Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galancior od bartezr
Autor Wiadomość
bartezr 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 146
Skąd: Stargard
Wysłany: 21-04-2012, 11:28   

Mare napisał/a:

A w którym miejscu nie pasuje "dokładnie", że słowo "prawie" zostało tu użyte? ;> Ciekawym jest czym różni się od oryginału poza sztywnością ;>


Przede wszystkim nie wszystkie spinki wejdą bo otwory w belce i w zderzaku się nie pokrywają dobrze no i jest delikatna różnica przy błotnikach.

Jeśli chodzi o ledy to mi się tam podoba. Zostaną dopóki nie zbiore kasy na halogeny. A sami wiecie ze do tanich i ogólnodostępnych to one nie należą. Kratka jest już na zderzaku. Udało mi się tanio kupić ale była po przejściach. Trochę kleju i czarnej farby i jest w miarę dobrze :)
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 21-04-2012, 12:05   

bartezr napisał/a:
no i doczekalem sie w koncu :D w dniu dzisiejszym nadeszla chwila, w ktorej zderzak SE w kolorku zawital na samochodzie \:D/
aaaa i co żeś narobił? Już mi się przestał mój Avance podobać, żałuję, że nie wziąłem sporta :(
Jest Mega dobrze :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Mare 
Mitsumaniak
Mare


Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-04-2012, 13:03   

sveno napisał/a:
aaaa i co żeś narobił? Już mi się przestał mój Avance podobać, żałuję, że nie wziąłem sporta
Jest Mega dobrze


No to najstarszy dziad we wsi nawet wie, że SE>Avance ^^
_________________
Capoeira e minha vida...

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=58533
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 22-04-2012, 02:20   

Mare napisał/a:
A w którym miejscu nie pasuje "dokładnie", że słowo "prawie" zostało tu użyte?

Nie wiem...bo jeszcze go nie zakładałęm..ale ktoś pisał że prawie p&p, więc tylko powtarzam..sam założe więc to zweryfikuje..
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
bartezr 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 146
Skąd: Stargard
Wysłany: 22-04-2012, 08:15   

m6riano napisał/a:
Mare napisał/a:
A w którym miejscu nie pasuje "dokładnie", że słowo "prawie" zostało tu użyte?

Nie wiem...bo jeszcze go nie zakładałęm..ale ktoś pisał że prawie p&p, więc tylko powtarzam..sam założe więc to zweryfikuje..


generalnie zderzak lezy dobrze na aucie ale..... w mojej sytuacji zakladalem go na belke od zderzaka zwyklego i:
1. nie wszystkie mocowania plastikowymi spinkami pasowaly. ja sobie odpuscilem po dwa na kazda strone od blotnikow
2. delikatnie zderzak nie jest w jednej linii z blotnikiem (u mnie z jednej strony jest dobrze a z drubiej zderzak jest troche schowany)
3. stare plastikowe nadkola nie pasuja i trzeba kombinowac aby je zamocowac zeby sie nie polamaly.
4. zderzak odstaje bardziej niz standardowy i trzeba cos podlozyc miedzy belka a zderzakiem (w moim przypadku uzylem do tego nakretki tej takiej dlugiej i jednej normalnej na gwint M8 i dluzszej śruby na gwint M6)

MIMO TO ZDERZAK WYGLADA SUPER :D ZWLASZCZA W TYM KOLORKU :mrgreen:

 
 
bartezr 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 146
Skąd: Stargard
Wysłany: 23-07-2012, 12:23   

Auto ślubne dla mojego brata :D
 
 
bartezr 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 146
Skąd: Stargard
Wysłany: 21-08-2012, 08:07   

Z dniem 17.08.2012 autko dostało maly gratis a mianowicie instalacje gazowa STAG 4-PREMIUM.
zobaczymy jak bedzie sie sprawowac :D



W zeszyłym tygodniu zakupilem zestaw HID 4300K, swieci fajnie i co najwazniejsze mam soczewki tak ustawione, ze nie oslepiaja innych użytkowników dróg. zdjecie dodam w pozniejszym terminie :)

Wczoraj dokonczylem dzielo wymiany sprezyn tylnych. Z podziekowaniami dla Hugo za dobre sprezyny. zalozone obnizające sprezyny dedykowane na przod. Oraz wymienione łączniki stabilizatora tył. Także zawieszenie mam na 100% w idealnym stanie :mrgreen: jeszcze tylko rozporka na przod i bedzie gitara.

