeszcze jakieś oznaczenia e1 021510 e1 A 00 0354
Szukałem tego w internecie, ale niestety nic nie znalazłem.
Czyli mówisz, że problem może leżeć gdzieś dalej na kabelkach ? Ja rozmawiałem tylko z jednym elektrykiem na ten temat, to stwierdził że w takich właśnie przekaźnikach wypalają się jakieś moduły często i takie właśnie problemy się stwarzają.
Jak już napisałem, po kilkukrotnym otworzeniu i zamknięciu kierunkowskazy w końcu gasną.
Może faktycznie coś się blokuje w tym "pudełeczku" ?
[ Dodano: 18-01-2013, 08:28 ]
Jeszcze na obudowie tego przekaźnika są takie pola M N P TA TC SZ ... zaznaczone mazakiem jest pole M cokolwiek by to nie oznaczał dla mnie to czarna magia |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 18-01-2013, 08:30
|
|
|
Napisz ile kabli dochodzi do tego modułu o którym piszesz a najlepiej sprawdź, czy dochodzą tam przewody idące od kierunkowskazów. Wypnij ten moduł z kostki i jakąś probówką samochodową czy miernikiem a nawet żarówką samochodową z kablami sprawdź na włączonym którymś kierunkowskazie czy jest w kostce od tego modułu pulsujący sygnał 12V. Jeśli znajdziesz coś takiego, to na pewno wina tego modułu od pilotów. Ja myślę, że to w nim właśnie jest problem, bo opcja sygnalizacji kierunkami czy zamknięcia czy otwarcia auta jest tylko przy sterowaniu pilotem. Kiedy zamykasz z klucza, to nic nie miga. |
|
|
|
 |
DarknesS
Mitsumaniak Speed Demon \m/
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2010 Posty: 95 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-01-2013, 15:25
|
|
|
Miałem taki sam problem zaraz po zakupie samochodu. U mnie pomogło czyszczenie przycisku zamykania drzwi z centralki koło ręcznego. Wyczyściłem smar i styki. U mnie pomogło także nie zaszkodzi spróbować u Ciebie. |
_________________ Tylko Mitsu |
|
|
|
 |
nashkarol
Forumowicz

Auto: Mitsu Cari 1.8 GDI 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2013 Posty: 122 Skąd: NBR
|
Wysłany: 18-01-2013, 15:40
|
|
|
Plecho1 - jest dokładnie tak jak piszesz, jak się zamyka kluczykiem nic nie mryga, ładnie zamyka i otwiera. Przy pilocie dodatkowo mrugają kierunki ...
Ta prawa strona kierunków mruga właśnie dziwnie, bo jak się zamyka to zaświecą się wszystkie kierunki i prawa strona nie gaśnie - jak otwieram, to lewa strona normalnie mruga trzy razy i gaśnie, a prawa strona mruga dwa razy i świeci dalej jak będę miał chwilę, to sprawdzę tym miernikiem, bo to dobry pomysł
DarknesS - u mnie nie ma takiego przycisku koło ręcznego, być może był w wersji przed liftem. Ja mam taki przełącznik na lewych drzwiach, ale tam wszystko działa normalnie - tak jakby zamykał kluczykiem. |
|
|
|
 |
|
|