Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] kłopoty po wymianie uszczelki pod głowicą..
Autor Wiadomość
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2007, 23:53   

josie napisał/a:
zobacz czy czujnik temp podpieli po sciaganiu glowicy - koło termostatu
tak, w pierwszej kolejnosci sprawdzałem czy wszystko podpiete..a świece moga miec coś do tego??
tylko przy max wychlodzonym silniku świruje...
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-01-2007, 10:21   

Dziwne trochę z tą benzyną z nawiewu - zobacz jeszcze czy wtryskiwacze dobrze siedzą (przykręcenie listwy) i czy mają gumki na wejściu w kolektor. Ale to by raczej nie śmierdziało, to kolektor by zassał do środka.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2007, 10:37   

wszystko wizualnie OK-sucho i nie leją..pożniej jeszcze świece sprawdze (choć sa stosunkowo "nowe" i NGK)

[ Dodano: 27-01-2007, 14:33 ]




tak wyglądają świece-coś podejrzanego?? czy aby czasami niezabogata mieszanka??

[ Dodano: 27-01-2007, 16:09 ]
odpiąłem wtyczke od czujnika temp. i zapaliłem-bez zmian..
czyli moze byc zjechany czujnik?;> no i ten czarny/siwy dym przez minute..

[ Dodano: 28-01-2007, 18:29 ]
zaglądnie ktoś??

[ Dodano: 29-01-2007, 22:33 ]
czujnik temp działa..tzn tak mi sie wydaje bo sprwdzałem na woltomierzu i jest napiecie..
Ostatnio zmieniony przez bear007 30-01-2007, 10:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24425
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-01-2007, 09:59   

Mistrzu - masz 2 czujniki temp. jeden na deske (jednostykowy) i drugi do ECU (dwustykowy) i to on jest wazniejszy - sprawdz jaki opor jest na stykach na zimnym silniku.

Ale i tak mysle, ze cos nie halo z uszczelka - kolektor ssacy tez zdejmowales, sprawdz dokladnie wszystko - kable podcisnien itd.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2007, 11:37   

jednym słowem mam wszystko rozebrac raz jeszcze i złożyć..tak to rozumiem i innej opcji nie widze...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-01-2007, 11:47   

Ale zanim zdejmiesz glowice sprawdz jak wyglada uszczelnienie pomiedzy glowica i kolektorem dolotowym.

IMHO tamtedy mozesz lapac lewe powietrze.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2007, 11:59   

Hubeeert napisał/a:
IMHO
??
uszczelka nowa i dokrecone dobrze ale sprawdze jeszcze raz..
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-01-2007, 12:35   

IMHO - moim subiektywnym zdaniem
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24425
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-01-2007, 13:43   

Hubeeert napisał/a:
IMHO - moim subiektywnym zdaniem

chyba "skromnym zdaniem" :)

zmierz kompresje na zimnym silniku i potem z proba olejowa - tak dla porzadku
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 20:30   

zmierzyłem na cieplo, na zimno jutro rano przed praca
-pisze bo już nie mogłem wytrzymać ponieważ dziwi mnie troche tak wysokie ciśnienie:

-- odpowiednio od paska rozrządu licząc 16,15,15,16

planowanie było w setnych milimetra wieć nie mogło zrobic az takiej różnicy?? mowiono mi ze 8,5-12 powinno byc
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24425
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-02-2007, 22:00   

raczej kolo 12, bo 8.5 to minimum, a 12-13 to przecietnie norma dla silnikow
16 zdecydowanie za duzo - mozesz uszczelnia sie olejem? duzo bierze?
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 22:44   

na 15tkm dolewam jakies 0,5l tyle ze czesto krece go wysoko bo wiadomo 1.3 :mrgreen:

po wymianie uszczelki nie zauwazylem jeszcze zadnego ubytku-zrobiłem ok 600km

[ Dodano: 02-02-2007, 08:05 ]
na zimno kolejno od paska: 15, 12, 9, 16
oleju nie wstrzykiwalem jeszcze-brak czasu i strzykawki :oops: -dlatego tak dlugo wszystko trwa..może jutro rano uda mi sie to zrobić :x
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 02-02-2007, 16:22   

Cytat:
na zimno kolejno od paska: 15, 12, 9, 16

to jest niepokojace --sprawdz sprez w innym warsztacie bo moze przyrzad wariowac albo zawory w glowicy sie wieszaja, 16 na cieplym to tez nienormalne
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2007, 16:49   

z kumplem sprawdzałem-urządzonko porzadne niemieckie i niezuzyte..wrocilem z pracy teraz, wiec jak wystygnie (pewnie rano dopiero) zrobię próbe z olejem na 3 i 4 cylindrze..

źle ustawione (przez innego mechanika) zawory moga robić takie odchyłki??

[ Komentarz dodany przez: Hubeeert: 02-02-2007, 17:02 ]
edit:
tak tez brzmi dobrze a nie ma wulgaryzmu prawda?

[ Dodano: 02-02-2007, 17:14 ]
prawda :oops:
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 02-02-2007, 17:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
andrzej1
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2007, 20:28   

Ja skromny operator Miśka, sugeruję świece (zapłon działa na 1,3,4,2) według zdjęć 3 i 4 są nieco okpcone (zalewają się). Jeżeli pali po 3 godzinach ,ok silnik jest ciepły(płyn chłodniczy)czujnik ssania nie wysyła impulsu do ECU o bardzo bogatą mieszankę.Silnik startuje bez problemu. Przy zimnym (po nocy) cylindry dostają za bogato i musisz je trochę przewietrzyć (kilka razy kręcić). Sugestia świece,czujnik ssania (dwa wtyki),zapłon masz widzę podwójnie sprawdzony. Może być problem z wtryskiem (sprawdz opór) może poprostu któryś leje,lub przecieka i zalewa cylinder. Jeżeli kopci to może układ paliwowy. Ale przyczyn może być trochę więcej.
Miłego naprawiania:) :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.