Dzisiaj zakupione kolejne graty a mianowicie olej motul 6100 synenergie+ (zobaczymy jak sie bedzie sprawował), no i oczywiscie filterek (tylko jakis niekumaty gosc dal mi nie taki jak trzeba i jutro jade go zamienic). jutro jeszcze kupuje Motul ENGINE CLEAN coby pozbyc sie starych brudów z silnika no i oczywiscie jak czas pozwoli to wymiana :D
 
 
bartezr 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 146
Skąd: Stargard
  Wysłany: 20-02-2013, 15:40   Reanimacja/reaktywacja galanta

pewnego "pięknego" październikowego dnia po powrocie z pracy auto z niewiadomych przyczyn zgasło :( po oględzinach okazało się, że pękł pasek rozrządu...

i tu zaczęła się długa i mozolna praca związana ze wskrzeszeniem autka.
pierwsze dwa miesiące zajęło zbieranie pieniędzy i przeliczenia kosztów itp. kolejny miesiąc to zbieranie wszystkich potrzebnych gratów. Dopiero po nowym roku zaczęły się prace demontażu i montażu części.

Uszkodzenia jakie spowodował pęknięty pasek:
-zaczynając od pękniętego paska
-8 zaworów pogiętych
-2 tłoki lekko wgniecone

w zasadzie nic więcej się nie stało.

Prace jakie zostały wykonane podczas przygotowania silnika do złożenia:

- zdjęta miska olejowa i wyczyszczona
- nowa uszczelka miski
- wyczyszczony smok
- wyczyszczone korbowody
- "wyszlifowane" cylindry
- dwa uszkodzone tłoki oddane do na spawania i planowania
- dodane trochę kolorku pod maskę a mianowicie pomalowana pokrywa zaworów
- planowanie głowicy
- docieranie gniazd zaworów

Części jakie zostały wymienione:

- nowe pierścienie na tłoki
- nowe uszczelniacze zaworów
- nowe zawory ssące
- nowe zawory wydechowe
- wszystkie możliwe uszczelki
- nowe śruby głowicy cylindrów
- nowy rozrząd, paski, napinacz, pompa wody
- nowy alternator
- nowy akumulator
- nowy filtr oleju
- nowy olej Bardahl 5W/40
- nowy filtr paliwa (czeka na wymianę)

Kompletny rozrząd, pierścienie, zawory, alternator, uszczelniacze, uszczelki, wszystko Made in Japan (ORYGINALNE), akumulator Bosch, śruby głowicy Made in UK

ZERO ZAMIENNIKOWEJ CHIŃSZCZYZNY.......

Łączny czas od uszkodzenia do uruchomienia auta aż 4 miesiące, koszt tejże inwestycji: lepiej nie mówić :D
Czy się to wszystko opłacało :?: Myślę że tak, konie wróciły do wartości fabrycznej, zero szarpania, niepożądanych stuków i nierównej pracy. Silnik chodzi jak marzenie :mrgreen:
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 20-02-2013, 20:41   

bartezr napisał/a:
koszt tejże inwestycji: lepiej nie mówić :D
podejrzewam, że kupiłbyś rozbitka, przełożył silnik z nowym rozrządem i trochę gratów by zostało :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-02-2013, 21:31   

bartezr napisał/a:
ączny czas od uszkodzenia do uruchomienia auta aż 4 miesiące, koszt tejże inwestycji: lepiej nie mówić

Czy się to wszystko opłacało Myślę że tak, konie wróciły do wartości fabrycznej, zero szarpania, niepożądanych stuków i nierównej pracy. Silnik chodzi jak marzenie


Teraz motor przezyje dwa razy Galanta :)
 
 
bartezr 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 146
Skąd: Stargard
Wysłany: 20-02-2013, 21:35   

sveno napisał/a:
bartezr napisał/a:
koszt tejże inwestycji: lepiej nie mówić :D
podejrzewam, że kupiłbyś rozbitka, przełożył silnik z nowym rozrządem i trochę gratów by zostało :)


moze i tak ale ten silnik co mam byl w bardzo dobrej kondycji, z tym ze teraz jest w jeszcze lepszej :mrgreen:
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 21-02-2013, 00:59   

a czy sprawdziłeś te korbowody od tłoków które spotkały się z zaworami? Jedno mikropęknięcie i po pewnym czasie tłok może wylecieć przez głowicę w bardzo spektakularny sposób.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
bartezr 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 146
Skąd: Stargard
Wysłany: 21-02-2013, 16:08   

sveno napisał/a:
a czy sprawdziłeś te korbowody od tłoków które spotkały się z zaworami? Jedno mikropęknięcie i po pewnym czasie tłok może wylecieć przez głowicę w bardzo spektakularny sposób.

ależ oczywiscie ze były sprawdzanie dokładnie kazdy z osobna podczas ich czyszczenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.