Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
19-08-2013, 09:14
Honda Civic iVT EE9-> I love oldschool
Autor Wiadomość
Tank82 
Forumowicz


Auto: Galant SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 56
Skąd: Rybnik
Wysłany: 27-12-2012, 09:56   Honda Civic iVT EE9-> I love oldschool

MODEL: Civic iVT EE9 1990 barcelona green

SILNIK: B16A1
-motul 6100
-motul engine clean

UKLAD DOLOTOWY: dedykowana rura w sticker bomb plus stożek Vision ->DONE!

UKLAD WYDECHOWY: przelot 2.5 cala na 2 środkowych, -> będzie 2.25 na jednym środkowym plus końcowy pucha replika Invidii

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: zawirusowane PW0 by Scanikwwo ( surprise )->DONE!

UKLAD NAPĘDOWY: komplente sprzęgło Exedy ->DONE!

ZAWIESZENIE: dedykowane zawieszenie gwintowane FK skręcone na -100 ->DONE!


UKLAD HAMULCOWY: ->DONE!
- przod 262 nawiercane i frezowane mikody
- tył ate
- klocki OEM
- plyn motul dot 5.1

BODY-KIT: seria
- przod chargespeed -> DONE!
- lotka chargespeed -> in progress

ŚRODEK: seria, pelna elektryka, klima, -> DONE!
- c pillar
- gałecka OEM Honda Access
- spryskiwacze reflektorów OEM
- OEM podłokietnik
- OEM głośniki z tyłu

CAR-AUDIO: sony jakieś tam, VTEC

Plany: w 2011 felunek i doprowadzić mechanikę do stanu bdb+, w 2012 kompletna blacharka i lakierowanie

fotki po zakupie,





teraz









wrzesien 2011






aktualnie auto wróciło z lakierni i skladam :)

 
 
Zimny 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-01-2013, 19:04   

Siema Tank! Widzę że Twój zapał do tego samochodu nie słabnie. Auto coraz piękniejsze, tylko pozazdrościć.
 
 
moniaquba
Forumowicz
UWAGA! OSZUST!

Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 342
Wysłany: 04-01-2013, 23:43   

A dalej jakie plany?
_________________
UWAGA MA TEGO UŻYTKOWNIKA - OSZUST, OKRADAJĄCY UŻYTKOWNIKÓW PRÓBUJĄCYCH KUPIĆ OD NIEGO CZĘŚCI!!!
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-01-2013, 06:27   

Aż sam niedowierzam, że dopiero teraz wszedłem w Twój temat. Tył tego Civica roz-pier-...-dzie-la!!! Ogień, ziemia, wiatr, woda, Civic! :mrgreen:
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
Tank82 
Forumowicz


Auto: Galant SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 56
Skąd: Rybnik
Wysłany: 30-01-2013, 19:59   

Zimny napisał/a:
Siema Tank!

haj Zimny, kolejny znajomy spotkany tutaj :)

a autem walczę dalej
pare fot z walki










 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 30-01-2013, 23:48   

Buda mi się podoba :) , ale Silnik szału nie robi....
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-01-2013, 21:17   

#Pyjte - jak to nie robi szału? Buda waży tyle co nic, to b16a1 mega daje radę :)
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
Tank82 
Forumowicz


Auto: Galant SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 56
Skąd: Rybnik
Wysłany: 31-01-2013, 21:19   

no szału ni ma, 150koni to mało, i mowię to bez ironii
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 01-02-2013, 23:28   

Cytat:
#Pyjte - jak to nie robi szału? Buda waży tyle co nic, to b16a1 mega daje radę :)


Jak nie masz w danej chwili zapiętego odpowiedniego biegu w b16aX to porobi Cię byle turbo diesel o porównywalnej mocy, nie mówiąc już o jeździe na autobahn.

Cóż takie czasy :roll:

Mega daje radę H22aX w Civicu :P
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2013, 07:20   

#Tank - a ile czasu masz tego Civica? Wnioskuję z pierwszego postu, że dość sporo. Nie dziwi mnie więc Twoja opinia, po takim czasie może Ci brakować mocy.

#Pyjte - jak w EVO masz zapięty zły bieg i obroty masz akurat na turbo lagu, to też porobi Cię byle turbo diesel... do pewnego momentu :biggrin: . Nie można tak mówić. Jak ktoś jest ogarnięty, to wie, że auto nie może zejść poniżej VTECa w tego typu sprawach :)

Nikt mi nie wmówi, że 150KM w tak lekkim aucie nie daje rady. 90% samochodów spotkanych na mieście nie ma takiego przyśpieszenia jak EE9.
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 02-02-2013, 08:47   

mystek napisał/a:
Nikt mi nie wmówi, że 150KM w tak lekkim aucie nie daje rady


Tank82 napisał/a:
no szału ni ma, 150koni to mało, i mowię to bez ironii


Nikt nic nie wmawia, ot moja opinia, zbieżna zresztą z opinią usera :D

mystek napisał/a:
#Pyjte - jak w EVO masz zapięty zły bieg i obroty masz akurat na turbo lagu, to też porobi Cię byle turbo diesel... do pewnego momentu :biggrin: . Nie można tak mówić. Jak ktoś jest ogarnięty, to wie, że auto nie może zejść poniżej VTECa w tego typu sprawach :)


Chodzi mi o zakres użytycznych obrotów (przy których się coś dzieje)- w przytoczonym Evo jest całkiem spory, a B serii bardzo mały.

mystek napisał/a:
90% samochodów spotkanych na mieście nie ma takiego przyśpieszenia jak EE9.


Ciężko jeździć cały czas na VTECu, a w mieście nie przewidzisz wszystkich sytuacji na drodze i tu pojawia się problem.
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Tank82 
Forumowicz


Auto: Galant SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 56
Skąd: Rybnik
Wysłany: 03-03-2013, 20:22   

wy tu pitu pitu a ja walcze z tym autem dalej
zrobiony kompletny wire tuck z battery relocation

tak to na ta chwile wyglada, za niedlugo malowanie komory :D
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-03-2013, 00:04   

Co za glupoty, przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie, a jak ktos nie umie korzystac ze skrzyni biegow to juz inna para kaloszy. Jak jezdzisz turbodieslem to tez nie trzymasz go non stop >2.5k rpm, a przeciez na lagu diesel to jeszcze wiekszy kibel niz b seria ponizej vteca.

Ekstra klasyk bedzie, ee9 to juz jest rodzyn wielki, a ile frajdy daje :twisted:
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 04-03-2013, 08:21   

Cytat:
przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie,


nie ma szans :p :p :p
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 21-03-2013, 18:53   

danino88 napisał/a:
Cytat:
przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie,


nie ma szans :p :p :p


Eee ten silnik wymiata, a ile potrafi wytrzymać. Na 100% odjedzie nie jednego miśka z 2,0 pod maską :evil5:
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.