Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Samochody z dobrą blacharką
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-02-2013, 21:22   

emefe napisał/a:
A jak sobie radzą Francuzy? Auta z 2003+ np. Grand Scenic, Grand Picasso
Blacharsko bardzo dobrze, elektronicznie już gorzej, wygodne ale niezbyt trwałe zawieszenia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 04-02-2013, 22:19   

robertdg napisał/a:

emefe napisał/a:
A jak sobie radzą Francuzy? Auta z 2003+ np. Grand Scenic, Grand Picasso
Blacharsko bardzo dobrze, elektronicznie już gorzej, wygodne ale niezbyt trwałe zawieszenia


Jak poprzednio pytałeś V70, to poprawna jednostka, tyle, że 2-giej generacji, potem różnie. Francuzów nie polecam. Popatrz na Accorda. Wart uwagi.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-02-2013, 23:00   

rosomak1983 napisał/a:
Juz nieco stare ale jedna z lepszych blacharek ma Lancia Kappa, kolega ma jedna juz pare dobrych lat. Blacha jest po prostu cudowana, wogóle nie gnije, do tego stopnie ze uderzony błotnik przedni z zgieciem i odpryskiem lakieru po trzech latach nie ma u kolegi ani kropki rdzy, najlepszy ocynk jaki w zyciu widziałem. Sam miałem kappe 3.0 V6 ani grama rdzy, zupełnie ten problem odpada przy tym modelu :D

Potwierdzam :wink:
Sam jeździłem onegdaj Deltą HF i potem Dedrą. Mnóstwo części dzielonych z Fiatem (Tipo i Tempra), ale blachy miały mega ocynk i ruda się tych aut nie trzymała. :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
meydey000 
Mitsumaniak
meydey


Auto: ea5w v6 se; magnum 480 dxi eev
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: TSK Skarżysko Kamienna
Wysłany: 05-02-2013, 18:12   

swinks_UK napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
Juz nieco stare ale jedna z lepszych blacharek ma Lancia Kappa, kolega ma jedna juz pare dobrych lat. Blacha jest po prostu cudowana, wogóle nie gnije, do tego stopnie ze uderzony błotnik przedni z zgieciem i odpryskiem lakieru po trzech latach nie ma u kolegi ani kropki rdzy, najlepszy ocynk jaki w zyciu widziałem. Sam miałem kappe 3.0 V6 ani grama rdzy, zupełnie ten problem odpada przy tym modelu :D

Potwierdzam :wink:
Sam jeździłem onegdaj Deltą HF i potem Dedrą. Mnóstwo części dzielonych z Fiatem (Tipo i Tempra), ale blachy miały mega ocynk i ruda się tych aut nie trzymała. :mrgreen:


ja również posiadałem lancie theme (rządówkę) i również miałem odprysk na błotniku przednim. jak go kupiłem to już był, nie naprawiałem i jeżdziłem tak przez 2 lata i nawetnie przyłapała rdza.
_________________
jest ryzyko-jest zabawa
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 05-02-2013, 18:56   

Mam wrażenie że autor tematu określając pułap 40 tyś zł i jednocześnie wskazując przykładowe samochody miał na myśli auta ok. roku 2003 i wzwyż, a nie truchła z ubiegłego wieku ;)
Przed rokiem 1998 można było znaleźć mnóstwo dobrych blacharsko samochodów i Lancie nie są tu fenomenem.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
emefe 
Mitsumaniak
02152/KMM


Auto: Van Niemitsubiszi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Kato
Wysłany: 05-02-2013, 22:01   

Mam nadzieję, że temat przyda się nie tylko mnie. Nie ma co ukrywać, że od pewnego wieku auta naprawa blachy generuje najwyższe koszty. No może poza turbo, dwumasą i podobnymi sprawami, ale to na inny topic...
Czy ktoś wie jak sobie radzi Primera P12?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-02-2013, 11:00   

cns80 napisał/a:
kreślając pułap 40 tyś zł i jednocześnie wskazując przykładowe samochody miał na myśli auta ok. roku 2003 i wzwyż,

Nie ma takich :badgrin:
Jedno z kryteriów musi być zmodyfikowane. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 07-02-2013, 19:19   

swinks_UK napisał/a:

cns80 napisał/a:
kreślając pułap 40 tyś zł i jednocześnie wskazując przykładowe samochody miał na myśli auta ok. roku 2003 i wzwyż,

Nie ma takich
Jedno z kryteriów musi być zmodyfikowane.


Ależ są :) Tyle, że temat dotyczy dobrej blacharki. I tu jest wielki problem, czy takie auta jeszcze produkują??? :shock:
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 08-02-2013, 11:18   

swinks_UK napisał/a:
cns80 napisał/a:
kreślając pułap 40 tyś zł i jednocześnie wskazując przykładowe samochody miał na myśli auta ok. roku 2003 i wzwyż,

Nie ma takich :badgrin:
Jedno z kryteriów musi być zmodyfikowane. :wink:
Zgadzam się :) Powinno brzmieć: "z jak najlepszą blacharką" :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-02-2013, 20:42   

Ja mam Alfę 147' z 2005 i auto od spodu,śruby zawieszenia itp wyglądają jak nowe. Jak ogłądałem ostatnio mojego galanta to trochę mi się smutno zrobiło...
_________________

 
 
Kesz 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 336
Skąd: Zgierz
Wysłany: 17-02-2013, 09:03   

Alfa daje 8 lat gwarancji na perforacje, także wcale się nie dziwię stanem twojego auta..
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są niewykonalne
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-02-2013, 10:36   

Kesz napisał/a:
Alfa daje 8 lat gwarancji na perforacje,


A Mitsubishi ile? 12 lat?

Ha właśnie zauważyłem, że Mitsubishi mogło by się reklamować lepiej niż fiat (milion km) bo w mitsubishi nie ma limitu w pierwszych 2 latach.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-02-2013, 19:45   

tomekrvf napisał/a:
Ja mam Alfę 147' z 2005 i auto od spodu,śruby zawieszenia itp wyglądają jak nowe. Jak ogłądałem ostatnio mojego galanta to trochę mi się smutno zrobiło...
No ale chyba jakaś różnica wiekowa pomiędzy tymi autami jest, wielu takich by sie znalazło co by powiedzieli jak w przeciagu roku ruda potrafi schrupać auto. Wszystko zalezy od stanu użytkowania i czasu wyprodukowania, niestety technologie płyną z czasem :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-02-2013, 22:09   

Ja mam na codzien porownanie Lancer 2008 vs Grande Punto 2010 i roznicy w rdzewieniu nie widze... lakier Fiat ma lepszy(twardszy i grubszy, choc wg co poniektorych na tym forum to tylko moje przewidzenia), ale na podwoziu czy srubach osad rudej identyczny...

Wg mnie wiecej zalezy od bezwypadkosci niz marki auta... poza felernymi seriami to zdrowe auto bedzie mialo dluzej zdrowe blachy niz pukane...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
Kesz 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 336
Skąd: Zgierz
Wysłany: 18-02-2013, 14:03   

gzesiolek napisał/a:
...na podwoziu czy srubach osad rudej identyczny...


Są kierowcy, którzy po zimie nie myją podwozia z soli, tyle co kałuże im wypłuczą, na śrubach to widać.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są niewykonalne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.