Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG-PB / MIASTO a TRASA ??????
Autor Wiadomość
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 24-02-2013, 11:57   

lukasz12 napisał/a:
Zacytuje słowa znajomego co miał BLOSa - "Czego nie spali to wypuści bokiem [do atmosfery]" - coś w tym jest :)

Łukaszowi chodziło raczej o powiedzenie, że blos może wstrzykiwać cały czas 'bogato' i co się nie przepali to zostaje usunięte przez wydech. Możesz powąchać czy nie czuć nieprzepalonego gazu.
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2013, 12:20   

Teoretyzując to dobrze działający katalizator nie pozwoli na zapach niewypalonego gazu z tłumika tak mi sie wydaje
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 24-02-2013, 15:32   

batman-1 napisał/a:
Łukasz biorąc pod uwagę budowę Blosa to ciekawe sformułowanie bo nie do końca wiem ,którędy to wypuszcza


To w formie żartu, może miał na myśli że uciekało gdzieś na łączeniu BLOS z przepustnicą :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2013, 18:00   

Dolot jak łapie lewe powietrze to jak na pogrzebie z honorami strzały salwy
 
 
syski 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi sigma 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 20
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 24-02-2013, 19:00   

Batman -jeśli mogę Ci doradzić -jedź do sensownego gazownika,
(bez urazy, sam się nie znasz a ignorujesz rady forumowiczów, bezsensownym jest takie doradzanie skoro sam nie chcesz sobie pomóc )

bo czy mogę spytać, sprawdziłeś co proponował Łukasz, angelos i inni którzy Ci doradzali -- chyba raczej nie

od nabycia sigmy kiedykolwiek czyściłeś blosa?
w cyklu miejskim jak jest cały czas otwarty bo klapka się przytnie(jak Ci Łukasz sugerował), tego nie widać tylko jest zdziwienie przy tankowaniu
nie obraź się tylko się zastanów i sprawdź jeśli masz jaką taką smykałkę mechanika powinieneś dać radę sam znaleźć przyczynę czego Ci życzę, (jeśli nie patrz pierwsze zdanie)
pozdrawiam
 
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2013, 22:30   

Syski nie ma urazy blos sprawdzony i wyczyszczony po gwizdku przesuwa się płynnie nie blokuje w żadnym punkcie najprościej jest dać do mechanika,który nie do końca coś zrobi ale skasować skasuje a każdy z was ma jakieś doświadczenie ten powie to ten to i można usterkę namierzyć.Moje auto już raz było u mechanika kosztowało mnie to 2900 a po miesiącu poprawki po tkzw specu,który próbował i nie do końca się mu udało
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 25-02-2013, 00:17   

No dobra, to teraz zalej wachy - chociaż te 20 litrów, sprawdź w ile ucieknie- jak pójdzie w 50 km to znaczy że coś z autem nie tak, jak nie to znaczy, że dalej instalację trzeba drążyć. Inaczej Panie nie da rady - to je amelinium.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 25-02-2013, 00:30   

Żeby wykluczyć czy problem leży po stronie samochodu w sensie układu zapłonowego czy bardziej po stronie instalacji najlepiej byłoby się podpiąć pod komputer silnika i zobaczyć co widzi. Choć z drugiej strony przy BLOSie to dawkowanie paliwa opiera się całkowicie na tym urządzeniu i reduktorze. Dlatego najpierw upewnij się czy na benzynie jest wszystko w porządku. Jeśli tak to trzeba będzie drążyć temat instalacji. A tak z innej beczki - jesteś pewien że koła się dobrze kręcą? W sensie że hamuce Ci nie łapie przypadkiem jakoś delikatnie? (u siebie ostatnio odkryłem że lewy tylny zacisk znowu się przycinał mimo przeglądu przed zimą)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.