Przesunięty przez: Hubeeert 24-02-2007, 11:33 |
2 akumulatory w pajero?? |
Autor |
Wiadomość |
mich-z93 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2007, 19:41 2 akumulatory w pajero??
|
|
|
Mam Pytanie w moim pajero jest wygospodarowane miejsce na 2 akumulatory. Kupując był tylko jeden i teraz pytanie do czego służyłby ten drugi?? Ładnie pali na jednym i wszystko chodzi cała elektronika itp.? Myślałem o wyciągarce ale na super-select jest specjalny bieg na wyciągarkę także?? dzięki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
nsx [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2007, 14:18
|
|
|
Witam!
Drugi aku jest tylko po to aby zwiekszyc pojemnosc elektryczna .
Na rozne rynki daja rozne poziomy wyposazenia i gdzies w zimnych klimatach pewnie daja drugi aku.U mnie w L200 tez jest takie miejsce na drugi.Troche pogrzebac i oczywiscie mozna zrobic osobne zasilanie do wciagarki i innych dodatkowych gadzetow elektrycznych halogenow, podgrzewaczy i tak dalej.Generalnie jednak oba akumulatory sa spiete rownolegle na wszystkie odbiorniki.
Nie bardzo wiem o co chodzi Ci z tym biegiem na wciagarke Super select.
Pozdrowienia.
Dominges NSX |
|
|
|
 |
mich-z93 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2007, 20:04
|
|
|
nsx napisał/a: | Witam!
Drugi aku jest tylko po to aby zwiekszyc pojemnosc elektryczna .
Na rozne rynki daja rozne poziomy wyposazenia i gdzies w zimnych klimatach pewnie daja drugi aku.U mnie w L200 tez jest takie miejsce na drugi.Troche pogrzebac i oczywiscie mozna zrobic osobne zasilanie do wciagarki i innych dodatkowych gadzetow elektrycznych halogenow, podgrzewaczy i tak dalej.Generalnie jednak oba akumulatory sa spiete rownolegle na wszystkie odbiorniki.
Nie bardzo wiem o co chodzi Ci z tym biegiem na wciagarke Super select.
Pozdrowienia.
Dominges NSX |
dzięki- a odnośnie tego biegu to też dokładnie nie wiem bo nie sprawdzałem a w tej skrzyni są 4 iegi 2h 4h 4l i jeszcze jeden tylko jak włączy na ten ostatni to samochódnie ciąnie ( nie jedzie ) tylko cos buczy i ktos mi o tej wyciągarce mówił ale nie wiem nie sprawdzałem jeszcze ..... tak ze dzięki i pozdrawiam ..... |
|
|
|
 |
nsx [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2007, 21:39
|
|
|
Ten ostatni to jest reduktor 4LLc z zablokowanym centralnym mechanizmem roznicowym .Jesli auto nie jedzie to znaczy ze masz zepsuty prawdopodobnie reduktor,ale to i tak nie ma nic wspolnego z wciagarka ,ktora zalaczasz wlacznikem recznym lub zdalnie pilotem.Sa tez wciagarki mechaniczne ale to juz inna bajka..gdzie moment obrotowy pochodzi z walu napedowego.
Lepiej jedz z autem do dobrego mechaniora ,abys nie narobil wiekszego bigosu niz jest.
Kupiles auto w ciemno ?? nie sprawdziles?? jaki rocznik??
Dominges NSX |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2007, 21:49
|
|
|
Polecam service manual (instrukcje naprawcza) do sciagniecia stad -> http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3449
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
mich-z93 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2007, 19:58
|
|
|
nsx napisał/a: | Ten ostatni to jest reduktor 4LLc z zablokowanym centralnym mechanizmem roznicowym .Jesli auto nie jedzie to znaczy ze masz zepsuty prawdopodobnie reduktor,ale to i tak nie ma nic wspolnego z wciagarka ,ktora zalaczasz wlacznikem recznym lub zdalnie pilotem.Sa tez wciagarki mechaniczne ale to juz inna bajka..gdzie moment obrotowy pochodzi z walu napedowego.
Lepiej jedz z autem do dobrego mechaniora ,abys nie narobil wiekszego bigosu niz jest.
Kupiles auto w ciemno ?? nie sprawdziles?? jaki rocznik??
Dominges NSX |
toznaczy sorry wpósciłem cie w maliny... powiedziałem ze nie jedzie bo jest tam pomiędzy jeszcze takie "n" prawda? A tak odnośnie tego biegu to co to jest tak własciwie blokada centralnego mechanizmu różnicowego?? czytałem cos o tym ale........
[ Dodano: 30-01-2007, 20:01 ]
rocznik 93, długi dobrze wyposażony ( praktycznie wszystko oprócz poduszek i skóry) |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-01-2007, 10:30
|
|
|
Sadze, ze temat juz byl walkowany ale niech i tak bedzie. Zaczne wiec w ten sposob. W przypadku wystąpienia trudnych warunków podczas jazdy terenowej, istnieje możliwość zablokowania centralnego mechanizmu różnicowego i wymuszenia w ten sposób równego rozdziału momentu obrotowego między oś przednią i tylną. Zapewnia to najlepszy napęd przy jeździe po sypkim gruncie, błocie, lodzie lub śniegu.
Teraz dokladnie: W kazdym chyba nomralnym samochodzie jest instalowany mechanizm roznicowy.
Jak działa mechanizm różnicowy na jedną oś (zwykle samochody)?
Zapobiega naprężeniom pomiędzy kołami. Chyba wiesz, ze podczas skretu kazde kolo w aucie porusza sie innym torem. Latwo to zaobserwowac np wykonujac manewr na sniegu. Zostaja 4 slady. Gdyby nie ten mechanizm naprezenia wywolane jego brakiem uszkodzilyby os lub w najlepszym wypadku niszczyly opony. Tak samo centralny mechanizm roznicowy zapobiega naprężeniom pomiędzy osiami, ważne gdy masz np. różne wielkości opon no i przy dłuższej jeździe po twardym podłożu (np. asfalt) bo zawsze istnieje minimalna różnica w wymiarach która w końcu może spowodować takie naprężenie, że padnie któryś z elementów przeniesienia napędu. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
mich-z93 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2007, 18:28
|
|
|
odnośnie tych napędów to wszystko działa ... wielkie dzięki |
|
|
|
 |
|