| 
		[EA6A/W 2.0TD] Nierówna praca silnika. | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 bck  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: Hrubieszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-01-2013, 18:25   [EA6A/W 2.0TD] Nierówna praca silnika.
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam! Mam problem z mitsubishi 2.0 td 98r. Obroty wariują i strasznie kopci. Na tablicy nie pokazuje się check controle. Gdy dodaje gaz auto nie wskakuje na obroty tak jakby było coś zapchane. Dodam, że wymieniłem filtr paliwa. Czy problemem może być przepływomierz ? Czy może ktoś coś doradzić ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 milo  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2.0 td 2001r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-01-2013, 19:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               bck masz podobny temat tu http://forum.mitsumaniaki...ighlight=galant
 
Czy kontrolka silnika zapala się po przekręceniu kluczyka ?
 
Pewnie masz zasyfiona pompę przez te paliwo co wlałeś można przeczyścić preparatem  
 
Liqui moly silnik chodzi tylko wyłacznie na tym preparacie więcej tu  http://www.autochemia24.p...iesla-0-5L.html
 
 	  | bck napisał/a: | 	 		  |  Czy problemem może być przepływomierz ? | 	  
 
A gdzie tu masz przepływomierz ? nie ma w dieslu | 
             
						
				_________________ Jest ryzyko jest zabawa 
 
三菱ギャラン
 
 
Yamaha FZ 750
 
Lancer 1,8 d
 
Galant 1,8 td
 
Galant 2,0 td
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bck  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: Hrubieszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-01-2013, 21:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kontrolka zapala sie i gasnie. Silnik odpala ciężko a jak odpali to tak jakby pracował nie na wszystkie cylindry i łapie wysokie obroty.przebywam w tej chwili w Holandii a mechanicy kosztują cholernie drogo.Czy przeczyszczenie pompy pomoże jeżeli są takie objawy? Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 polaff  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: * 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: .... 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-01-2013, 22:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | bck napisał/a: | 	 		  |  Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie? | 	   nie da się | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 milo  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2.0 td 2001r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-01-2013, 07:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | bck napisał/a: | 	 		  | Czy przeczyszczenie pompy pomoże jeżeli są takie objawy? | 	  
 
Zawsze można spróbować 
 
 	  | bck napisał/a: | 	 		  | Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie? | 	  
 
Nie polecam ,we własnym zakresie można odkręcić górna pokrywę pompy i zawór kąta wtrysku który może być przypchany i wyjścia z pompy 4- szt są tam zaworki | 
             
						
				_________________ Jest ryzyko jest zabawa 
 
三菱ギャラン
 
 
Yamaha FZ 750
 
Lancer 1,8 d
 
Galant 1,8 td
 
Galant 2,0 td
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dread87  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-01-2013, 21:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | bck, odlacz akumulator na noc, podlacz i odpal, i  czekaj az 3 razy zakreca sie wentylatory, nie wlaczaj przy tym zadnych odbiornikow typu nawiew radio tip. ECU musi nauczyc sie obrotow, moze to pomoze | 
             
						
				_________________   
 
Zobacz mojego Galanta TUTAJ    -   WIECEJ ZDJĘĆ
 
www.pajacyk.pl
 
www.polskieserce.pl
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bck  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: Hrubieszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-01-2013, 02:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki dread. Napewno spróbuje. Kupiłem dzisiaj holenderski odpowiednik Liqui moly. Sprzedawca zalecał wlać pare kropel preparatu do pompy wtryskowej (odkręcając górną pokrywę tak jak powiedział milo) a resztę wlać do baku. Próbowałem odpalić miśka ... kręci kręci kręci ale nie chce załapać ... Dopiero gdy ręcznie podpompuje paliwo pompką załapuje, ale nadal kopci i skaczą obroty. Poczekam do rana, może przeczyści się to wszystko i gieniu odpali. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-01-2013, 03:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Filtr paliwa odpowietrzony po wymianie? Problemy były przed wymianą czy po wymianie? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bck  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: Hrubieszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-01-2013, 03:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przed wymianą. Ogólnie problemem była zanieczyszczona ropa. Wymieniłem filtr paliwa ... Jak go odpowietrzyć ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-01-2013, 03:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Service manual> Dział Fuel> strona 13E-53.
 
 
Service manual do ściągnięcia w dziale download. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bck  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: Hrubieszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-01-2013, 03:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Użyłem szukaj i wyczytałem że filtr paliwa można odpowietrzyć poprzez odkręcenie i zalanie ropą? Jestem w tym temacie naprawdę zielony to mój pierwszy samochód a na dodatek jestem teraz w Holandii, mało możliwości. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Andrew  		  
		 
         Mitsumaniak 01954/KMM
  
  
                  Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-01-2013, 10:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | bck napisał/a: | 	 		  | Użyłem szukaj i wyczytałem że filtr paliwa można odpowietrzyć poprzez odkręcenie i zalanie ropą?  | 	  
 
Ja ostatnio jak zmieniałem filtr paliwa, to wkręciłem nowy, pusty. Podpompowałem trochę paliwa pompką, odpaliłem i pompowałem dotąd, aż ten grzybek na pompce zrobił się twardy.
 
Może masz jeszcze dodatkowo syf w baku? Ile masz temp. na zewnątrz? | 
             
						
				_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos    
 
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
 
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
 
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
 
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
 
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
 
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
 
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
 
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
 
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
 
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
 
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dread87  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-01-2013, 13:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | bck, ile km zrobiłeś po wymianie filtra? Nie odpala bo może masz luzy na bezpieczniku świec żarowych, ja tak mialem, i nie odpalał przy niższych temperaturach, wystarczy bezpiecznik docisnac. Fakt faktem, że jak przejechałeś tylko kilka km po wymianie filtra, to ten filtr moze byc pusty i zapowietrzony, ale to nie tłumaczy kopcenia, sprawdz stan oleju | 
             
						
				_________________   
 
Zobacz mojego Galanta TUTAJ    -   WIECEJ ZDJĘĆ
 
www.pajacyk.pl
 
www.polskieserce.pl
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 milo  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2.0 td 2001r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-01-2013, 13:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak dalej masz problemy zrób tak żeby pompa pobierała paliwo z butelki i umieść ją powyżej pompy trzeba trochę zakręcić  wtedy wiadomo gdzie jest nieprawidłowość czy sama pompa czy przewody -filtr- bak - smok zanieczyszczony ??? , na samym początku sprawdz zasilanie świec żarowych bo kontrolka  że gaśnie to nic nie musi znaczyć ,po odpaleniu przez 3- minuty muszą grzać świece | 
             
						
				_________________ Jest ryzyko jest zabawa 
 
三菱ギャラン
 
 
Yamaha FZ 750
 
Lancer 1,8 d
 
Galant 1,8 td
 
Galant 2,0 td
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |