| 
		dj danio i VR4 2,5V6TT | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 cirus  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 55 Skąd: Biała Podlaska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-02-2013, 15:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | już lepiej ale tez ma czasami przekłamania, mierzyłeś go na hamowni ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-02-2013, 17:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | Hi hi hi... chcesz być poważnie traktowany, stosuj poważne pomiary...   | 	  
 
Tomku mam zamiar na wiosne przy suchej nawierzchni umowić się z znajomym a wtedy wynik będzie bardziej obiektywny   
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | mierzyłeś go na hamowni ? | 	  
 
jeśli to pytanie do mnie to zamierzam zrobić to na wiosnę    | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 cirus  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 55 Skąd: Biała Podlaska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-02-2013, 23:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | danino88 napisał/a: | 	 		  Cytat:	
 
mierzyłeś go na hamowni ?	
 
 
jeśli to pytanie do mnie to zamierzam zrobić to na wiosnę    | 	  
 
 
dokładnie tak sie pytam bo szczerze myślałem że dużo lepsze czasy kręci vr4, jednak masa kombiaka robi swoje.. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wookash83  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: MOC :) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 swinks_UK  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer Evo 8 FQ300 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-02-2013, 00:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | wookash83 napisał/a: | 	 		  cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca    | 	  
 
Raczej odwrotnie     
 
Ileś lat doświadczeń z CVR4 podpowiada, że tiptronic jest lepszy na prostej na 0-100 i 1/4 niż ręczne machanie biegami. 
 
Na torze już jest inaczej.     | 
             
						
				_________________ swinks
 
 
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 
Historia moich Misiów
 
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6990 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-02-2013, 12:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | Ileś lat doświadczeń z CVR4 podpowiada, | 	  
 
 
To chyba efekt zmieniania biegów lewą ręką - zanim automat ruszy, manual jest o długość auta z przodu + mniejsze straty w skrzyni = NO WAY    
 
 
Prosty przykład: mój Legnum z automatem do 100 rozpędza się w takim samym czasie jak WRX kumpla o potwierdzonej mocy 240 KM, przy czym widać wyraźnie różnicę w starcie - zanim skrzynia wymyśli co robić, widzę tylne światła WRXa, ale na dystansie do 100 doganiam go. Mierzone kilka razy na zamkniętym odcinku lotniska.... | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wookash83  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: MOC :) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-02-2013, 12:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               to bardzo dobrze    aczkolwiek moje doświadczenie z manualem Legnumem Radka bylo inne chociaz on mial juz modzonego moze dlatego ta roznica..to do wypowiedzi Swinksa było    | 
             
						
				_________________ http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-02-2013, 14:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               może już wkrótce wyląduje manual a wtedy zobaczymy jak to się ma do przyspieszenia    | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 anwi  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-02-2013, 15:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               to jakie są różnice miedzy MT/AT??, ktoś w ogóle w pl jeździ na jakieś zloty/imprezy, być może ma ktoś pomiar do 100 czy tam na 1/4mili, 
 
chyba ze właściciele VR4 wola siedzieć w garażu i ......FAP FAP FAP | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 major  		  
		 
         Mitsumaniak Major
  
  
                  Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-02-2013, 17:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | danino88 napisał/a: | 	 		  | może już wkrótce wyląduje manual | 	  
 
manual z EVO 6? | 
             
						
				_________________ Moje autka:
 
 
Carisma GLX 1.6 1996 rok
 
Galant SPORT EDITION  2.5 V6  1998    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 swinks_UK  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer Evo 8 FQ300 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-02-2013, 13:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               [quote="Bartek"
 
To chyba efekt zmieniania biegów lewą ręką - zanim automat ruszy, manual jest o długość auta z przodu + mniejsze straty w skrzyni = NO WAY    
 
[/quote]
 
To jest efekt "łopatki + launch control" Bartku.     | 
             
						
				_________________ swinks
 
 
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 
Historia moich Misiów
 
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 cirus  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 55 Skąd: Biała Podlaska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-02-2013, 15:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca    | 	  
 
 
automat tez dobry hamulec ale z tego co pojeździlem ostatnio różnymi wersjami w manualu to dla mnie zwykłe 2.5 V6 w kombi zbiera sie jak 2.0 w sedanie także ogromna róznica w wadze miedzy sedanem a kombiakiem. Tak czy inaczej mocy nigdy za wiele i trzeba dłubać co sie da    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-02-2013, 19:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               
 
Czemu akurat z evo 6?     
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  |  2.5 V6 w kombi zbiera sie jak 2.0 w sedanie także ogromna róznica w wadze miedzy sedanem a kombiakiem. Tak czy inaczej mocy nigdy za wiele i trzeba dłubać co sie da  | 	  
 
akurat różnicy w wadze nie ma znaczącej    | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-02-2013, 20:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mała paczuszka od mikołaja
 
 
  
 
 
Pokrywa silnika od roch-a była już zmęczona, więc na wiosnę Julka dostanie w dużo lepszej kondycji    | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Derpin [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-02-2013, 21:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | danino88, a nie dało rady przez Tomka ściągnąć z UK tej karbonowej ? mega to wygląda, chociaż jak sobie coś przypominam to chyba pisał że są z nią jakieś problemu... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |