Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
24-02-2007, 11:33
2 akumulatory w pajero??
Autor Wiadomość
mich-z93
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2007, 19:41   2 akumulatory w pajero??

Mam Pytanie w moim pajero jest wygospodarowane miejsce na 2 akumulatory. Kupując był tylko jeden i teraz pytanie do czego służyłby ten drugi?? Ładnie pali na jednym i wszystko chodzi cała elektronika itp.? Myślałem o wyciągarce ale na super-select jest specjalny bieg na wyciągarkę także?? dzięki i pozdrawiam
 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2007, 14:18   

Witam!
Drugi aku jest tylko po to aby zwiekszyc pojemnosc elektryczna .
Na rozne rynki daja rozne poziomy wyposazenia i gdzies w zimnych klimatach pewnie daja drugi aku.U mnie w L200 tez jest takie miejsce na drugi.Troche pogrzebac i oczywiscie mozna zrobic osobne zasilanie do wciagarki i innych dodatkowych gadzetow elektrycznych halogenow, podgrzewaczy i tak dalej.Generalnie jednak oba akumulatory sa spiete rownolegle na wszystkie odbiorniki.
Nie bardzo wiem o co chodzi Ci z tym biegiem na wciagarke Super select.
Pozdrowienia.
Dominges NSX
 
 
mich-z93
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2007, 20:04   

nsx napisał/a:
Witam!
Drugi aku jest tylko po to aby zwiekszyc pojemnosc elektryczna .
Na rozne rynki daja rozne poziomy wyposazenia i gdzies w zimnych klimatach pewnie daja drugi aku.U mnie w L200 tez jest takie miejsce na drugi.Troche pogrzebac i oczywiscie mozna zrobic osobne zasilanie do wciagarki i innych dodatkowych gadzetow elektrycznych halogenow, podgrzewaczy i tak dalej.Generalnie jednak oba akumulatory sa spiete rownolegle na wszystkie odbiorniki.
Nie bardzo wiem o co chodzi Ci z tym biegiem na wciagarke Super select.
Pozdrowienia.
Dominges NSX

dzięki- a odnośnie tego biegu to też dokładnie nie wiem bo nie sprawdzałem a w tej skrzyni są 4 iegi 2h 4h 4l i jeszcze jeden tylko jak włączy na ten ostatni to samochódnie ciąnie ( nie jedzie ) tylko cos buczy i ktos mi o tej wyciągarce mówił ale nie wiem nie sprawdzałem jeszcze ..... tak ze dzięki i pozdrawiam .....
 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2007, 21:39   

Ten ostatni to jest reduktor 4LLc z zablokowanym centralnym mechanizmem roznicowym .Jesli auto nie jedzie to znaczy ze masz zepsuty prawdopodobnie reduktor,ale to i tak nie ma nic wspolnego z wciagarka ,ktora zalaczasz wlacznikem recznym lub zdalnie pilotem.Sa tez wciagarki mechaniczne ale to juz inna bajka..gdzie moment obrotowy pochodzi z walu napedowego.
Lepiej jedz z autem do dobrego mechaniora ,abys nie narobil wiekszego bigosu niz jest.
Kupiles auto w ciemno ?? nie sprawdziles?? jaki rocznik??
Dominges NSX
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2007, 21:49   

Polecam service manual (instrukcje naprawcza) do sciagniecia stad -> http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3449

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mich-z93
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2007, 19:58   

nsx napisał/a:
Ten ostatni to jest reduktor 4LLc z zablokowanym centralnym mechanizmem roznicowym .Jesli auto nie jedzie to znaczy ze masz zepsuty prawdopodobnie reduktor,ale to i tak nie ma nic wspolnego z wciagarka ,ktora zalaczasz wlacznikem recznym lub zdalnie pilotem.Sa tez wciagarki mechaniczne ale to juz inna bajka..gdzie moment obrotowy pochodzi z walu napedowego.
Lepiej jedz z autem do dobrego mechaniora ,abys nie narobil wiekszego bigosu niz jest.
Kupiles auto w ciemno ?? nie sprawdziles?? jaki rocznik??
Dominges NSX

toznaczy sorry wpósciłem cie w maliny... powiedziałem ze nie jedzie bo jest tam pomiędzy jeszcze takie "n" prawda? A tak odnośnie tego biegu to co to jest tak własciwie blokada centralnego mechanizmu różnicowego?? czytałem cos o tym ale........

[ Dodano: 30-01-2007, 20:01 ]
rocznik 93, długi dobrze wyposażony ( praktycznie wszystko oprócz poduszek i skóry)
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-01-2007, 10:30   

Sadze, ze temat juz byl walkowany ale niech i tak bedzie. Zaczne wiec w ten sposob. W przypadku wystąpienia trudnych warunków podczas jazdy terenowej, istnieje możliwość zablokowania centralnego mechanizmu różnicowego i wymuszenia w ten sposób równego rozdziału momentu obrotowego między oś przednią i tylną. Zapewnia to najlepszy napęd przy jeździe po sypkim gruncie, błocie, lodzie lub śniegu.
Teraz dokladnie: W kazdym chyba nomralnym samochodzie jest instalowany mechanizm roznicowy.
Jak działa mechanizm różnicowy na jedną oś (zwykle samochody)?
Zapobiega naprężeniom pomiędzy kołami. Chyba wiesz, ze podczas skretu kazde kolo w aucie porusza sie innym torem. Latwo to zaobserwowac np wykonujac manewr na sniegu. Zostaja 4 slady. Gdyby nie ten mechanizm naprezenia wywolane jego brakiem uszkodzilyby os lub w najlepszym wypadku niszczyly opony. Tak samo centralny mechanizm roznicowy zapobiega naprężeniom pomiędzy osiami, ważne gdy masz np. różne wielkości opon no i przy dłuższej jeździe po twardym podłożu (np. asfalt) bo zawsze istnieje minimalna różnica w wymiarach która w końcu może spowodować takie naprężenie, że padnie któryś z elementów przeniesienia napędu.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
mich-z93
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2007, 18:28   

odnośnie tych napędów to wszystko działa ... wielkie dzięki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.