[EAxx] Problemy po wyczyszczeniu przepustnicy i zaworu EGR |
Autor |
Wiadomość |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 10-02-2013, 14:55
|
|
|
Wszystkie wtyczki są normalne i bez problemu się odpinają tylko ta taka felerna musiała być Dopiero jak zdemontowałem TPS zobaczyłem jak się wyciąga wtyke haha Wyczytałem że ten kabel który zamówiłem nie chce współpracować z galem z mojego rocznika. Wycofałem aukcję na szczęście. Czy ten kabelek z Twojego linka będzie na 100 % dobry ? ogólnie byłem u dwóch szpeców i żaden nie umiał się połączyć z ECU |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 10-02-2013, 15:40
|
|
|
tnalag napisał/a: | Czy ten kabelek z Twojego linka będzie na 100 % dobry ? |
Posiadam taki sam
Po zakupie musisz we wtyczce zewrzeć pin 1 i 4 (dolutuj kawałek przewodu). |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 10-02-2013, 15:56
|
|
|
fj_mike napisał/a: | tnalag napisał/a: | Czy ten kabelek z Twojego linka będzie na 100 % dobry ? |
Posiadam taki sam
Po zakupie musisz we wtyczce zewrzeć pin 1 i 4 (dolutuj kawałek przewodu). |
Aha i wszystko jasne Dzięki za info |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 10-02-2013, 16:02
|
|
|
tnalag napisał/a: | Aha i wszystko jasne Dzięki za info |
W temacie poniżej znajdziesz dużo cennych informacji o evoscanie i tym kabelku:
http://forum.mitsumaniaki...p=535265#535265 |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 10-02-2013, 16:31
|
|
|
Przydatny link, pobawię się jak tylko dostanę kabel. Jeśli chcę TPS ustawić z kabelka ma być ustawiony na 10 % ? przeglądając program na sucho narazie w scanmasterze znalazłem opcję od ustawień TPS,a w evoscanie nie mogę znaleźć Jak jest ze sprawdzaniem parametrów? tzn. sonda lambda i reszta czujników od temp. silnika np. da się sprawdzić? |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 10-02-2013, 16:34
|
|
|
tnalag napisał/a: | Jeśli chcę TPS ustawić z kabelka ma być ustawiony na 10 % ? |
Jak odpalisz program i zaczniesz używać to załapiesz ocb
fj_mike napisał/a: | tzn. sonda lambda i reszta czujników od temp. silnika np. da się sprawdzić? |
Tak |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-02-2013, 18:31
|
|
|
Jeśli masz przedlifta to szukaj kupca na ELM-a. Michał dobrze Ci podpowiedział z evoscanem. |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 10-02-2013, 20:15
|
|
|
Teoretycznie udało mi się anulować aukcję co do ELM,a zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Najwyżej komuś się sprzeda. Może na forum będą chętni
Zmylił mnie opis aut do których pasuje ELM. Wg. niego obsługuje galanty od 96 rocznika |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-02-2013, 22:33
|
|
|
To na takiej podstawi będziesz mógł żądać zwrotu. Napisz do sprzedawcy, że chętnie kupisz, ale jak da CI gwarancję, że jeśli nie działa to przyjmie zwrot i zapłaci za przesyłkę bo mu się coś w aukcji pomyliło. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-02-2013, 23:17
|
|
|
Ustawiając TPS nie zapomnijcie o wartości dla IPS |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-02-2013, 23:39
|
|
|
robertdg napisał/a: | Ustawiając TPS nie zapomnijcie o wartości dla IPS |
A co to jest IPS |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 11-02-2013, 00:40
|
|
|
komarsnk napisał/a: | A co to jest IPS |
Idle Position Switch
Jego regulacja jest opisana w manualu. Najpierw ustaw TPSa |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 11-02-2013, 09:19
|
|
|
Na szczęście sprzedawca na swoich aukcjach miał też VAG KKL na ftdi i poprostu wyśle mi ten drugi. W manualu są opisane wartości dla ustawienia TPS,a i IPS ? Ustawię TPS i jeszcze czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami. Uszczelniacze puszczają olej i mam przebicia na cewkach. Wreszcie będę mógł się znów cieszyć jazdą Galem. Bo już miałem myśli o sprzedaży |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-02-2013, 09:45
|
|
|
fj_mike napisał/a: | komarsnk napisał/a: | A co to jest IPS |
Idle Position Switch
Jego regulacja jest opisana w manualu. Najpierw ustaw TPSa |
Aaa tak
To mam ustawione "na zicher" |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 12-02-2013, 10:53
|
|
|
Ktoś by mi mógł łopatologicznie wytłumaczyć jak ustawić ten TPS przez Kabel ? Tak krok po kroku jak ktoś pamięta. Mam już kabel podłączyłem się nie mogę znaleźć tej opcji od TPS,a mam evoscana v2.6 |
|
|
|
 |
|