LPG-PB / MIASTO a TRASA ?????? |
Autor |
Wiadomość |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 24-02-2013, 11:57
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | Zacytuje słowa znajomego co miał BLOSa - "Czego nie spali to wypuści bokiem [do atmosfery]" - coś w tym jest |
Łukaszowi chodziło raczej o powiedzenie, że blos może wstrzykiwać cały czas 'bogato' i co się nie przepali to zostaje usunięte przez wydech. Możesz powąchać czy nie czuć nieprzepalonego gazu. |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2013, 12:20
|
|
|
Teoretyzując to dobrze działający katalizator nie pozwoli na zapach niewypalonego gazu z tłumika tak mi sie wydaje |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 24-02-2013, 15:32
|
|
|
batman-1 napisał/a: | Łukasz biorąc pod uwagę budowę Blosa to ciekawe sformułowanie bo nie do końca wiem ,którędy to wypuszcza |
To w formie żartu, może miał na myśli że uciekało gdzieś na łączeniu BLOS z przepustnicą |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2013, 18:00
|
|
|
Dolot jak łapie lewe powietrze to jak na pogrzebie z honorami strzały salwy |
|
|
|
 |
syski
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi sigma 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 20 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 24-02-2013, 19:00
|
|
|
Batman -jeśli mogę Ci doradzić -jedź do sensownego gazownika,
(bez urazy, sam się nie znasz a ignorujesz rady forumowiczów, bezsensownym jest takie doradzanie skoro sam nie chcesz sobie pomóc )
bo czy mogę spytać, sprawdziłeś co proponował Łukasz, angelos i inni którzy Ci doradzali -- chyba raczej nie
od nabycia sigmy kiedykolwiek czyściłeś blosa?
w cyklu miejskim jak jest cały czas otwarty bo klapka się przytnie(jak Ci Łukasz sugerował), tego nie widać tylko jest zdziwienie przy tankowaniu
nie obraź się tylko się zastanów i sprawdź jeśli masz jaką taką smykałkę mechanika powinieneś dać radę sam znaleźć przyczynę czego Ci życzę, (jeśli nie patrz pierwsze zdanie)
pozdrawiam |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2013, 22:30
|
|
|
Syski nie ma urazy blos sprawdzony i wyczyszczony po gwizdku przesuwa się płynnie nie blokuje w żadnym punkcie najprościej jest dać do mechanika,który nie do końca coś zrobi ale skasować skasuje a każdy z was ma jakieś doświadczenie ten powie to ten to i można usterkę namierzyć.Moje auto już raz było u mechanika kosztowało mnie to 2900 a po miesiącu poprawki po tkzw specu,który próbował i nie do końca się mu udało |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 25-02-2013, 00:17
|
|
|
No dobra, to teraz zalej wachy - chociaż te 20 litrów, sprawdź w ile ucieknie- jak pójdzie w 50 km to znaczy że coś z autem nie tak, jak nie to znaczy, że dalej instalację trzeba drążyć. Inaczej Panie nie da rady - to je amelinium. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-02-2013, 00:30
|
|
|
Żeby wykluczyć czy problem leży po stronie samochodu w sensie układu zapłonowego czy bardziej po stronie instalacji najlepiej byłoby się podpiąć pod komputer silnika i zobaczyć co widzi. Choć z drugiej strony przy BLOSie to dawkowanie paliwa opiera się całkowicie na tym urządzeniu i reduktorze. Dlatego najpierw upewnij się czy na benzynie jest wszystko w porządku. Jeśli tak to trzeba będzie drążyć temat instalacji. A tak z innej beczki - jesteś pewien że koła się dobrze kręcą? W sensie że hamuce Ci nie łapie przypadkiem jakoś delikatnie? (u siebie ostatnio odkryłem że lewy tylny zacisk znowu się przycinał mimo przeglądu przed zimą) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|